Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

teoria a praktyka spalania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:34, 23 Gru 2010    Temat postu: teoria a praktyka spalania

siema mam pytanie jak wyglada spalanie teoretycznie i praktycznie w simsonie orzy cylkach
50
50/4
60
60/4
90
90/4

oraz o co chodzi w dolewaniu ropy do paliwa co to daje, jakie proporcje i po co to robić ?
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek16
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:08, 24 Gru 2010    Temat postu:

Bez względu na pojemność silnika świec powinna być szaro-biała szaro-żółta (mniej więcej taki kolor jak kawa z mlekiem). Jeśli jest właśnie taki kolor świecy to masz pewność że: wartość cieplna świecy jest dobrze dobrana, skład mieszanki i ustawienie zapłonu są prawidłowe, silnik nie bierze oleju.

Dolewanie ropy do benzyny nic pozytywnego nie daję! Możesz mieć problemy z uruchomieniem silnika. A jeśli ilość ropy w benzynie będzie na tyle mała że uruchomisz silnik to: będzie dymił, nie będzie miał mocy, może przerywać i gasnąć. Może też to skutkować zatkaniem dyszy gaźnika.


Ostatnio zmieniony przez Piotrek16 dnia Pią 0:09, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:45, 24 Gru 2010    Temat postu:

ok ale ile paliwa spala ? pry tych cylkach jakie podalem ? bo w teori 50 spala 3/100 do 3.5/100 ta ?a w praktyce mi chyba wiecej zjezdza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konradq1209
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szcz. Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:06, 24 Gru 2010    Temat postu:

Warszawa napisał
,,Ja w swoim simie miałem trochę cylków:
S60 i 16N3-4 - 4L
60/4 + Amal - 6L
S70 + Amal - 3,75L
70/4/3 + Amal 21 - 6L''
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:38, 24 Gru 2010    Temat postu:

no ok a przy 50 i 50/4 oraz 90 i 90/4 ??
ale jakim cudem ? przy 60/4 i 70/4 tak samo spalalo ? jakim cudem /
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:12, 24 Gru 2010    Temat postu:

fizyka.. ;P
To chyba zalezy od dawki paliwa :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:44, 24 Gru 2010    Temat postu:

Jak miał spokojne 70/4/3, a zajeb**cie wyżyłowane 60/4 to nie dziwne. Co do spalania to nikt ci prawdy nie powie, bo o tym decyduje tyle czynników co o V-max.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:59, 24 Gru 2010    Temat postu:

kurde ale na 50 normalnej bez przerobek gdzie v-max to 72km/h ale jezdze okolo 60/65 to ile powinien palic >?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:10, 24 Gru 2010    Temat postu:

Jaki gaźnik? Jaka dysza? Ile powietrza w kołach? Jaki wiatr? Ile waży kierowca? Jaka nawierzchnia?

Widzisz jest jeszcze ogrom takich pytań, więc nikt Ci nie powie. Koledze SR50 na gaźniku 16n3-2 z dyszą (chyba) 67 pali 2,5 przy oszczędnej jeździe, a jak dawał w palnik na torze Crossowym to po 3 kółkach litrę spalił, gdzie nie zrobił nawet 5km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:18, 24 Gru 2010    Temat postu:

kurde no to ciezko:P dziekuje za odpowiedzi w takim razei
ale mam jeszcze jedno pytanie ^^ mialem banke 5L w baku miesci sie 9L nie ? bak mialem SUCHY bo wypalilem wszystko na podrowrku nic z kranika nie lecialo.. kupilem banke i wlalem i mam pod korek paliwa ^^ magia swiat czy jak ? wlalem te l wyciagam lejek i patrze pod korek normalnie Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:04, 24 Gru 2010    Temat postu:

Może bak szpachlowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:31, 24 Gru 2010    Temat postu:

niee calutki bez wgniecien nigdy Wide grin 2 komory sa tak jak powinno byc w s51 bak jest ok xD ale dreczy mnie to jak ja to zrobilem hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:45, 24 Gru 2010    Temat postu:

A na moje oko pomyliłeś karnistry.Pewnie miał wiecej niż 5L.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:59, 24 Gru 2010    Temat postu:

niee 5L od plynu do mycia naczyn ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papko1314
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:48, 25 Gru 2010    Temat postu:

Może jak w reklamie Pepsi, które w święta się nie kończy... A tak na serio jak Ci się nudzi to ściemniaj gdzie indziej Wink (1) chyba, że faktycznie jakieś twoje niedopatrzenie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin