| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:37, 07 Sie 2009    Temat postu: Jak ograniczyć spalanie w SR 50 ? |  |  
				| 
 |  
				| Witam! Jestem tutaj nowy i chcialbym Was prosic o pomoc...
 Mam Simsona SR 50 z 89' rocznika.
 Na 20 lat jeszcze się trzyma
   Pare latek stał w szopie u wujka ..
 Namówilem go i motorek znalazl sie u mnie ;D
 W chwili gdy do odebralem ,poprostu wyglądal tragicznie ;D i z zewnatrz i w węwnątrz xD ( mam na mysli silnik ,cylinder itd
 ![;]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/slywink.gif) ) Ale odpalil chyba po 4 kopnięciu ;D
 Baaaardzo duzo palił ;/
 Na zimę wymienilem tlok,pierscienie,simeringi,wszystkie linki ,zakupilem nowe opony ,klosze od kierunkowskazow i jeszcze tam pare rzeczy
   I jakos się trzyma ;D
 Zakupiony jest nowy cylinder (komplet) za 110zl ;D ktory będe montowal na zime
 ![;]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/slywink.gif)  Jedynymi mankamentami w moim SR 50 są :
 -duze spalania paliwa
 -tłumik od czasu do czasu poluzowywuje sie z cylindra ;/ (pare razy odpadl xD )
 -teraz jakies znowu problemy ze starterem noznym (ale jutro zaspawam i będzie ;D )
 Dobra ;D troche opowiedzialem xD
 Ale sprawa polega na tym że ..
 Wspomnialem ze duzooo palil ( po moich wyliczeniach to ; 5 l na 64 km ;/ ) tragedia ;/
 I po wymianie tloka,pierscieni itd ,tak jakby spalanie sie ograniczylo (ale chyba mam jakies schizy xD )
 Pozniej wyliczylem ze na 100 km pali niecałe 5 l
   Ale teraz znowu to samo ;/
 Pali jak smok ;/
 Czy możecie mi powiedziec jak mozna ograniczyc spalanie paliwa mojego SR 50 ? blaagam !
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| DarkMan44 Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 27 Cze 2008
 Posty: 194
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 3/5
 Skąd: Wiskitki
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:48, 07 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| wyreguluj gaźnik :P i sprawdź jaką masz dysze główną i na jakim masz rowku iglice 
 Ostatnio zmieniony przez DarkMan44 dnia Pią 21:49, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:52, 07 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| okeey ;D dzięki ;p jeszcze zebym umial wyregulowac gaznik ;D haha xD
 od razu mowie ze umiem to tylko jezdzic xDD
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| suszny Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 2075
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 23:14, 07 Sie 2009    Temat postu: Re: Jak ograniczyć spalanie w SR 50 ? |  |  
				| 
 |  
				| -teraz jakies znowu problemy ze starterem noznym (ale jutro zaspawam i będzie ;D ) Do czego go chcesz przyspawać? Zastanów sie zanim to zrobisz.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 23:43, 07 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Lepiej kup nowy wałek startera, a co do regulacji i ogólnej eksploatacji to kup sobie na początek książkę E. Wernera "Jeżdżę motorowerem simson" biała okładka z czerwonym simem sr50, ja tak samo zaczynałem i dzięki niej nie zadawałem durnych pytań ![:]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif)  |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:13, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| haha xD noo mam tą ksiązke ,mam xD ale i tak z tego nic nie rozumiem ;D
 co do startera to chodzi o to ze np. jak odpalam to poprostu on spada ,bo tam raczej ten wałek jest cos nie tak ;/ ale jak sie zaspawa to poprostu on będzie w jednym miejscu i nie będzie spadal i elegancko będzie sie odpalało ;P
 dzisiaj sobota ;D nie mam co robic w domu ;D jednak poczytam tą książke xDD dzięki,dzięki ;p
 wiem ze zawsze moge na was liczyc ;D zawsze odpowiecie na moje "durne pytania" xDDD
 ![:]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif)  |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Styropian Stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 22 Kwi 2009
 Posty: 1249
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Podkarpacie
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:39, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nic nie spawaj tylko najpierw zobacz czy nie urwała ci się sprężyna kopnika. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Madoń Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 29 Wrz 2008
 Posty: 3536
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Biała Podlaska
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:50, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ludzie, co am do tego sprężyna??? Przecież mu spada sam kop starter, a nie wałek wylatuje. Wystarczy wałek wymienić albo kopniak jak jest wydarty, a nie spawać. Zanim zaspawasz, to pomyśl co zrobisz jak Ci przyjdzie zdjąć ten kopniak! |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 10:22, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| spokoojnie ;D to jest wszystkoo przemyślane ;D pomyślalem o tym xD jak trzeba będzie wymienić starter ( chociaz nie będzie trzeba xD ) to sie cos wymysli ;D tzn. mój starszy coś mowil ze jak będzie sie wymieniać starter to sie coś tam zrobi tylko nie doslyszalem ;D i wlasnie nie wiem ;D bo mial jechac rano do goscia zeby to zaspawal ;D ide zobaczyc do garazu czy zaspawal czy nie ,bo wstalem dopiero xD
 
 dobra ,jeszcze nie zaspawal xD moze to i dobrze xD
 musze się rozejrzeć za tym wałkiem ...;p
 
 ogierek093 ,jak Ty to zrobiłeś ze Twoj S 51 pali 3 l / 100 km ? ;O ? xD
 
 Ostatnio zmieniony przez piter658 dnia Sob 10:34, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| brozek Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 860
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: .. z daleka
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 12:39, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Gosciu wez sprawdź czy Ci paliwo nie spieprza gdzies. przykładowe miejsca: -łączenie gaźnik-cylinder
 -łączenie-korpus-komora pływakowa]
 -wylot boczny w gaźniku (zaworek iglicowy sie zacina przez co nie zamyka dopływu co daje efekt dużego "spalania" (więcej ucieka)  a wolnego jechania xD
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Madoń Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 29 Wrz 2008
 Posty: 3536
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Biała Podlaska
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 14:53, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | piter658 napisał: |  	  | ogierek093 ,jak Ty to zrobiłeś ze Twoj S 51 pali 3 l / 100 km ? ;O ? xD | 
 
 Jeżdżę bardzo wolno, tak do 50km/h i mam wszystko porządnie uszczelnione, nigdzie nie ma prawa cieknąć. Czasem pali więcej, ale nie przekracza 4l/100km.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Antonio V.I.P
 
  
 
 Dołączył: 23 Maj 2007
 Posty: 7883
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Ok. Środy Wlkp
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:23, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wstaw dysze mala, ustaw poziom paliwa, iglice na srodek. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 21:24, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Sprawdzałem . Czysto :P Jedyne miejsce gdzie ucieka ( ale to tylko np.jak jest pelny bak albo jakies wyboje ) to na mocowaniu siedzenia u góry baku .
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 21:50, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Swojego czasu jak jeździłem "dużo" na moim 50ccm (100km dziennie gdzieś), zapieprzałem tyle co fabryka dała, nic nie oszczędzałem, a spalanie wynosiło 2,5 l/100km. 
 Regulacja, uszczelnienie, itd itp. Do roboty.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| piter658 Nowicjusz
 
  
 
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Posty: 25
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Świętokrzyskie ;))
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 22:14, 08 Sie 2009    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| noo w nastepnym tygodniu będe cos dzialal najpozniej pod koniec wakacji  wyreguluje,uszczelnie i mysle ze będzie ok   tylko co do tego uszczelnienia :P
 mozecie mi powiedziec jakie miejsca we "wnętrznościach" mojego SR 50 mam uszczelnić ? wgl mniej-więcej co kupić,uszczelki czy cos ... zielony jestem ;D nie myslcie ze sam to bd robil xD z kumplem ;D chlopak ma kilka motorkow ,siedzi w tym ;P zna sie
   |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |