Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamiana
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:19, 01 Maj 2009    Temat postu:

No właśnie :P Ja jutro się wymienie i dam fotki jego. Jak na 50cm3 ma dość mocy,aż się zdziwiłem. Może w końcu się dowiem jaki moge kupić najlepszy cylinder z głowicą do 350zł? no nawet do 300 bo wał i kosz sprzęgłowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:07, 01 Maj 2009    Temat postu:

Tak czytam i powiem krótko, jak się wymienisz już to sprzedaj od razu Simsona i kup sobie jakąś kosiare typu aprila rs czy inne tego typu kosiary, bo Simsona szkoda na to o czym Ty piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:46, 01 Maj 2009    Temat postu:

Wiesz co? Ja chce simsona zrobić po to żeby nim jeździć. Dla mnie wystarczająca prędkość to ok 75-80km/h. Więcej za bardzo nie trzeba. Chcę dlatego że lubie na biegi. A cylinder przyda sie i wał i kosz sprzęgłowy i dalej nie wiem jaki kupić bo kazdy o czymś innym zaraz nawija. Ja o motor dbam i nie mam zamiaru nim palić laczka ani go katować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 20:59, 01 Maj 2009    Temat postu:

dedaj napisał:
tir mnie wyprzedza no to ja max gaz


Szczyt głupoty, nic innego.

Tacy ludzie jak ty powinni mieć dożywotny zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi.


Wracając do tematu, o jaki cylinder ci chodzi ? 50ccm czy inny ?
W ogóle napisz czy tobie chodzi koniecznie o zmiane cylindra, wału i kosza, czy po prostu tuning który pozwoli ci jeździć z prędkością 80km/h ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:07, 01 Maj 2009    Temat postu:

Dzięki,chociaż jeden chce pomóc. No mi chodzi żeby był dość mocny chociaż jest. Ale najbardziej prędkość 80km/h. Cylinder na pewno, chyba że nie będzie konieczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 21:24, 01 Maj 2009    Temat postu:

Cylinder jak zmieniać to tylko na 70ccm, ale za 600zł nie zrobisz kompletnej przeróbki. Jeżeli chcesz uzyskać pewną prędkość 80km/h to trzeba zmienić wał, cylinder, głowice, tłok, gaźnik, tłumik, kosz plus ogólny remont silnika, ogólnie tysiąc złotych minimum. No ale jednak sądze, że tobie wystarczy dobrze zrobiona 60/4 z jakimś gaźnikiem 18-19mm i co najmniej wydechem AOA1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 01 Maj 2009    Temat postu:

Ale zastanawiam się jaki wziąść cylinder ? Bo myślałem o rzt 70cm3 ale nie wiem czy nie trzeba rozwiercać karterów? Trochę dużo żeby wycisnąć 8dych. A tłumik dużo daje? bo ja chcę tylko dla wyglądu kupić z allegro za 80zł pół chrom pseudosport. A nie wystarczy sama dysza i rozwiercenie gaźnika seryjnego i wypolerowanie tylko kupno nowego? Trochę drogo ; /
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 21:33, 01 Maj 2009    Temat postu:

Słuchaj, nikt nie mówił, że będzie tanio. Ja w mój silnik wsadziłem na pewno grubo ponad tysiąc, i jak sie uda rozpędzić do 80km/h to jest nieźle, ale nie o to mi chodziło.
Mniejsza z tym. Te :tuningi o których piszesz" nie przyniosą ci żadnych zauważalnych efektów, no może poza zauważalnym wzrostem zużycia paliwa.
Tego tłumika pseudosporta to nie kupuj, bo on nic nie da.
Dobrej przeróbki na 70ccm napewno nie zrobisz za 600zł, dlatego proponuje ci dać sobie spokój z 70tką, tylko przerobić oryginalny cylinder na 60ccm i dorobić "trochę" kanałów, do tego pomyśleć nad jakimś osprzętem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:37, 01 Maj 2009    Temat postu:

Ale ja sam sobie tego nie przerobie i nie wydam więcej niz 350 na cylinder . A ten rzt power 60cm3 bylby dobry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 21:42, 01 Maj 2009    Temat postu:

Nie kupuj, bo nie warto.
Są na forum osoby co się zajmują przeróbkami cylindrów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:47, 01 Maj 2009    Temat postu:

A napisałem do niego. Lepszy będzie niż ten za 300zł? Dałbym mu ten swój bo i tak mam do wymiany pierścienie bo na full obrotach dzwonią. A łańcuch i zębatki jakie kupić bo do wymiany to jest?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymekz1
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:07, 18 Maj 2009    Temat postu:

No więc moje zdanie jest takie:
Co do cylindra polecam szlif na 60 cmm no i ewentualnie dorobienie kanałów w nim. Tłok i pierścienie pod wymiar szlifu oczywiście.
Gaźnik bym zostawił orginalny po na tych innych simson o wiele więcej pali.
Zębatka proponuje 16 zębów. Sam ma taką i Simson jedzie 70 i na starcie nie odstaje.
Z tym 80 km/h to proponuje Ci odpuścić i zrobić aby jechał porządnie te 70 km/h. Simsony były najbardziej do tych prędkości przystosowane.
Pamiętaj że zwiększenie pojemności wiaże się ze szybszą eksplantacją niektórych części.
To tyle ode mnie.
Zrobisz jak będziesz uważał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:26, 18 Maj 2009    Temat postu:

No twoja propozycja jest troche mało wymagająca, ja będę kupował 70/5/3 membran od gościa z tego forum i do tego tłumik spawak pod ten cylek. Do tego kosz sprzęgłowy 62 zęby i ewentualnie gaźnik bing17 lub jeszcze lepszy, bing 17 moge kupić za 30zł używkę. A potem to już ostatecznie zębatki ,łańcuch , wał oczywiście, będzie mza bez wypełniaczy, myślę że wytrzyma i opona bo tyle trzeba zrobić i w lecie nowe malowanie. Teraz napiszcie czy wszystko się opłaca? Ma przy takim setupie osiągnąć ok 100km/h, mi tyle nie trzeba ale zaps mocy jak najbardziej tylko żeby pojeździł 2 lata niecałe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:04, 18 Maj 2009    Temat postu:

Moim zdaniem nie wyciągniesz 100km/h... Byś musiał chyba robić s90 i skrzynie 5 biegów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hypiak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleszyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:32, 18 Maj 2009    Temat postu:

Dobra nie ważne ile wyciągnie, 85km/h na pewno bo tyle mi trzeba. Tylko odpowiedzcie na powyższe pytanie w moim ostatnim poście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin