| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Stefan Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 29 Gru 2010
 Posty: 995
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: 23 km od Nowego Sącza
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:17, 07 Sty 2012    Temat postu: regulacja AMAL 19 |  |  
				| 
 |  
				| Jak się reguluje ten gaźnik krok po kroku. Pierwszy raz mam z nim do czynienia.
 Mile widziane zeskanowane instrukcje obsługi.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Tomek1212 PREZES
 
  
 
 Dołączył: 08 Cze 2007
 Posty: 10221
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 10:29, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Instrukcja jest po niemiecku i raczej nie ma tam nic ciekawego. Regulacja tego gaźnika ogranicza się zasadniczo do ustawienia iglicy i wolnych obrotów za pomocą tej śrubki z boku z wielofrezem.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 13:49, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zasada działania niczym się nie różni od gaźnika BVF 16N1, więc jeśli masz książkę "Jeżdżę motorowerem..." tam sobie doczytasz. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Stefan Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 29 Gru 2010
 Posty: 995
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: 23 km od Nowego Sącza
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:39, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nie posiadam takiej. Mniej więcej wiem jak regulować. Nie wiem która śrubka jest od wolnych obrotów a druga od składu mieszanki. I nie wiem o ile obrotów którą. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 16:47, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jedna śruba jest od położenia przepustnicy, druga od składu mieszanki biegu jałowego. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Benzine Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 16 Sty 2010
 Posty: 1613
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: SRC
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 17:59, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ta wystająca jest od obrotów a na lewo od niej masz od składu mieszanki |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Stefan Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 29 Gru 2010
 Posty: 995
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: 23 km od Nowego Sącza
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:00, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A dobra spoko. A ile obrotów wkręcić lub wykręcić tych dwóch śrubek? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| mikixo Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 14 Paź 2009
 Posty: 2188
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Grudziądz
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:14, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wiem że jak ja to robiłem to tą od składu mieszanki miałem na 2,5 obrotu,a ta od powietrza to tak jak była wkręcona. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| MrKrzysiek95 Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Cze 2010
 Posty: 1076
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: lhr
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:23, 07 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nikt Ci dokładnie nie powie ile trzeba wykręcić, dla każdego motoru będzie inaczej ale nie mówię, że by było źle. Ale załóżmy, że ja mam wykręcone śrubki o 3 obroty, Ty też o tyle wykręciłeś... Mój simson chodzi na tych ustawieniach dobrze a Twój jechać nie chce. Trzeba regulować tak, żeby motor dobrze pracował i często nie patrzeć na to co jest w książkach napisane, tylko  często metodą prób i błędów, aż będzie dobrze. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Stefan Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 29 Gru 2010
 Posty: 995
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: 23 km od Nowego Sącza
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 9:29, 08 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nikt nie powiedział że Simson nie jeździ. Będę zakładał gaźnik i chce się przygotować do regulacji a nie założyć spieprzyć i później się martwić że nie chce jeździć albo odpalać. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Benzine Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 16 Sty 2010
 Posty: 1613
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: SRC
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Odpalić odpali, moze na pycha. Zacznij od wykręcenia tej lewej śrubki o 2obroty i spróbuj. Nie masz wyjścia. Bawić się musisz ;p |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| dominik960609 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 29 Kwi 2011
 Posty: 180
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z Kujaw.
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 22:53, 04 Mar 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A ta śrubka od składu mieszanki to jak się reguluje? Chodzi mi o to jak to się wyczuwa kiedy jest najlepiej, bo śrubka ustawiająca obroty to wiadomo obroty będą zwiększać się lub zmniejszać, a śrubkę od składu mieszanki? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| dominik960609 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 29 Kwi 2011
 Posty: 180
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Z Kujaw.
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 15:06, 12 Mar 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Odpowie ktoś? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| MrKrzysiek95 Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Cze 2010
 Posty: 1076
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: lhr
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 17:39, 12 Mar 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Będziesz czuł "przypływ mocy" i większa dawka paliwa poleci do komory... |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Tomek1212 PREZES
 
  
 
 Dołączył: 08 Cze 2007
 Posty: 10221
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:31, 12 Mar 2012    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zawsze przy regulacji Amala tę śrubkę wykręcałem o 3 obroty i generalnie skład regulowałem z grubsza za pomocą iglicy i zawsze było dobrze. Kiedyś jak mi się nudziło to regulowałem na analizatorze spalin simsona i wtedy dokładnie ustawiłem skład za pomocą tej śrubki, ale nie miało to wiekszego wpływu na osiągi, tylko co najwyżej na spalanie.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |