|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:09, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Aha i jeszcze jedno jak rozpoznać ze silnik jest w dobrej kondycji a nie zarżnięty
A i co powiecie mi o wydechu leo vinci? czy jest wart swojej ceny i czy da cos mocy?
Ostatnio zmieniony przez wyderka dnia Pon 9:11, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:30, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wyderka napisał: | leo vinci |
To się nazywa Leo Vince...
Za te pieniądze bardziej opłaca się zlecić komuś spawanie wydechu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:56, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Aha a powiedz jak rozpoznać ze silnik nie jest zarżnięty ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:08, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No po wyglądzie zewnętrznym nie poznasz przecież
Nie da się tak o sprawdzić za bardzo, jak wszystko działa to działa.
Dopiero po jakimś czasie się okaże jak będzie to już w twoich rękach i jak się sypać zacznie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:30, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o silnik to tak:
-czy poziom oleju się zgadza,
-czy na boczkach deklów nie ma śladów szlifów,
-sprawdź czy nie ma wycieków
-działanie skrzynki biegów
-czy coś nie tarabani w silniku, (bo jak w cylku to prawie 3/4 Simsonów tak ma, no ale nie kwalifikuje to że można go od razu wziąć)
A jeżeli już będziesz chciał kupić to najpierw się przejedź i sprawdź na początku czy silnik jest zimny (dużo sprzedających odpala silnik najpierw aby się rozgrzał bo np. ciężko pali jak jest zimny a i kupujący popełniają błąd bo nie sprawdzają w jakim stanie jest silnik)
Czy sprzęgło się nie ślizga, przejedź na wszystkich biegach i oceń czy lekko wchodzą czy zbyt ciężko, czy nie wypadają zwłaszcza na 2 i 3 te możesz trochę przeciągnąć, czy łańcuch pracuję bez zacięć itp. Wszystkie te porady były umieszczone w miesięczniku "Motocykl" 4/2011
Myślę że się przydadzą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:51, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki co bym bez was zrobił mistrzu mój
Mam nadzieje z 4 tys na tym zrobie bez sypnięcia dodam jeszcze ze ten silnik ma okolo 8 tys km przebiegu czy to duzo???
Przejechałem sie tym ma jebnięcie ale koleś powiedział że nie trzeba wciskać sprzęgła czy to normalne?
Ostatnio zmieniony przez wyderka dnia Pon 19:51, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:37, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wyderka napisał: | koleś powiedział że nie trzeba wciskać sprzęgła czy to normalne? |
Moim zdaniem koleś jest kretynem. Skoro jest sprzęgło to znaczy ze należy go używać.
Zmiana biegów bez sprzęgła jest to taki wymysł i praktyka co niektórych osób... A nie obsługa pojazdu którą zaleca producent do danego silnika.
Założyłem kiedyś o tym nawet temat.
http://www.simsonrulez.fora.pl/humor,18/jak-powinno-sie-zmieniac-biegi-d-d-d,22571-15.html
(przeczytaj też artykuł nadesłany przez Romka w tym temacie)
Zdania są podzielone, starszyzna twierdziła wówczas że nie jets konieczne naciskanie sprzęgła przy zmianie biegów...
Ja zostanę przy swoim, wciskam sprzęgło odruchowo przy zmianie biegów, nic mnie to nie kosztuje, sprzęgło chodzi lekko... Ja wciskam sprzęgło przy zmianie biegów.
Oczywiście próbowałem wbijać czasem biegi bez sprzęgła ale moim zdaniem jest to wbijanie na chama. Spróbuj sobie na wyzszych obrotach wbić bieg bez sprzęgła to poczujesz takie szarpnięcie.
Uważam iż jest to zły nawyk, którego nie należy sobie wyrabiać.
Morał z tej bajki jet taki:
Wciskaj sprzęgło przy zmianie biegów - tak mówię ja Grzegorz.
Ostatnio zmieniony przez suszny dnia Pon 20:38, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:20, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzęgła nie używają jedynie w zawodach motocrossowych, ułamki sekund itp. sprawy, ale tak przy normalnej jeździe to jak jest to sprzęgło to chyba jest ono potrzebne do czegoś co nie. To już kwalifikowało by że w silniku trzeba wymienić kosz razem z trybem, sądząc po tym jak koleś mówi żeby nie używać sprzęgła (może sam tak jeździł).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:15, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hmmm
przejechałem sie tym ale biegi wchodziły lekko sprzęgło terz lekko chodziło także myślę że jest ok a i jaki licznik rowerowy polecacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:40, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Było już mówione, Sigma czy jakoś tak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A mam pytanie jakie osiągi ma taki simek??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:58, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
co?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:08, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wyderka napisał: | hmmm
przejechałem sie tym ale biegi wchodziły lekko sprzęgło terz lekko chodziło także myślę że jest ok a i jaki licznik rowerowy polecacie |
jechałeś tym i nie sprawdzałeś ? ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wyderka
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:57, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem ale niema to licznika dlatego tez zadałem pytanie o rowerowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|