Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik 16N3,4,5 ???Hmmm

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sir asik
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TYCHY

PostWysłany: Pią 22:09, 02 Mar 2007    Temat postu: Gaźnik 16N3,4,5 ???Hmmm

Wide grin Witam.....
MaM dylemat
zepsuł mi sie gaźnik
w siemie sr50
teraz niewiem jaki kupić orgi orginalny z IFY 16N 2,3,4,5
jeśli ktoś mugłby mi doradzić byłbym bardzo wdzięczny chodzi mi Głównie o moc silnika (szybkość)
spalanie (nie robi wiekszej rużnicy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rutki podlaskie

PostWysłany: Pią 22:13, 02 Mar 2007    Temat postu:

JA mam 16n3 ale chyba najnowszy jest ten 16n5 ale nie wiem czym się one różnią. Tam tylko coś w książce jest że w tych 16n3 to jest nowszy układ biegu jałowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:10, 02 Mar 2007    Temat postu:

W Sr50 orginalnie były gaźnik typu 16N3-2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli98lite
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 0:00, 03 Mar 2007    Temat postu:

16n-2 i 16n-3 byly w sr. Roznica pomiedzy nimi taka sama jak miedzy 16n-4 i 16n-5 czyli rozne rozmiary dysz glownych Happy
Do tego 16n-2 i 16n-3 maja dłuzsza srube od regulacji jalowych obrotow (sam mam gaznik 16n-2 w s-ce ze zmieniona dysza na 72 - ale kto zakładał gaznik od sr i w jakim celu juz nie wiem :P ) Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Sob 9:29, 03 Mar 2007    Temat postu:

co do spalania to simsony na nich wszystkich palą podobnie oprócz 16N3-3 i 16N3-5 bo one posiadają dysze od S70. Do twojego polecam oryginała jakiegoś uzywanego 16N3-2 bo taki był oryginalnie montowany. Nie kupuj przypadkiem tych gażników na allegro za 60zł bo to badziew. Mi po sezonie jego użytkowania zaczął simson mieć okropnie dziwne objawy których nie da sie opisać, kupuiłem oryginała na allegro za 40zł ustawilem i lata jak głupi. A dodam że na tym gażniku za 60zł i dyszy od S70 szedł mi o 5-10km/h mniej niż na oryginale co teraz mam. A mam cylinder 60ccm. Nie polecma tych tanich podróbek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:50, 03 Mar 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
na tej stronie masz porównanie wszystkich gaźników dokładne, tylko że po niemiecku ale idzie się odczytać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:13, 03 Mar 2007    Temat postu:

Ja mam ten najstarszy 16N1 (nie jest za dobry) i też właśnie kupuje nowy tylko nie wiem za bardzo jaki, bo żadnych bingów czy amali nie chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:18, 03 Mar 2007    Temat postu:

Ze wszystkich Simsonowskich gaźników uwazam jedynie 16N1 - najwiecej mozliwosci regulacji i przerobek. Na twoim miejsciu nie wymieniałbym go.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin