Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson 60/4 ddr, przygotowanie do sezonu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:20, 09 Cze 2009    Temat postu: Simson 60/4 ddr, przygotowanie do sezonu.

Witam.
Sezon w pełni, a ja do tej pory nie mogłem się zmobilizować do odpicowania simsonka, no ale w końcu się udało. Mam kilka pytań:
1. Na tłoku wybite jest już 41,23. Czy jest możliwy szlif?
2. Coś strasznie stukało w silniku po odjęciu gazu i podejrzewałem wał. Łożyska skf dostały strasznych luzów po 2,5tys, więc chyba troszkę za szybko? Nie jeździłem cały czas spokojnie, no ale mimo wszystko większą żywotność powinny mieć. Korbowód nie ma luzów góra-dół, więc co mogło być tego powodem? Mam bardzo mało używane łożyska koyo (jakieś 500-600km), założyc je czy kupować nowe?
3. Na co zwrócić uwagę przy rozłożonym silniku? Już raz miałem go w częściach pierwszych i raczej wszystko co zużyte było wymienione, ale chcę go zrobić na tip top? Jak sprawdzić stan kosza sprzęgłowego?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 18:03, 09 Cze 2009    Temat postu:

1. To jest pierwszy szlif tzw S60, można jeszcze wiele razy przeszlifować
2. Jakiej firmy jest tłok, co jest odlane wewnątrz niego, bo jeśli jest za ciężki, to przez to mogły się wyrobić łożyska, drugim powodem szybkiego zużycia łożysk (i najbardziej prawdopodobnym) jest krzywe magneto. Kupuj nowe łożyska, w końcu nie majątek
3. Stan kosza sprawdzasz... na oko Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:11, 09 Cze 2009    Temat postu:

Tłok był mza. Magneta nie sprawdzałem, ale wiem że magnesy są delikatnie ukruszone w paru miejscach. Mogło to mieć wpływ? Zależy mi, żeby tylko ten jeden sezon objeździć i pójdzie do sprzedaży, więc na nowe magneto raczej się nie będę szarpał Happy

Co do kosza na oko, czyli? Na zęby zwrócić uwagę, czy siedzi sztywno na skrzyni?

Ewentualnie co jeszcze sprawdzić przy rozebranym silniku?


Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Wto 19:01, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin