Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Małe pytanko
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neros007
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (lubuskie)

PostWysłany: Pią 22:42, 08 Lut 2008    Temat postu: Małe pytanko

Jeśli chcę w simku wymienić pierścienie, a mam w zapasie cały nowy tłok to moge go założyć do tego używanego cylindra, czy lepiej będzie używany tłok co byl w tym cylindrze i nowe pierścienie? Co lepiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:45, 08 Lut 2008    Temat postu:

Jezeli cylinder ma mały próg to mozesz zalozyc sam tłok i pierscionki. Jezeli cylek jest juz wyjechany to wypadało by zrobic szlifa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:47, 08 Lut 2008    Temat postu:

Zmien tylko pierscienie. Jak bedzie dzwonic, zmienisz wszystko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neros007
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (lubuskie)

PostWysłany: Pią 22:50, 08 Lut 2008    Temat postu:

Aha no ok Happy , najprawdopodobniej jutro bede wiedział w jakim to wszystko jest stanie, a jeśli chodzi o szlif to właśnie w tym problem że nie mam jak to zrobić :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:21, 09 Lut 2008    Temat postu:

a jakiej produkcji masz cylek ? jak DDR to oddaj do szlifu a jak polak to kup nowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neros007
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (lubuskie)

PostWysłany: Sob 10:43, 09 Lut 2008    Temat postu:

cylinder polski Almotu ;p, na dzień dzisiejszy nie mam możliwości kupić nowego cylka Wide grin, więc zobacze w jakim on jest stanie od środka i wymienie na 100% pierścienie a czy też tłok to zobaczymy ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:48, 09 Lut 2008    Temat postu:

Neros007 a napisz mi ile wytrzymał Ci już ten cylek almotu i jak się sprawuje?? Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neros007
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (lubuskie)

PostWysłany: Sob 12:48, 09 Lut 2008    Temat postu:

Na tym cylku nie mam pojęcia ile jest przejechane, gdyż jak kupiłem simka on już tam był ;p sam zrobiłem na tym cylindrze około 2200 km ;p, nie sprawuje sie źle, jedynie po prostu nasiliło się dzwonienie pierścieni, dlatego chciałbym to wymienić Wide grin Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:47, 09 Lut 2008    Temat postu:

to ja sie dowalę tak z ciekawości do tematu bo ktoś mi kiedyś mówił i nie jestem pewnie a mnie to dręczy bo nie lubię jak czegoś nie wiem

czy jak zmieniasz 2 łożyska te główne i te 2 mniejsze to 3ba docierać simka przez trochę bo nowe pierścienie czy nie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:05, 09 Lut 2008    Temat postu:

jak zmieniasz same łożyska to nie masz co docierać a jak masz nowe pierścienie to owszem trzeba je troche dotrzeć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poter90
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Borucina okolice Raciborza

PostWysłany: Sob 14:15, 09 Lut 2008    Temat postu:

lożysk nie trzeba dociarać!!pierscienie tak bo one przecie trą o popwierzchnie cylindra!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:59, 09 Lut 2008    Temat postu:

no a ile pierścienie 3ba ? a jak powiedzmy dam jeden stary i jeden nowy to też ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:01, 09 Lut 2008    Temat postu:

Zaraz zaraz, wymieniasz pierscienie bo dzwonia? To w takim razie wymien caly osprzet, lacznie ze sworzniem i lozyskiem igielkowym

Na almocie 60tce mialem tak samo, wszystko dzwonilo powyzej 50 km/h (jakies 5 tys obr/min)

Wymienilem 2 razy pierscienie, nic. Tlok, nic. Dopiero jak kupilem lozysko igielkowe, to pomoglo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:03, 09 Lut 2008    Temat postu:

powinno sie zmieniac komplet no ale....
soviet zmien 2 pierscienie stworzeń i łożysko igiełkowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:03, 09 Lut 2008    Temat postu:

NIC nie dzwoni tak z ciekawości pytam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin