|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 17:21, 28 Wrz 2007 Temat postu: Nie odpala :( |
|
|
Witam.
Mam problem: Otóż. Wczoraj jeździłem Simsonem i wszystko było elegancko. Po 2 h jazdy jeździł tak jak bym jeździł z zakręconym kranikiem (przy dodawaniu gazu czekałem 2 s. na to aż sie wkręci. Zmieniłem świece i jeździł ok przez 10 min. Potem zgasł. Przeczyściłem gaźnik. Po tym jak go pchałem aby odpalił to strzelało z rury, przy kopaniu też. Dzisiaj znowu czyściłem, bo myslałem, że może pływak się zablokował, albo jest dziurawy. Nic to nie dało, tylko tyle, że jak go pcham to już z rury nie strzela
P.S.
Przed awarią jechałem jakieś 2 km z górki na pełnym gazie. czy może to mieć jakiś wpływ na moją awarię?
Nie sprawdzałem zapłony, tylko gaźnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:01, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem pies może być pogrzebany albo w kraniku/gaźniku który sie zasyfił albo w zapłonie. Raczej obstwaiłbym to zapłon, sprawdź czy nie przeskakuje ci iskra na platynkach. A jak chodzi na ssaniu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 18:08, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ani na ssaniu, ani bez nie odpala , bo jak by na ssaniu chodził, to bym wiedział, że to uklad paliwowy. Ja od czego zapłon może się przestawić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi
Nowicjusz
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Częstochowy
|
Wysłany: Pią 18:10, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
od wibracji i słabo dokręconych śróbek:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 18:22, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no ale co by mogło sie odczepić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:22, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy platynki iskrza przy kopaniu. Odkec swiece, wloz srubokret i sprawdz w ktorym miejscu otwieraja sie platynki. Powinny gdy srubokret jest minimalnie przed najwyzszym punktem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:38, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A dlaczego to jest w dziale simsony??
A ja chciałbym o coś zapytać, otóż u mnie jest tak samo, wlałem ostatnio 3 l paliwa i odkręcal normalnie kranik. Daje gazu a tu słysze buuuuuu i po 3 sek nabiera obrotów. Przekręcam na rezerwe i chodzi dobrze. Kranik czyściłem 2 miesiące temu, a więc nie powinien być zasyfiony, co to może być??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Pią 21:25, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
KnightRider napisał: | Sprawdz czy platynki iskrza przy kopaniu. Odkec swiece, wloz srubokret i sprawdz w ktorym miejscu otwieraja sie platynki. Powinny gdy srubokret jest minimalnie przed najwyzszym punktem. |
Wyjaśnij mi to lepiej Knight, bo nie bardzo kapuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:32, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No masz włożyć śróbokręt w głowice i sprawdzić kiedy sie otwierają platynki mają sie otwierac minimalnie nad najwyższym położeniem tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:27, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No i masz ustawić przerwe na platynkach i świecy 0,4. Na zapłonie pewnie masz zaznaczone takimi kreskami jak go ustawić, ale jak nie masz to rób jak pisze knight i karqwa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Sob 14:01, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
zauważyłem jeszcze jedną sprawę. Założyłem kiedyś temat "dziurka w cylindrze" teraz ta dziurka jest troche większa i jak go dzisiaj kopałem, to pryskało z niej rozpylonym olejem. czy tak traci komprechę, że nie odpali?
+
odpiszcie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|