|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grójca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:29, 23 Lis 2007 Temat postu: zapłon |
|
|
czy jak dorobie do mojej 70 almot dorobie 2 płuki,splanuje głowice i założe amala 19 to będe musiał ustawiać jeszcze raz zapłon
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 21:42, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
TAK!! poniewaz w 70 ccm kat wyprzedzenia zaplonu wynosi chyba 1,8mm a w 50 1,4 mm
wydaje mi sie dobre dano podalem (cos mnie muli :P) ale przestawiac bedziesz musial napewno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:56, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Misiel zalozylech chyba z 10 tematow odlaczni pytan co do swojej 70-tki nie mogles zalozyc jeden i wpisac w nich swoje pytania??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 21:58, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
on sie chyba zbytnio podnieca ta 70-ka...
wkoncu dojdzie do tego, ze nie bedzie miał kasy i sobie zostawi swoja 50-ke :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grójca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:00, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
już mam 70 i chce dorobić te 2 płuki splanować głowice i kupić amala czy wtedy też trzeba zapłon przestawiać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:10, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
przecież żeby ustawić zapłon to nie trzeba studiów konczyć :P to nie jest trudne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:23, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja albo mam takie szczescie alebo niewiem co ale zawsze zaplon ustawiam na oko i pali za perwszym a co do tego przestawiania zaplonu to marcias niewiem ale chyba to odwrotnie ma byc ze do 50 1.8 a do 70 1.4
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 22:24, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no wlasnie dlatego pisze, ze nie jestem pewien, ale przestawiac trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:29, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
W zwiazku z tym... na oko przestawiajac zaplon z dobrze ustawionej 50tki trzeba go przekrecic zgodnie ze wskazowkami czy przeciwnie? Jezeli ktos wie to tez o ile mm broci sie iskrownik na najszerszej krawedzi wzgledem karterow. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi. Jak nikt nie sprawdzal to trudno, w kazdym razie trzeba zaplon przyspieszyc czy opoznic? Wogole to dlaczego 70tka jest NIZSZA?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:29, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nawet na 60ccm mozna sie pobawic z przestawieniem zaplonu
EDIT
jak ustawiasz zaplon to musisz go przekrecac w lewo i jak masz takiw 2 plytki 1 na iskrowniku a 2 na karteze to ta plytka na iskrowniku musi byc mniejwiecej ustawiona tak zeby jej ostrzejsza prawa krawędź "celowała" w wycięcie w plytce na karterze, lub troche bardziej w prawo
Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Pią 22:34, 23 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 22:34, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
do ANTONIO:
jesli jest np 2mm a chcesz ustawic 1 mm to musisz stator przestawic zgodnie ze wskazowkami zegara czyli w prawo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilson
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CwA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:24, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
MUSISZ PRZESTAWIĆ ZAPŁON
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 12:24, 25 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no co ty nie powiesz remix12345
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:21, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przyspieszyć... tzn przekręcić minimalnie w lewo iskrownik... Pisze tak bo widze że oporny jestes :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 16:24, 26 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jak odbliczylem ;p jesli jest ustawione na 1,8mm przed gornym polozeniem a chcesz zmienic na 1,4 mm to musisz przekrecic stator w prawo o 1,6 stopnia
1 mm skoku to 4,09 stopnia obrotu wału
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|