Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SimsonSr50 b4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jackob
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: Sob 22:05, 20 Sty 2007    Temat postu: SimsonSr50 b4

Jaką instalacje(6v czy 12v)ma simsonsr50 B4 z 88 roku?? Mam zamiar kupic i nie wiem czy trzeba będzie przerabiać na 12volt.(to ten model z bagażnikami)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 22:08, 20 Sty 2007    Temat postu:

A nawet jak by była 6V to po co przerabiać....? ja mam 6V i jestem zadowolony :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs_s51b2
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 0:47, 21 Sty 2007    Temat postu:

No a taka przerobka cie znowu bedzie kosztowac to musisz wszystko zmieniac na 12v.Ja tez mam 6v i jestem zadowolony :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 10:21, 21 Sty 2007    Temat postu:

przeróbka bardzo duzo kosztuje na 12v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs_s51b2
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 10:38, 21 Sty 2007    Temat postu:

No Jerry ma racje to trzeba caly iskrownik kupowac nowy jeden gosc z mojej wsi chcial przerabiac ale powiedzial ze go nie stac bo to sa naprawde koszta :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 11:07, 21 Sty 2007    Temat postu:

ja w przeróbke wywaliłem około 300zł ale jescze ze stacyjką bo jej nie miałem i kierunki tez ich nie miałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:07, 21 Sty 2007    Temat postu:

Przeróbka na 12v wcale nie jest taka droga. Jesli ktos ma wszystko 6v to wystarcz:
-cewka ładowania 12v
-cewka świetlna 12v
-przerywacz kierunków 12v
-8 żarówek (przód,tył i kierunki)
-akumlator 12v
-jesli ktos sie uprze to moze inne ładowanie założyc, ale orginalne wystarcza.

Zalety: zarówki 12v, przerywacz kierunków nie są takie drogie w porownaniu z 6v. Kupisz je wszedzie, chodzby na stacji benzynowej, czy w sklepie z czesciami do ciagnika Wide grin
Wszystko świeci dużo mocniej (zwłaszcza kierunkowskazy). Pozatym jest mozliwosc załozenia elektronicznego obrotomierza czy wskaźnika temperatury z jakiegos innego samochodu.
No jeśli ktos ma spalone cewki i nie ma akumlatora to lepiej założyc 12v.

Jesli masz naprawde SR-50 B4 to w orginale jest instalacja 6v
Oto schemat:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 12:56, 21 Sty 2007    Temat postu:

jeśli nie chcez robic żadnych bajerów takich jak np. neonki to 6V ci w zupełności wystarczy :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:34, 21 Sty 2007    Temat postu:

ja mam instalacje 6v i czy jezeli np. zaloze sama cweke swietlna 12v to bedzie dzialac cewki ladowania narazie bym nie zmienial bo i tak nie mam aku narazie a cewke swietlna musze zmienic bo mam zrabana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jackob
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: Nie 13:59, 21 Sty 2007    Temat postu:

ale cewke zapłnową(Butelkowa) mam na 12volt bo pisze i sam już niewiem?Ta cewka w zwykłym simku jes pod bakiem (mówie bo miewiem jak sie dokładnie nazywa) ichodzi normalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 14:12, 21 Sty 2007    Temat postu:

nom na niej pisze ile ma volt. Ale ja wywaliłem tyle kasy bo ja przerabiałem z platynkowego na elektronika kierunki robiłem nowy akumulator stacyjke ,elbe i wiele innych pierdół ktre w sumie wyniosły ponad 300zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:52, 21 Sty 2007    Temat postu:

Do Jackob:
Na cewke nie patrz. One mają różne oznaczenia i są wymienne miedzy 6v-12v. Zresztą cewka wysokiego napiecia jest zwykle 12v
Do Gangsta:
Jezeli rzeczywisci masz spaloną to wymien na 12v. Pamiętaj ze zarówka tez musi byc 12v.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:07, 21 Sty 2007    Temat postu:

oki thx KnightRider a co do cewki butelkowej to ja tez mam 12v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Nie 21:23, 21 Sty 2007    Temat postu:

Jerry wolisz elektronika ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Pon 17:04, 22 Sty 2007    Temat postu:

no pewniee! Mocniejsza iskra i nie trza ustawiać co chwila zapłonu tylko raz a na wieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin