|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:10, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | minus idzie przez impuls do drugiego styku. |
czyli.. proszę dokładniej bo nie moge załapać jak chcesz to zrobic...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 0:30, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
walker69 napisał: | nieraz czytałem o zapłonei bateryjnym i ci którzy to robili twierdzili że kluczowy w nim jest brak magneta, bo wtedy jest lżej dla walu itd. Czyli jeśli zrobiłbym zapłon bateryjny z cewkami i ładowaniem, mój akumulator wytrzyma na tym ładowaniu i simson będzie lepiej chodził? |
Walker, to zależy czy zapłon bateryjny ma być tuningiem czy poprawą instalacji. Bo jeżeli ma to byc tuning to wywalenie magneta jest konieczne co w praktyce jest bardzo nieporęczne. Jezeli natomiast zależy ci na tym aby silnik zapalał od pierwszego kopnięcia niezależnie od temperatury i ładnej pracy silnika w całym zakresie obrotów to jak najbardziej warto zamontować bateryjny z magnetem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|