Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nazwa dyszy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:37, 29 Kwi 2010    Temat postu: Nazwa dyszy

Jak się nazywa dysza w 16n3 jak ją się wkręci to się potem na to śrubkę wkręca i jaka ona jest w orginale 0,ile ?

Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Pią 7:02, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:01, 29 Kwi 2010    Temat postu:

Nie zrozumialem nic z twojego posta. Gaznik nie ma duszy, dusze ma czlowiek. Przynajmniej takie sa zalozenia. Ale o co ci chodzi z tymi srubkami to nie mam pojecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:37, 29 Kwi 2010    Temat postu:

Jest to dysza obrotów biegu jałowego, inaczej mówiąc dysza wolnych obrotów. Ma ona rozmiar 35.


Pisz wyraźnie tak aby każdy mógł bez problemu zajarzyć po 1 przeczytaniu posta o co Ci chodzi.


Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Czw 23:38, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:40, 29 Kwi 2010    Temat postu:

35.
P.S. Janaszioom - też nie zrozumiałbym nic z twojego posta, gdybym przypadkiem nie miał przed oczami swojego gaźnika.
Jest bezduszny Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:06, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Kiedyś napisałem że nie wiem jak ją wyciągnąć i nie da się jej wyciągnąć za nic czy mogę tą duszę, dyszę rozwiercić wiertłem i jak ktoś wie jakim ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:05, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Ale po co ty ją chcesz wyciągać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:58, 30 Kwi 2010    Temat postu:

który gaźnik do 50ccm bez żadnego tuningu lepszy 16N3-4
czy 16N1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:47, 30 Kwi 2010    Temat postu:

16n1-11 daje nawet dużo paliwa. Nie wiem jak z tym drugim, ale na 16n1 motorek trochę pali Wide grin Ale trochę trudno go wyregulować. Mi to zajęło chwilę czasu. Mimo to polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:25, 30 Kwi 2010    Temat postu:

joł powie ktoś który lepszy ponieważ jutro kupuję nowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:39, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Kup sobie binga 17 do seryjnej 50cc jest dobry mało pali łatwo wyregulować ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:42, 30 Kwi 2010    Temat postu:

nie napisałem tam buing nie stać mnie chodzi mi tylko o te co wymieniłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:29, 01 Maj 2010    Temat postu:

siema byłem dziś u kniazwa i kupiłem gaźnik BFV 16n3-4 i jest tam blomba on mówił że w razie czego wyjąć i tą śrubkę obrócić o 1,5 obrotu i tą śrubkę od regulacji mieszanki powietrznej w starym miałem na max wkręconą a tu jest prawie na max wykręcona wkręcić ją tak jak w starym ?? i co o tej blombie myślicie wyjąć teraz i wykręcić tą śrubkę ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:05, 01 Maj 2010    Temat postu:

A dlaczego chcesz wyciągać plombę i regulować śrubą składu mieszanki? Ona powinna być przez producenta ustawiona optymalnie.
Jeśli potrzebujesz takiej regulacji to jest ona opisana w książce E. Wernera "Jeżdżę motorowerem Simson".
Na stronie 55 Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:27, 01 Maj 2010    Temat postu:

Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana. Kupowałem bodajże ten gaźnik niedawno i simson nie trzymał mi na nim wolnych obrotów. Wyjąłem tą plombę i dysza ta była wykręcona o 3,5 obrotu, wkręciłem ją do końca i wykręciłem ją o 2,25 obrotu i jest dobrze. W książce jest napisane żeby wykręcić ją 2-2,5 obrotu, ale to już zależy na jakim ustawieniu simek będzie lepiej chodził.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:00, 02 Maj 2010    Temat postu:

adriano19921106 napisał:
Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana.

Pan Kniaź nie reguluje śruby składu mieszanki (to nie jest dysza) - po prostu sprzedaje gaźnik w takim stanie, jak go zrobił producent.
Każdy gaźnik może mieć ją ustawioną inaczej, bo wiadomo, że są rozrzuty w procesie produkcyjnym - po to jest regulacja.

adriano19921106 napisał:
W książce jest napisane żeby wykręcić ją 2-2,5 obrotu


Książkę mam przed sobą i jest napisane: trzy obroty.

A tak w ogóle, to regulacja składu mieszanki powinna być robiona przy użyciu analizatora spalin, bo takie zgrube regulacje zapewne powodują, że silnik zanieczyszcza powietrze nadmierną ilością tlenków itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin