 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:37, 29 Kwi 2010 Temat postu: Nazwa dyszy |
|
|
Jak się nazywa dysza w 16n3 jak ją się wkręci to się potem na to śrubkę wkręca i jaka ona jest w orginale 0,ile ?
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Pią 7:02, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zrozumialem nic z twojego posta. Gaznik nie ma duszy, dusze ma czlowiek. Przynajmniej takie sa zalozenia. Ale o co ci chodzi z tymi srubkami to nie mam pojecia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:37, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jest to dysza obrotów biegu jałowego, inaczej mówiąc dysza wolnych obrotów. Ma ona rozmiar 35.
Pisz wyraźnie tak aby każdy mógł bez problemu zajarzyć po 1 przeczytaniu posta o co Ci chodzi.
Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Czw 23:38, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:40, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
35.
P.S. Janaszioom - też nie zrozumiałbym nic z twojego posta, gdybym przypadkiem nie miał przed oczami swojego gaźnika.
Jest bezduszny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:06, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedyś napisałem że nie wiem jak ją wyciągnąć i nie da się jej wyciągnąć za nic czy mogę tą duszę, dyszę rozwiercić wiertłem i jak ktoś wie jakim ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec

Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:05, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale po co ty ją chcesz wyciągać?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:58, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
który gaźnik do 50ccm bez żadnego tuningu lepszy 16N3-4
czy 16N1-11
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:47, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
16n1-11 daje nawet dużo paliwa. Nie wiem jak z tym drugim, ale na 16n1 motorek trochę pali Ale trochę trudno go wyregulować. Mi to zajęło chwilę czasu. Mimo to polecam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:25, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
joł powie ktoś który lepszy ponieważ jutro kupuję nowy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:39, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kup sobie binga 17 do seryjnej 50cc jest dobry mało pali łatwo wyregulować ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:42, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nie napisałem tam buing nie stać mnie chodzi mi tylko o te co wymieniłem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:29, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
siema byłem dziś u kniazwa i kupiłem gaźnik BFV 16n3-4 i jest tam blomba on mówił że w razie czego wyjąć i tą śrubkę obrócić o 1,5 obrotu i tą śrubkę od regulacji mieszanki powietrznej w starym miałem na max wkręconą a tu jest prawie na max wykręcona wkręcić ją tak jak w starym ?? i co o tej blombie myślicie wyjąć teraz i wykręcić tą śrubkę ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:05, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A dlaczego chcesz wyciągać plombę i regulować śrubą składu mieszanki? Ona powinna być przez producenta ustawiona optymalnie.
Jeśli potrzebujesz takiej regulacji to jest ona opisana w książce E. Wernera "Jeżdżę motorowerem Simson".
Na stronie 55
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:27, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana. Kupowałem bodajże ten gaźnik niedawno i simson nie trzymał mi na nim wolnych obrotów. Wyjąłem tą plombę i dysza ta była wykręcona o 3,5 obrotu, wkręciłem ją do końca i wykręciłem ją o 2,25 obrotu i jest dobrze. W książce jest napisane żeby wykręcić ją 2-2,5 obrotu, ale to już zależy na jakim ustawieniu simek będzie lepiej chodził.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:00, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
adriano19921106 napisał: | Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana. |
Pan Kniaź nie reguluje śruby składu mieszanki (to nie jest dysza) - po prostu sprzedaje gaźnik w takim stanie, jak go zrobił producent.
Każdy gaźnik może mieć ją ustawioną inaczej, bo wiadomo, że są rozrzuty w procesie produkcyjnym - po to jest regulacja.
adriano19921106 napisał: | W książce jest napisane żeby wykręcić ją 2-2,5 obrotu |
Książkę mam przed sobą i jest napisane: trzy obroty.
A tak w ogóle, to regulacja składu mieszanki powinna być robiona przy użyciu analizatora spalin, bo takie zgrube regulacje zapewne powodują, że silnik zanieczyszcza powietrze nadmierną ilością tlenków itp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|