Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Normalny objaw docierania??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:57, 31 Paź 2010    Temat postu: Normalny objaw docierania??

Siemka. Kupiłem ostatnio cylek używkę 50/4 wraz z tłokiem. Musiałem założyć nowe pierścionki, bo sprzedającemu złamał się jeden, a drugi gdy cylek był u mnie. Jak poskładałem wszystko to trzeba by to dotrzeć. Czy normalne jest to, że jak wrzucam bieg to motor od razu spada z obrotów i gaśnie? Na starym cylu tego nie było. Oprócz tego nie ma wolnych obrotów. Czy to jest normalne??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:24, 31 Paź 2010    Temat postu:

A może to nie jest objaw docierania ,ale złego doregulowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
choder
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sępólno Krajeńskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:33, 31 Paź 2010    Temat postu:

wyreguluj gaznik to beda obroty a co do gasniecia to nie wiem moze tez gaznik...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:03, 31 Paź 2010    Temat postu:

może nie, pomyśl, wrzuca bieg i gaśnie czyli? gdy wrzucasz bieg silnik dostaje obciążenie i gaśnie, czyli ja stawiam na sprzęgło, hmm spróbuj go najpierw zagrzać, i zobacz czy tez tak się będzie działo jak nie to wina może stać po stronie oleju, jak dalej to samo to coś ze sprzęgłem moim zdaniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jachu
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica DOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:10, 31 Paź 2010    Temat postu:

Wnioskując po tym co napisał dam92 to nie wysprzęgla dobrze i gaśnie Ci gdy masz go na 1. Też tak mam (tylko narazie). Sprawdź też gaźnik. Pozdro

Ostatnio zmieniony przez Jachu dnia Nie 22:13, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kicus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: za 5 denver
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:12, 31 Paź 2010    Temat postu:

Tez mi sie wydaje ze to wina zle wyregulowanego sprzegla (mialem tak na poczatku jak kupilem sima )

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:55, 01 Lis 2010    Temat postu:

Jak go dzisiaj zapaliłem to na początku dziwnie przerywał, ale jak się rozgrzał to chodził normalnie. Podciągnąłem sprzęgło i już jest w miarę normalnie. Sprawdzałem świecę to jest czarna, więc będę musiał posiedzieć nad gaźnikiem. A mniej więcej ile kilometrów docierać pierścionki??

Ostatnio zmieniony przez Murarz dnia Pon 17:02, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:27, 01 Lis 2010    Temat postu:

A skąd wiesz, że nie bierze oleju ze skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papko1314
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:44, 02 Lis 2010    Temat postu:

Dokładnie o tym samym pomyślałem... Sprawdź zimmering od strony sprzęgła, chyba nie trzeba Ci mówić jak to trzeba zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:00, 03 Lis 2010    Temat postu:

Jakby brał olej to by go ubywało. Po drugie zimmering jest dobry, bo sprawdzałem. A takie pytanie poza tematem. Czy jak dam dłuższą iglicę do gaźnika to będzie miało wpływ na zalewanie motoru??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Śro 15:04, 03 Lis 2010    Temat postu:

Zalewać go nie będzie. Raczej może mu paliwa brakować. Bo pomyśl. Gdy opuścisz iglicę (dasz wyższy ząbek), zmniejszasz dawkę. A gdy podnosisz iglice dajesz mu więcej paliwa. Więc dłuższa iglica da taki efekt, jakbyś ją jeszcze mocniej opuścił, czyli zmniejszył dawkę. Acz za długa też być nie może, bo efekty mogą być różne.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:19, 03 Lis 2010    Temat postu:

Wiele razy już słyszałem od kumpli że im na wolnych zalewało, ale to nie o tym temat.
Tak biorąc na zdrowy rozum to jak wrzuci się bieg i trzyma sprzęgło to silnik ciężej pracuje niż gdy jest na luzie. Więc to może dlatego gaźnie, gdy wrzuci się pierwszy bieg?? Wiadomo przecież że nie dotarte moto jest słabe i nie ma dużo mocy.
Ale jak jest zimny i go odpalę to tak jakby przerywał: coś jakby miał za mało paliwa. Jak kupię wachę to posiedzę przy simku i zobaczymy co z tego wyjdzie Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:45, 03 Lis 2010    Temat postu:

P4V3U napisał:
Wiadomo przecież że nie dotarte moto jest słabe i nie ma dużo mocy.

O_o ja pierwsze coś takiego słyszę, docierasz po to żeby Ci się to nie rozleciało po paru kilometrach...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:24, 03 Lis 2010    Temat postu:

To będziesz teraz wiedział. Wiem to z doświadczenia, jak i od innych osóbWide grin

Ostatnio zmieniony przez Murarz dnia Śro 21:12, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:37, 03 Lis 2010    Temat postu:

Kolega P4V3U widzę niezaznajomiony z towarzyszką ironią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin