Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zmiana instalacji z 6V na 12V
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:24, 15 Mar 2009    Temat postu: Zmiana instalacji z 6V na 12V

Siemka
Z tego co sie domyślam to mam instalke 6v a chce zrobić sobie 12v i mam do was pytanie co będzie lepsze electronic czy zwykła 12v oczywiście chce mieć ładowanie akusia i co bedzie potrzebne do zmiany i żeby było ładowanie i żebym mógł podłączyć kierunki

TAG-SYZ ELEK-ZMIA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:33, 15 Mar 2009    Temat postu:

to masz 6v czy to są tylko domysły? zdecydowanie electronic ale składając go na obecnych częściach lubią "siadać" moduły, może z mza by wytrzymał dłużej albo oryginalny ddr jakbyś kupił gdzieś... a co do tego jak zmieniać to wystarczy poszukać na forum bo juz było o tym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:58, 15 Mar 2009    Temat postu:

a co w tym electronicu lepszego jest a nie wiem jaki mam bo żarówki mam 6v a cewke w/n 12v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:02, 15 Mar 2009    Temat postu:

http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-mechaniczne-silnik,24/ustawianie-zaplonu-elektronik-i-cechy-zaplonu-el-s50,5197.html

wystarczy poszukać :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 14:46, 15 Mar 2009    Temat postu:

Jeśli chcesz przerobić instalacje elektryczną na 12 V nie musisz ruszać układu zapłonowego.

Do przerobienia wystarczy:
1. Cewka świetlna 12V
2. Cewka ładowania 12V
3. wszystkie żarówki 12V


Itd. nie wiem po co chcesz kupować cały iskrownik nowy.

Na obecnych częściach nie poskładasz dobrego Electronika... Bo albo cewka ładowania będzie felerna albo moduł. i wydasz kupę kasy niepotrzebnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:51, 15 Mar 2009    Temat postu:

ja jestem bardziej przekonany na zwykłego 12v a ile by mnie taka przemiana kosztowała ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 18:25, 15 Mar 2009    Temat postu:

Ale co na zwykłego ?? bo cie nie rozumiem za bardzo. Chcesz pozostać przy zapłonie platynkowym tak ??

Jeśli tak to wystarczy ze wymieniasz to co napisałem wyżej.

koszty tak w przybliżeniu bo nie wiem jakie tam u ciebie sa ceny:

Świetlna cewka 27 zł
Ładowania 30 zł
Żarówki w granicach 40 zł ??
Do tego mostek gretza do 10 zł
akumulator 50 zł
przerywacz kierunków 10 zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:25, 15 Mar 2009    Temat postu:

Tak chcę pozostać przy zapłonie platynkowym, tylko tak:
W zapłonie jest przecież 3 cewki, tak jak tu: Click
A ty wymieniłeś że mam wymienić cewkę świetlną i ładowania, a ta trzecia to cewka zapłonowa ??? i nie trzeba jej wymieniać ???
Kondensator i platynki zostają takie jakie mam ???
Akumulator już mam za 40zł kupiłem
Żarówki wiadomo że kupie nowe na 12v
A zamiast mostka gretza i przerywacza kierunkowskazów, mogę kupić coś takiego ??? Click (Tzw Elba)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:17, 16 Mar 2009    Temat postu:

elbę też trzeba kupić ale dodatkowo musisz wstawić uklład prostujący (mostek gretza tak jak napisał pawels)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon 15:38, 16 Mar 2009    Temat postu:

Prezi napisał:
Tak chcę pozostać przy zapłonie platynkowym, tylko tak:
W zapłonie jest przecież 3 cewki, tak jak tu: Click
A ty wymieniłeś że mam wymienić cewkę świetlną i ładowania, a ta trzecia to cewka zapłonowa ??? i nie trzeba jej wymieniać ???
Kondensator i platynki zostają takie jakie mam ???
Akumulator już mam za 40zł kupiłem
Żarówki wiadomo że kupie nowe na 12v
A zamiast mostka gretza i przerywacza kierunkowskazów, mogę kupić coś takiego ??? Click (Tzw Elba)



Przy zapłonie kompletnie nic nie ruszasz. kompletnie nic. kondon i platyny zostają.

Po co masz wydawać kasę na Elbę skoro można to zrobić taniej i będzie prawie taki sam efekt.


Mam nadzieje że ten akumulator ma powyżej 5 Ah ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:16, 16 Mar 2009    Temat postu:

NO ale elbie jest wszystko w jednym i nie będę miał tyle kabli na motane, a z tym zapłonem to jak zostawiam cewkę zapłonową i kondensator i platynki takie jakie są w zapłonie zmieniam tylko cewkę ładowania i świetlną ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:46, 16 Mar 2009    Temat postu:

cewka ładowania i świetlna nie maja nic wspólnego z zapłonem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:04, 16 Mar 2009    Temat postu:

no ale są tam w tym statywie na cewki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 8:36, 17 Mar 2009    Temat postu:

heh mniej kabli ?? do podłączenia przerywacza potrzeba 3 kabli, a mostka 4 wiec sobie policz gdzie będzie mniej kabli Wink (1).


Co ty się czepiłeś tego zapłonu ?? skoro taki mądry jesteś i jeszcze dyskutujesz to czemu się pytasz nas o to jak przerobić ?? Może mu nie wiemy a ty tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bulaxxl
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:07, 17 Mar 2009    Temat postu:

od kilku dni błąkam sie tu po stronach i mam coraz wiekszy mętlik w głowie... Wink (1) kupiłem synowi simsona s 51 enduro bez jakiejkolwiek instalacjii, zdecydowałem, ze załozona bedzie instalacja 12v, zakupiłem juz cewka swietlna 12v,cewka obwodu pierwotnego 12v, cewke zasilająca stop, stacyjke,elbe 12v, akumulator. prosze o pomoc, czy to juz wszystko jest skompletowane czy trzeba cos dokupic?! oczywiscie chce aby wszystko działało, czyli stop,kierunki,swiatła. serdecznie pozdrawiam i prosze o rady. aha magneto tez jest do wymiany? confused

Ostatnio zmieniony przez bulaxxl dnia Wto 15:04, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin