Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Części do Simsona, DDR i tuning, taniej niż na allegro/olx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
masa777
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:16, 13 Paź 2016    Temat postu: Części do Simsona, DDR i tuning, taniej niż na allegro/olx

SPRZEDAM :
=> Sprzedam : dużo części głównie do S51
=> Stan: zależy od części
=> Cena: taniej niż na allegro czy olx, za pół darmo, jeśli ktoś chce coś kupić, zapewne orientuje się mniej więcej w jakiej cenie jest dana część, więc czekam na propozycje, na pewno się dogadamy to mówię od razu. Zasada jest taka, ze Ty dajesz link z allegro/olx z przedmiotem, który chcesz kupić a ja mój sprzedaję taniej. Proste ? Proste Happy
=> Kontakt: PW, tutaj
=> Informacje dodatkowe:

-tarcza hamulcowa przednia do Simsona
Tarcza prosta, wyjęta z jeżdżącego motocykla, średnica ok. 290mm, więc wg mnie bardzo dobra do Simsona, nie za duża nie za mała.









- pompa wody Aerox Simson tuning SR JOG
Do wymiany łożyska i uszczelniacz, dekiel z Aeroxa wypolerowany, pompa pomalowana jasnozielonym metalikiem. Brakuje koła napędzającego pompy. Stan bdb. Gratis drugi wirnik. Miała być do nowego projektu ale zabrakło kasy i projekt upadł.




- skrzynia biegów 3b 3 trzybiegowa Simson
DDR, stan bdb, jedynie najmniejszy trybek ma trochę zaokrąglone krawędzie. Skrzynia wyjęta z jeżdżącego do końca silnika. Gratis dodatkowy wodzik.





- skrzynia biegów 4b 4 czterobiegowa Simson
Skrzynia biegów 4 z Simsona S51 DDR. W swoim Simsonie miałem skrzynię 3b, od kolegi kupiłem niekompletną 4b, resztę kół zębatych dokupiłem na aukcjach. Koła zębate i cała reszta w stanie wzorowym, wszystko DDR. Polecam, skompletowałem ją dla siebie, później kupiłem nową skrzynie 5b. Wycięta cyferka miała być zamontowana w miejsce zeszlifowanej cyfry 3 i zamocowana na dwa nity.





- licznik prędkościomierz zegary Simson
Sercem jest prędkościomierz Simsona do 80km/h. Działa, ładnie wygląda w Simsonie. Dorobiony został cyferblat i całość założona do obudowy po zegarze z MZ. Do dokończenia – trzeba jedynie przynitować/przykręcić do dna obudowy blaszkę z mniejszym otworem na gwint licznika.


- tarcze sprzęgłowe Simson DDR + przekładki
DDR w niezłym stanie, grubość ok. 3mm, wyjęte z seryjnego jeżdżącego silnika. Ustąpiły miejsca 5-cio tarczowym w wysilonym zestawie.








- wał korbowy Simson S51 (nie DDR)
Wał kupiony do seryjnego silnika, DDR miał już luzy. Przejechał ok. 250km więc prawie nowy, zakładany na gorąco bez młotka. Trochę już leżał w pudełku i trzeba go wyczyścić bo korba chodzi ciasno (nie kręciłem na siłę). Myślę, że trochę rozpuszczalnika i sprężarka wystarczą. Gratis nowe łożyska SKF C3 Explorer i główki korbowodu, przejeździły tyle co ten wał.











- zapłon iskrownik stator wirnik Simson s51 nowe cewki bezmasowe 84W 12V
Nowe cewki bezmasowe MZA, założone mostki prostownicze do każdej z cewek, nowy przerywacz, dobry kondensator. Magneto nie katowane bo jeździło tylko w serii.












-kompletne zawieszenie przednie S51
Wyjęte z seryjnego Simsona, stan bdb, pomalowane srebrzanką przez poprzedniego właściciela i tak już zostało. Nie przerabiane, proste lagi. Nigdy nie stawałem na przednim kole i nie miałem żadnego wypadku. Uszczelniacze wymienione ok. 500km temu, przesypane, zalany świeży olej. Gratis mieszki (osłony gumowe).











- kompletne przednie koło z hamulcem, klamką, uchwytem i rolgazem DDR
centrowane w zakładzie, z oponką Slick Michellin w słabym stanie (gratis), z hamulcem bębnowym, klamką z rolgazem DDR, brak dekielka z drugiej strony. Ma dorobiony czujnik stopu, więc naciśnięcie hamulca z przodu także może posłużyć do sterowania światła hamulcowego.










- amortyzatory tył
Dostałem je przy zakupie Simsona. Nie jeździłem na nich ale nie mają nadmiernych luzów, odbijają normalnie, wg mnie są sprawne.



- cewki przewinięte zapłon Simson
Cewki przewinąłem w celu zrobienia instalacji 12V typu: „wszystko z akumulatora”. Przewinięte drutem 0,85mm, zalane żywicą żeby się nie rozwijały, z dwoma izolowanymi wyprowadzeniami, tzw. bezmasowe. Instalacja ładnie się sprawowała, halogen H4 12V świecił już od wolnych obrotów, było ładowanie akumulatora i zapłon bateryjny, więc iskra była solidna.







- cylinder 70ccm Kymco 47.6mm tuning Simson
Cylinder na nicasilu, chłodzony powietrzem, lekko przytarty, mały ubytek nicasilu pod kanałem płuczącym. Rozstaw szpilek 50x50mm, skok tłoka 42mm, 5 kanałów płuczących. 61mm od powierzchni styku z karterami do górnej krawędzi tulei. Bez kanału ssącego, więc albo do silnika z bezpośrednim napełnieniem albo kostkę z kanałem trzeba dorobić.







































- elba 6V prostownik regulator Simson MZA
Przerywacz kierunkowskazów działa, prawdopodobnie uszkodzona jest część odpowiadająca za ładowanie, bo musiałem lutować przepaloną ścieżkę. Układ jest na tyle prosty, że jedyne części, które mogły ulec ewentualnemu uszkodzeniu to tyrystor lub wzmacniacz operacyjny, które kosztują grosze.

- licznik prędkościomierz zegary Simson Jawka Jawa
Prędkościomierz wyjęty z Jawki 50 tzw. kaczki. W bdb stanie, sprawny, nie rozbierany nawet, z uchwytem oryginalnym, kompletny.



- adapter filtra powietrza Simson
Adapter wykonany własnoręcznie, miałem go w swoim Simsonie, dzięki niemu jest możliwe założenie papierowego filtra z Fiata 126p. Konieczne jest wycięcie przegródek w schowku. Taki filtr zapewni odpowiednią ilość powietrza dla wysilonego seta ale sprawdzi się także w serii, bo zamiast maluchowskiego filtra można założyć mniejszy z Jawki 50. Dobrze oczyści powietrze w przeciwieństwie do oryginalnego filtru.




- blacha osłona filtra + filtr Simson DDR
Blacha DDR, gniazdo na filtr zaślepione blachą, ale można odkręcić śrubkę i wyrzucić zaślepkę, odmalowane. Gratis filtr powietrza DDR.




- bolec pręt ośka beczki wybieraka Simson DDR
Stan bdb.




- cewka butelkowa Simson WN 6V
Wyjęta ze sprawnego układu zapłonowego, jeździła do końca.



- klakson 6V Jawka Jawa Simson
Stan dobry, pomalowany srebrzanką, coś tam trąbi.



- klamka dźwignia hamulca prawa DDR
Stan dobry, sprawna.




- klosz biały lampy tylnej prostokątny Simson MZ
Stan bdb, bez śladów użytkowania, czerwony odblask.







- klosze kierunkowskazów Simson MZ
Mam 2 klosze pomarańczowe i 4 klosze białe (w tym dwa tylne i dwa przednie)

- kolanko wydechowe Simson
Kolanko rozsądnie skrócone pod SP04.

- kosz sprzęgłowy DDR S51 Simson
Kosz sprzęgłowy w słabym stanie, zużyte zęby, dobry jest natomiast kosz trzymający tarcze + trybek mocowany do wału



- mocowanie uchwyt cewki Simson DDR
W dobrym stanie ze śrubką w komplecie



- napęd prędkościomierza licznika Simson
Mam tylko część, która siedzi w pokrywie – brakuje ślimaka napędzającego z wałka zdawczego.

- osłona zębatki Simson
W stanie dobrym.

- osłona obudowa licznik prędkościomierz Simson
Dwie sztuki osłon licznika.

- uszczelka wydechu kolanka Simson
Nowa, nie zakładana, dorzucę gratis.

- zawirowywacz powietrza filtr Simson
Zamontowany z jakiegoś samochodu w oryginalnej gumie, pasuje. Silnik chodzi na nim bardziej „twardo” i delikatnie lepiej wchodzi na obroty (podobne odczucia mieli inni użytkownicy, którzy taki patent zastosowali).





- tarcza hamulcowa Sunstar 310mm Simson tuning Suzuki Yamaha
Tarcza pływająca, mało używana. Wyjęta z jakiegoś Suzuki po wypadku. Delikatnie zgięty kosz ale jest to jak najbardziej do zrobienia. Po dotoczeniu dystansu można zastosować ją w Simsonie.





















- tarcza hamulcowa tarcze Suzuki 266mm Simson tuning
Tarcze raczej proste, wymienione ze względu na zużycie. Może komuś się przydadzą.











- licznik obrotomierz MZ
Ktoś go przerabiał, bo wskazówka jest z czegoś innego założona i na blacie są powiercone otworki podklejone kolorową folią, na wzór zielonego i czerwonego pola, stan średni, bez ramki i szkiełka.





- zapłon iskrownik stator wirnik MZ TS
Wyjęty z silnika ETZ, jednak pochodzi z TS stąd dotoczony dystans. Nie polecam zakładania go do ETZ, nie ma co dzisiaj tak kombinować. Zapłon z przerywaczem, zadbany, wyjęty z jeżdżącego motocykla, jednak krzywka jest do wymiany bo motocykl przerywał (tak mówił mój ojciec, który ten zapłon zakładał kiedyś, kiedy było trudno zdobyć zapłon ETZ).










Ostatnio zmieniony przez masa777 dnia Pią 19:38, 21 Paź 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Sprzedam Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin