Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ukręciło kiedyś komuś wał ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motokaskader
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2011    Temat postu: Ukręciło kiedyś komuś wał ?

Siema mam pytanie chciałem założyć do simka cylinder 70 i sie pytam was czy nie ukręciło wam kiedyś wału czy nie było jakiś problemów. I czy nie musieliście kupywać nowego gaźnika ?
Z góry dzięki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornel9797
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Wto 18:54, 18 Paź 2011    Temat postu:

Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motokaskader
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:00, 18 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki a przy 60 ccm to jak to jest ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:02, 18 Paź 2011    Temat postu:

Motokaskaderze opcja szukaj nie gryzie!

Do cylindra 70cc nie zostawia się wału z 50cc z kilku względów:
wał do 70cc jest inaczej wyważony
od 50cc pochodzi krótko, przy większej masie tłoka, większych obciążeniach, najpierw pójdą łożyska a potem pewnie korbowód szlag trafi Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Śro 7:57, 19 Paź 2011    Temat postu:

a do 60 nie musisz zmieniać wału, ale jak twój ma luzy to i tak nic z niego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:29, 22 Paź 2011    Temat postu:

kornel9797 napisał:
Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam.


Jak Ciebie słucham to źle mi się robi.
Po ki uj Amal 21 do tego ? po co spawak ? jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, bo wprowadzisz założyciela tematu w błąd.

Mi wał od 50 ccm (nowy) na cylu 70 pochodził dwa lata (jakieś 5-6 tys km)
później łożyska miały takie luzy, że nie szło go odpalić (zapłon platynowy).
Jeśli chcesz długo pojeździć to załóż od razu wał od S70. Chyba, że zrezygnowałeś z siedemdziesiątki tylko wolisz 60 (58 ccm) to wału nie zmieniaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:55, 22 Paź 2011    Temat postu:

Marian napisał:
kornel9797 napisał:
Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam.


Jak Ciebie słucham to źle mi się robi.
Po ki uj Amal 21 do tego ? po co spawak ? jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, bo wprowadzisz założyciela tematu w błąd.

Mi wał od 50 ccm (nowy) na cylu 70 pochodził dwa lata (jakieś 5-6 tys km)
później łożyska miały takie luzy, że nie szło go odpalić (zapłon platynowy).
Jeśli chcesz długo pojeździć to załóż od razu wał od S70. Chyba, że zrezygnowałeś z siedemdziesiątki tylko wolisz 60 (58 ccm) to wału nie zmieniaj.


Nie radzę zakladac walu od 50 do 70ccm. Powod- wal jest inaczej wywazony, predzej czy pozniej skonczy sie to zle dla calego zestawu, moze np rozleciec sie lozysko igielkowe i zrobic sieczke.

Dlaczego lozyska walu sie rozlatuja szybko? Pomijajac ich jakosc, jesli wal jest zle zdystansowany, zawsze beda luzy. Najwazniejszy odrzutnik oleju i odpowiednie podkladki pod nim, wtedy lozyska wytrzymaja 20-30 tys na org. zestawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin