Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wymiana Tłoka i Pierścieni.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:19, 06 Kwi 2009    Temat postu: Wymiana Tłoka i Pierścieni.

Chłopaki.. mam taki problem. Otóż gdy simson się zagrzeje strasznie dzwonią pierścienie (przy wysokich obrotach) i szarpie motorem, nie chce wkręcić się na wyższe obroty. Następnie mam baaardzo dużego muła. Szlif był robiony rok temu czyli jeden sezon tylko. Cylek to 60/4 robiony z 50ccm. Chciałbym wymienić tłok i pierścienie bez szlifu cylindra ale chciałbym zapytać co Wy o tym sądzicie. Chłopaki radźcie Wide grin :noo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 14:52, 07 Kwi 2009    Temat postu:

jeśli nie ma progu to w ostateczności możesz spróbować założyć. ale skąd wiesz ze to pierścienie a nie łożysko igiełkowe ?? często to ono wydaje taki dźwięk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:56, 07 Kwi 2009    Temat postu:

łożysko jest nowe, sworzeń nowy... rozbierałem silnik aby wymienić wał i łożyska.. Przed wymianą też tak szarpało ale myślałem że to wina łożysk, a progu nie ma.

Ostatnio zmieniony przez Mikuś dnia Wto 14:57, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:17, 07 Kwi 2009    Temat postu:

To nie dzwoni ani lozysko ani pierscienie, tylko podkladki dystansowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:33, 07 Kwi 2009    Temat postu:

jakie podkładki dysktansowe ?? i przez to motorem mi szarpie przy wyższych obrotach i ma muła pod górkę ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:45, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Ty szukasz przyczyny szarpania w pierscieniach, lozysku? Przeciez tam sa takie sily ze predzej sie to rozpadnie niz zacznie szarpac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:54, 07 Kwi 2009    Temat postu:

no to jakie podkładki dystansowe pierniczą sprawę ?? a to że ma muła pod górkę jak się zagrzeje to też wina podkładek ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 16:35, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Podkładki na sworzniu tłoka, a szarpanie:

- regulacja zapłonu
- wymiana świecy
- regulacja gaźnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:06, 07 Kwi 2009    Temat postu:

szarpie i dzwoni jak się zagrzeje.. no i wtedy słabnie. Sprawdzałem czy tłok puchnie tak jak mi Antonio na gg radził i nie puchnie. Kurde nie wiem co to jest... moim zdaniem pierścienie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:19, 07 Kwi 2009    Temat postu:

a ja mysle ze jak ma mula itp po rozgrzaniu a to nie tlok to zaplon , konkretniej cos pod wplywem ciepla gorzej dziala ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szisz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sobolew-mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Może cylinder przegrzany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:29, 07 Kwi 2009    Temat postu:

w ty roku jeszcze fest po pi***** nie dostał, za to w tamtym tak.. Myślałem że to przez łożyska tak szarpie więc wymieniłem bo już przyszedł na nie czas. ale przy szarpaniu było słychać pierścienie. Jak nie szarpało to pierścieni nie było słychać ale z biegiem km coraz bardziej szarpało i słychać było pierścienie. Teraz szarpie, słychać pierścienie i ma muła. Wszystko po rozgrzaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin