Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulacja AMAL 19

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:17, 07 Sty 2012    Temat postu: regulacja AMAL 19

Jak się reguluje ten gaźnik krok po kroku.
Pierwszy raz mam z nim do czynienia.
Mile widziane zeskanowane instrukcje obsługi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 10:29, 07 Sty 2012    Temat postu:

Instrukcja jest po niemiecku i raczej nie ma tam nic ciekawego.
Regulacja tego gaźnika ogranicza się zasadniczo do ustawienia iglicy i wolnych obrotów za pomocą tej śrubki z boku z wielofrezem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 13:49, 07 Sty 2012    Temat postu:

Zasada działania niczym się nie różni od gaźnika BVF 16N1, więc jeśli masz książkę "Jeżdżę motorowerem..." tam sobie doczytasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:39, 07 Sty 2012    Temat postu:

Nie posiadam takiej. Mniej więcej wiem jak regulować. Nie wiem która śrubka jest od wolnych obrotów a druga od składu mieszanki. I nie wiem o ile obrotów którą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 16:47, 07 Sty 2012    Temat postu:

Jedna śruba jest od położenia przepustnicy, druga od składu mieszanki biegu jałowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:59, 07 Sty 2012    Temat postu:

Ta wystająca jest od obrotów a na lewo od niej masz od składu mieszanki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:00, 07 Sty 2012    Temat postu:

A dobra spoko. A ile obrotów wkręcić lub wykręcić tych dwóch śrubek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:14, 07 Sty 2012    Temat postu:

Wiem że jak ja to robiłem to tą od składu mieszanki miałem na 2,5 obrotu,a ta od powietrza to tak jak była wkręcona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:23, 07 Sty 2012    Temat postu:

Nikt Ci dokładnie nie powie ile trzeba wykręcić, dla każdego motoru będzie inaczej ale nie mówię, że by było źle. Ale załóżmy, że ja mam wykręcone śrubki o 3 obroty, Ty też o tyle wykręciłeś... Mój simson chodzi na tych ustawieniach dobrze a Twój jechać nie chce. Trzeba regulować tak, żeby motor dobrze pracował i często nie patrzeć na to co jest w książkach napisane, tylko często metodą prób i błędów, aż będzie dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:29, 08 Sty 2012    Temat postu:

Nikt nie powiedział że Simson nie jeździ. Będę zakładał gaźnik i chce się przygotować do regulacji a nie założyć spieprzyć i później się martwić że nie chce jeździć albo odpalać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2012    Temat postu:

Odpalić odpali, moze na pycha. Zacznij od wykręcenia tej lewej śrubki o 2obroty i spróbuj. Nie masz wyjścia. Bawić się musisz ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 04 Mar 2012    Temat postu:

A ta śrubka od składu mieszanki to jak się reguluje? Chodzi mi o to jak to się wyczuwa kiedy jest najlepiej, bo śrubka ustawiająca obroty to wiadomo obroty będą zwiększać się lub zmniejszać, a śrubkę od składu mieszanki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dominik960609
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Kujaw.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:06, 12 Mar 2012    Temat postu:

Odpowie ktoś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 12 Mar 2012    Temat postu:

Będziesz czuł "przypływ mocy" i większa dawka paliwa poleci do komory...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 20:31, 12 Mar 2012    Temat postu:

Zawsze przy regulacji Amala tę śrubkę wykręcałem o 3 obroty i generalnie skład regulowałem z grubsza za pomocą iglicy i zawsze było dobrze.
Kiedyś jak mi się nudziło to regulowałem na analizatorze spalin simsona i wtedy dokładnie ustawiłem skład za pomocą tej śrubki, ale nie miało to wiekszego wpływu na osiągi, tylko co najwyżej na spalanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin