Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
standardowa predkosc Simsona
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 20:28, 29 Wrz 2007    Temat postu:

tak szczerze to i ja nigdy nie mierzyłem V-max na MAX ... nie lubie na tak wysokich obrotach go trzymać przez długi czas ... bo chwilowo to inna sprawa :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mex500
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chrzanów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:13, 29 Wrz 2007    Temat postu:

hehe ja lubię ostrą jazdę Wink (1)...ale tak żeby cały czas jeździ z manetką do końca przez duuużą ilość km to mi się nie zdarzyło Wink (1) max. chyba ok. 15 km Wink (1) ale to mi się bardzo spieszyło Wink (1)...hehe pamiętam jak etką na trasie ok. 20-30 km cały czas (gdzie się tylko dało) trzymałem na 5 obrotomierz na ok. 6000 obr Wink (1) hehe...a na zegarze tylko 85-95 Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:18, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Ja lubie szybko sie rozpędzać ale nie lubie szybko jechać np. na trasie szkoda silnika. Jeżdże tak 40-50.

A co do v-max to dobry simson bez przeróbek 65-70 powinien iść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragster
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Września

PostWysłany: Nie 21:24, 30 Wrz 2007    Temat postu:

simsoniarz napisał:
Simson nie jest do bicia rekordów prędkości.Nim powinno się jeździć 50-60 km/h :]


S70 czemu nie ? ;>(książkowo vmax 75:D )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matheush
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipy

PostWysłany: Pon 8:53, 01 Paź 2007    Temat postu:

Seryjna 50ccm 60km/h, 70ccm 75 km/h (dane z książki E. Wernera). I nie wierzę że pójdzie więcej - mowa oczywiście o 100% SERYJNYCH simsonach... A jak czasem ktoś pisze że 75 czy 80 km/h 50ccm to po prostu... :budzjelopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:32, 01 Paź 2007    Temat postu:

moja 50ccm leci 75 z gorki tak na maxa a tak to 70 65 i to jest prawda!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mex500
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chrzanów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:40, 01 Paź 2007    Temat postu:

dużo zależy od egzemplarza...qmpel miał 50tkę (chyba po szlifie) to 55-60 szedł bez problemowo...nawet w 2 osoby Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragster
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Września

PostWysłany: Wto 16:09, 02 Paź 2007    Temat postu:

no simson pod tym względem jest mocny^^ że z 2 osobami traci na mocy ale malo na predkosci Happy
POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:28, 02 Paź 2007    Temat postu:

To normalne, jak sie juz bujnie to leci tak jak z 1 osoba Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mex500
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chrzanów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:25, 03 Paź 2007    Temat postu:

hehe ... jak się rometem bujnęło w 2 osoby to go nie można było zatrzymać Wink (1)...pamiętam jedziemy kiedyś z qmplem na ogrze...już dobrze bujnięci (po mieście)...lekko z górki...a tu czerwone się zapaliło...próbowałem hamować,ale jako że nie było większych rezultatów to przejechałem na czerwonym xD....sorry za OT Happy

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba166
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:59, 03 Paź 2007    Temat postu:

Mój spokojnie 70km/h jedzie, a cylinder 50
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragster
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Września

PostWysłany: Sob 23:31, 06 Paź 2007    Temat postu:

Hmmm... zależy też od jakości silnika (zużycia) od jakości wymienianych części(podróby) od dbania o swój sprzęt (wymiana oleju w skrzynce, proporcjonalne dawkowanie oleju, katowanie(nieodpowiednie "gazowanie" do obrotów)) noi przedewszystkim od pojemności... :/ i tu mozna troche "pomarzyć" pisząć mam 60ccm i lece 95km/h :/ fizyka na to nie pozwala :dziala

:]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daczer
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:16, 07 Paź 2007    Temat postu:

też myśle że z 50tki to tak 60-70... Mój lata 63 ale ma straaaaszne luzy nawale... Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragster
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Września

PostWysłany: Nie 11:13, 07 Paź 2007    Temat postu:

Ja to na swoim romecie "do bicia" składak 100% Happy
to lece 35-40 Happy a przyspieszenie jest poprostu zabójcze^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba166
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:48, 07 Paź 2007    Temat postu:

Nie zgadzam sie z tobą Dragster, mój kolega ma cylinder 60ccm i silnik po remoncie, zębatkę 17 zębów i leci mu 90km/h to wszystko zależy od dotarcia. Wiem bo sam nim jechałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin