 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:41, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Od strony ssania daje, w zaleznosci od wykonania, od przyrostu mocy i wiekszego zuzycia paliwa, do spadku mocy i zuzycia paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan

Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Nie 21:49, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bawił się ktoś z Was w to ??
Opłaca się to robić a Almocie 60ccm ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:13, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak bawiłem się lol najpierw przerobiłem okno wydechowe i spytałem marciasa czy coś dalej robić skoro to ma śmigać na org wydechu polecił skrócenie tłoka od strony okna ssącego o 1mm. Szczerze nie wiem czy coś to dało ponieważ nie jeździłem bez tego zabiegu... Ogólnie było to zrobione z tego powodu że nie miałem multiszlifierki i nie było jak dojść do dolotu żeby go dostosować do gaźnika... Męczysz chłopie ten temat xD
Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Nie 22:15, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|