Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
prostownik
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:55, 21 Paź 2015    Temat postu:

Powinny być 3 kable. Rozkręć ten cały moduł na kierownicy i ewentualnie dolutuj trzeci kabel do przełącznika, który ma 3 styki i poprowadź go do docelowego miejsca. Obejrzyj wiązki kabli dochodzące do modułu: może trzeci kabel jest obcięty itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz1998w2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:16, 02 Lis 2015    Temat postu: aa

dzięki syzyf za pomoc instalacja jest skończona tylko żarówek od przedniej postojówki niemam a od tylnej potrzebuje czerwonej i stopu narazie sprawdzałem postojówki itp bo silnika nie odpalałem tylko coś szybko mi migacze migająhttps://youtu.be/Pck6pFQaBd8
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:35, 02 Lis 2015    Temat postu:

Jaki masz przerywacz i jakie są parametry żarówek (napięcie/moc)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz1998w2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:18, 03 Lis 2015    Temat postu:

6v21W przerywacz org 2x21w
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:04, 03 Lis 2015    Temat postu:

Parametry są OK. Jeśli to jest nowy przerywacz, to może tak jest wyregulowany?
Możesz jeszcze spróbować, jak będzie migał na pojedynczej żarówce (drugą wykręcić z oprawki), tzn. czy np. na mniejszym obciążeniu będzie migał jeszcze szybciej. Bo jeśli tak, to przyczyną mogła by być kiepska masa (za duży opór) na tylnym błotniku. Wtedy trzeba by spróbować podłączyć na próbę dodatkowy kabel pomiędzy silnikiem a śrubami, do których przykręcone są kable od masy kierunkowskazów tylnych na błotniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz1998w2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:20, 03 Lis 2015    Temat postu: aa

resystancja jest ok 0,7 i 0,8 ohm https://youtu.be/52C5YRHz8PU

Ostatnio zmieniony przez tomasz1998w2 dnia Śro 20:44, 04 Lis 2015, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:32, 06 Lis 2015    Temat postu:

Sądząc z filmu, po wykręceniu żarówki, częstotliwość się nie zmieniła. Czyli obciążenie i ewentualna kiepska masa nie mają wpływu na przerywacz mechaniczny. Zmierzony opór wydaje się być OK.
Przy czym wydaje mi się, że częstotliwość mieści się w normie między 60 a 120 błysków na min, bo "naliczyłem" ok. 110.
Choć po pierwszym włączeniu chyba przez chwilę migały one dużo szybciej (chwilowe wyższe napięcie z aku), co może sugerować, że przy ładowaniu aku w trakcie jazdy będą one migały za szybko.
Wydaje mi się, że "ten typ tak ma", czyli wynika to z regulacji przerywacza przez producenta. Gdybyś go miał wyrzucić, to można jeszcze go spróbować otworzyć i coś tam pokombinować w środku (sam tego nie robiłem).
Coś na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2253973.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz1998w2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:12, 08 Lis 2015    Temat postu:

dzięki naprawione opisałem w dziale patenty

Ostatnio zmieniony przez tomasz1998w2 dnia Nie 0:13, 08 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:00, 08 Lis 2015    Temat postu:

Gratuluję, że udało się go wyregulować i dzięki za poradnik.
Na pewno komuś się przyda Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin