 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz396
Nowicjusz

Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:59, 24 Lip 2011 Temat postu: Małe ładowanie rozładowuje akumulator |
|
|
Witam ostatnio zakupiłem akumulator do mojego Simsona no i po 3 dniach jego użytkowania akumulator był rozładowany prawie rozładowany. Postanowiłem sprawdzić napięcie jakim jest ładowany akumulator podczas jazdy. Był to prąd około 3.18 V dodam instalacja jest 6 V. Jaki powinienem mieć prąd ładowania ? I co może być nie tak ?
TAG-SYZ ELEK-LADO6
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel332
Bywalec

Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:30, 24 Lip 2011 Temat postu: Re: Małe ładowanie rozładowuje akumulator |
|
|
lukasz396 napisał: | Witam ostatnio zakupiłem akumulator do mojego Simsona no i po 3 dniach jego użytkowania akumulator był rozładowany prawie rozładowany. Postanowiłem sprawdzić napięcie jakim jest ładowany akumulator podczas jazdy. Był to prąd około 3.18 V dodam instalacja jest 6 V. Jaki powinienem mieć prąd ładowania ? I co może być nie tak ? |
Nie myl prądu{A-ampery} z napięciem V
Logicznie(napiecie) musi być większe niż te które jest na aku ,dobrze jak bedzie 7,5V.Jeżeli chodzi o prąd[A] ładowanie to musi być co najmniej taki jaki jest pobór .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:46, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Napięcie na akumulatorze powinno wzrastać przy wzroście obrotów silnika. Normalnie akumulator powinien mieć ok. 6V natomiast po przygazowaniu napięcie może wzrastać do 7,5-8V.
Jeśli tak nie jest, to masz usterkę w obwodzie ładowania:
- spalony bezpiecznik
- źle podłączony prostownik albo uszkodzony
- źle podłączoną albo uszkodzoną cewkę ładowania
Ten typ prostownika możesz sprawdzić poprzez pomiar napięcia stałego na kablu czerwony wychodzącym z prostownika. Trzeba ten kabel odłączyć od gniazda bezpieczników i podłączyć do niego czerwony kabel miernika (kabel czarny do masy).
Miernik na zakres (V-) 200V.
Odpalić silnik i zmierzyć napięcie przy niskich, średnich i wysokich obrotach.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Nie 16:48, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarnus
Bywalec

Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:10, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Najpierw jakimś cudem przeczytałem że masz 13,18V na akumulatorze ale jak drugim razem przeczytałem to już poprawnie co napisałeś 3,18V
Ładuj go szybko na jakimś zasilaczu co by się nie zasiarczył. Szkoda by było nowego aku.
Marek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|