Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sprzęgło (bieg)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nka
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NIepołomice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 06 Lip 2009    Temat postu: Sprzęgło (bieg)

Witam bo ja nie wiem czy moge tak jeździć :
- Jade z górki chwytam sprzęgło, puszczam gaz i jade na sprzęgle czy w taki sposób moge spalić sprzęgło ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Pon 18:52, 06 Lip 2009    Temat postu:

w takich momentach to raczej sie włącza luz Wide grin;p A co to sprzęgła to raczej nie jest aż tak obciążone ale nie jestem pewny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:18, 06 Lip 2009    Temat postu:

włącza luz to chyba w aucie choć z tego co wiem to w samochodach i ogólnie w ciężarówkach zjeżdża sie na tym samym biegu co się wieżdżało ;/... jak masz sima 4 biegowego i nawet masz mocno podciągnięte sprzęgło to i tak jak wrzucisz bieg 3 potem drugi to czuć to wyraźnie simson zwalnia coś się dzieje z obrotami... wiem że zbytnio tak sie nie da przynajmniej było tak w moim simsonie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 06 Lip 2009    Temat postu:

Co do aut, to jak się zjeżdża na biegu, hamując silnikiem to silnik praktycznie nic nie spali, gdyż jest napędzany prze koła, natomiast jak auto toczy się na luzie, wtedy silnik coś tam spali, gdyż musi jakoś pracować ten silnik. Natomiast Simson nie najlepiej znosi hamowanie silnikiem, wiec lepiej już gaz na max, albo na luz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:45, 06 Lip 2009    Temat postu:

A u mnie wprost przeciwnie powiedzmy na 4 sie rozpędzę , wciskam sprzęgło które jest już troszke zjechane i powiedzmy wbijam 2 . Dopóki lekko nie odpuszczę klamki nic sie nie dzieje z obrotami . Racja ja tez zauwazam ze simson niezbyt lubi hamowanie silnikiem tutaj dobrze wg. mnie sie zachowuje wsk i jawka 50 ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:55, 06 Lip 2009    Temat postu:

Oj, jawka też nie przepada, szkoda silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilKamil
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:15, 06 Lip 2009    Temat postu:

Sprzęgło się nie spali, ale szybciej się zużywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nka
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NIepołomice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:39, 06 Lip 2009    Temat postu:

Dobra dzięki xD No to ja tak będę jeździł bo kumpel mi mówił że spale xD Bo mamy górki w moich miejscowościach i wyjeżdzam na nią i potem chwytam sprzęgło i sobie jade na sprzęgiełklu i włączam mu potem 2 i jade. A biegi przez silnik zeminiać do hamowania NIE POLECAM xD Kumpel jechał 70 i dał mu 1 jak pociągło ale potem chwycił to sprzęgło i szło dalej xD A i ja zauważyłem tankujcie na Shellu simek jest mocniejszy Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomix0
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:41, 06 Lip 2009    Temat postu:

Nie wiem czy to prawda, ale czytałem w internecie, że w 2T nie powinno chamowac się biegami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 06 Lip 2009    Temat postu:

tomix0 napisał:
Nie wiem czy to prawda, ale czytałem w internecie, że w 2T nie powinno chamowac się biegami.


No to dobrze czytałeś ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:01, 06 Lip 2009    Temat postu:

Ze sprzeglem nic nie bedzie. Na luzie jazda jest zabroniona. W 2t nie hamuje sie biegami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:15, 07 Lip 2009    Temat postu:

Czemu na luzie jazda jest zabroniona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:27, 07 Lip 2009    Temat postu:

Bo jak hamulec padnie to nie opanujesz pojazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Wto 19:56, 07 Lip 2009    Temat postu:

W zimę furą nie można na luzie bo jak wpadniesz w poślizg to już nic nie zrobić a jak masz bieg to możliwe że wyciągnie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrOm
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:31, 07 Lip 2009    Temat postu:

2T nie powinno się hamować biegami bo wtedy nie jest smarowany mieszanką, ale tak na "chwileczke" to myśle, że mu nie zaszkodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin