 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec

Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Wto 17:19, 16 Sty 2007 Temat postu: róznice gaźników nowych |
|
|
mógłby mi ktoś powiedzieć czym różnią się gaźniki od skuterów czyli 16N-3 2 od 16N-3 5 czy 16N-3 5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 17:29, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
roznia sie budowa i tym ze sa nowe xD..16n3-5 byl do s-70 o ile sie nie myle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec

Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Wto 17:54, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale 16N3-2 też jest nowy tyle że do skuterów i o to mi chodzi czy powiedzmy simson s50 czy s51 na takim gaźniku będzie inaczej pracował , bo ja mam taki gaźnik i czasami mam wrażnie jak by nie dostawał paliwa przytrzymuje ssanie i wtedy jest wszystko dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan

Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Wto 20:37, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Będzie chodził na obu Poreguluj tylko! Przeciez silniki sa wszedzie takie same... tylko ze w skuterku chodzi o miejsce- inna budowa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamcio
Stały bywalec

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:03, 17 Sty 2007 Temat postu: gażnik |
|
|
nowych gażników ci nie zaleje a stare tak. ja mam nowy typ i mi nie zalewa. duzo tez zalezy od ustawienia iglicy w gażniku. im wyzej tym więcej daje paliwa. przynajminej ja tak ustawiałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Śro 17:57, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
więc tak: Gaznik 16N3-2 jest to gażnik do SR 50 oryginalny a jego odpowiednikiem jest 16N3-4, różnia sie tylko kształtem tego rurki która wystaje na którą sie zakłada wężyk bo w SR50 jest taki pochylony ta ,,rurka'' a w S51 prosta zaś gażnik 16N3-3 ma dysze główna 72 tak jak gażnik 16N3-5 i te oba gazniki róznia sie tez tylko tym kształtem ,rurki''
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec

Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Śro 19:36, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
bo mam kłopoty z jego regulacją i zastanawiałem sie czy to może być tego wina , bowiem kręcenie śrubą regulacji powietrza nic nie daje , nawet całkowite wykręcenie nie powoduje żadnych zmian w pracy silnika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:47, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Rozbierz, wyczysc, popatrz jak dziala. Zasada banalna. Troche odwagi!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec

Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Śro 20:56, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
rozbierałem już kilka razy i nic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:44, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale ktora srobka krecisz? Ta przy ssaniu?
Moze iglice masz zle ustawiona. Sprobuj przestawic zeby byla jak najwyzej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rumcajs_s51b2
Bywalec

Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 17:53, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hej KnightRaider a jak powinna byc fabrycznie ustawiona na jakim zabku?Bo sam nie wiem jak powinna byc fabrycznie ustawiona :oops: A jak jest ustawiona fabrycznie to niby jest najlepiej czytalem o tym.Jak znowu dasz najwyzej ja to ci bedzie duzo zarl paliwa, wiec jak wiesz jak powinna byc fabrycznie ustawiona to napisz pozdr. :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan

Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Czw 18:34, 18 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Na środku z tego co wiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Pią 23:23, 19 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
tak na środku w simsonie S51
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:48, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie tylko w simsonie. W kazdym gaźniku czy to jest simek czy romet czy Fiat Cinquecento to zawsze iglica ma byc na srodkowym zabku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:30, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Z tą iglicą nie byłbym tak do konca pewny. Kazdy silnik jest inny i najlepiej jest wszystko wytestowac metodą prob i błędów. Robiłem kiedys koledze Jawe 350 (beznadziejny gaźnik) i iglice musiał miec ustawiona na najubozsza dawke - inaczej sie dławił. Podobnie jest w ETZ.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|