Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson 50ccm 100km/h
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złochowice k. Czewy SKL R373
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:08, 06 Kwi 2009    Temat postu:

niezły koleś co Wide grin hehe całkiem przypadkiem napatoczył mi się pod nóż hahahahaha :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:10, 06 Kwi 2009    Temat postu:

... ja wam mogę nakrecić filmik że simsonem pojade licznikowe ponad 100:D prosta sprawa:D mam zje**ny licnzik:D zwykła linka się obkręca i nie działa a jak obkleje taśmą lekko albo wsadze grubszą np. od jawy to jak pcham sima to mam 20km/h xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:32, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Antonio napisał:
Tiry maja ogranicznik. Powiedzmy sredni TIR rozpedza sie do 95-97km/h, wiec jego licznik pokazywal 130, to w rzeczywistosci mial 90km/h, w co itak watpie, wiec normalnie jak pokazuje 110 to "leci 70". Kolejna bujda, metr za tirem, fajnie ze przy predkosci 70-80km/h metr za tirem, to jest praktycznie samobojstwo, wogole nieosiagalne takie cos zeby jechac dluzej, a tu jeszcze 130 jest ;d


Po pierwsze to ciężarówka a nie tir, po drugie to góra 89, chyba że blokada zdjęta to można nawet i 140 ale to już szaleństwo...

A poza tym to kolejny koleś z bujną wyobraźnia, al jaki był by świat bez takich "ciekawych" ludzi? Szary taki....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:54, 06 Kwi 2009    Temat postu:

TIR - to określenie potoczne. A w języku mówionym określenia potoczne przyjmują się.
Tak samo na telefon komórkowy, mówisz komórka. To nie to samo.
Lub też mówimy na dżdżownicę gąsienica czy też glista, a te pojęcia nie mają identycznego znaczenia.


Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Pon 20:56, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:25, 07 Kwi 2009    Temat postu:

no ale to takie drażniące, wiem ze koleś co wymyślił telefon komórkowy też się wkurza jak mówią "komórka", ale słowo tir we meni wywiera takie uczucie... takie wieśniacze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:32, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Z tego co wiem to TIR to skrót do jakiej francuskiej organizacji ciężarówek czy cos takiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:37, 07 Kwi 2009    Temat postu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/TIR tu masz wyjasnione ... ale schodzicie z tematu ....

To jak moj kumpel powiedzial na moja WSK kamaz to tez mam byc niezadowolony bo powinien powiebiedz WSK 125 KOS i jakis symbol ... ?

PS. Ostatnio na allegro byl sim 50 ccm po jakis drobnych przerobkach i kolo napisal ze jedzie 110 .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jestem Hardkorem
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 1322
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Amazońska.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:52, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Ale się ot zrobiło .. xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
squorpion
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:28, 08 Kwi 2009    Temat postu:

a czy drogą a4 można jeździć ciężarówkami????? powiedzcie mi bo już nie wiem
kumpel gada że mu simak 3-biegowy idzie 80km/h są przypały, moim zdaniem nie ma szans tyle na oryginale, mój wyciąga 65 licznikowe max a na stopce 90
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marektuning
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śrem

PostWysłany: Czw 10:04, 09 Kwi 2009    Temat postu:

jest mozliwe zeby tyle jechal, wystarczy wsadzic zebatke 16z no ale coz. niektorzy sie uparli i ich zdaniem 50 ccm nie przekroczy 65km/h..................... ale niech se gadaja co chca a ja i tak swoje wiem ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:00, 09 Kwi 2009    Temat postu:

jakos ja mam cylinder 60 cm zebatke 16z i jade 70 ... moze z gory gdzies 75 wiecej na tym zestawie sie nie da
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daczer
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:33, 09 Kwi 2009    Temat postu:

marektuning napisał:
jest mozliwe zeby tyle jechal, wystarczy wsadzic zebatke 16z no ale coz. niektorzy sie uparli i ich zdaniem 50 ccm nie przekroczy 65km/h..................... ale niech se gadaja co chca a ja i tak swoje wiem ;]

Bo nie przekroczy. 70 to bezwzględne maximum z oryginalnego Sima.

A jak sie sugerujesz swoim Simsonowym licznikiem to do widzenia confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:31, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Dzieciaki ufają swoim licznikom... mi niedotarty ogar 200 pokazywał 80km/h i jakoś nie latam i się nie chwale ze jeździł mój ogar 80km/h... Zmierzcie sobie prędkość gps'em i wtedy takie śmiały wnioski wysnuwajcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
squorpion
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 09 Kwi 2009    Temat postu:

na zębatce 15z jadę 65 max tak bez problemu to 60 bo na 65 muszę się bujnąć lepiej żeby wycisnąć 80 to trzeba poszukać dobrej górki, wtedy wszystko możliwe, ale tak się nie mierzy prędkości, a jaka jest oryginalna zębatka w s51??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:50, 09 Kwi 2009    Temat postu:

W sr chyba 15, a w s51 chyba 16. Mi licznik pokazywał, że 95km\h pokazywał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin