Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ile wytrzymuje cylinder w simsonie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woyek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob 11:18, 05 Lip 2008    Temat postu: Ile wytrzymuje cylinder w simsonie?

Tak jak w temacie Happy sorki nie moge nigdzie tego znaleźć .. uzywałem opcji szukaj Wide grin ... ale nie ma Sad (1) co ile km trzeba zrobić szlif i wymienic tłok ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byszwałd

PostWysłany: Sob 11:41, 05 Lip 2008    Temat postu:

zależy jakiego oleju używasz i jak jeździsz simkiem, cylek jak będziesz miał znaczny próg w górnej części tuleji, a tłok i pierścienie ja wymieniam jak pierścienie zaczynają grać i simek po prostu jest słaby, wszystko zależy jak jeździsz, jak będziesz jeździł delikatnie to normalne że zrobisz więcej kilosów, np. u mnie tłok węgierski i pierścienie wytrzymały ok 6tys. km z tym że zero docierania i ciągle jeździłem praktycznie całą rurą hehe

a cylek obecnie polski 60ccm mam już jakieś niecałe 20tys. km i o dziwo nie ma jeszcze progu Happy


Ostatnio zmieniony przez kamillo_sr50 dnia Sob 11:43, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woyek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob 11:51, 05 Lip 2008    Temat postu:

mi strasznie osłab simson .. i ja zrobiłem na tym cylku z 6000km ... a poprzedni własciciel podobno ''1700km'' ale nie wiem jaki to jest ... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:57, 05 Lip 2008    Temat postu:

W ksiązce piszą ze zależnie od sposobu jazdy co 25 000 - 40 000 km. Z doswiadczenia ci napisze ze jechałem simkiem co miał nastukane około 50000 bez szlifu i darł 80 km/h. Poźniej zjechał sie gwint na cylku i nowy cylek niby też ddr miał juz sporo mocy mniej. Teraz robią gorsze częsci. Tak więc jak masz stare oryginalne czesci to smigasz długo a ten nowe to z 10000 - 15000 ci wytrzymają, jak nie katujesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:08, 05 Lip 2008    Temat postu:

Przede wszystkim zależy to od tego jakiej produkcji jest cylinder. potem jak się jeździ i jak sięo niego dba(mam na myśli jaki olej do paliwa, w jakim stosunku itd.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:42, 05 Lip 2008    Temat postu:

ksiazka Wernera podaje ze uklad tlok-cylinder powinien wytrzymac co najmniej 25 tys km
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:40, 05 Lip 2008    Temat postu:

Szlif robisz dopiero jak poczujesz znaczny spadek mocy silnika własnie tym spowodowany i jak w cylindrze zrobi sie próg . Wtedy tez zmieniasz tłok określonej miary do tego nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matti_92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 1200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wiecie że mam banany:)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:23, 05 Lip 2008    Temat postu:

mój simek miał robioną generalke przy przebiegu 13500km robiony 1 szlif i wszystko wymieniane ddr.Od remątu ma juz 1000km zrobione i smiga dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:40, 05 Lip 2008    Temat postu:

Generalnie cylinder wytrzymuje az do jego zniszczenia, a to zalezy od uzytkowania. Co do tulei to wytrzymuje do najblizszego szlifu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daczer
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:05, 05 Lip 2008    Temat postu:

Zależy od stylu jazdy... Ja miałem przejechane ok. 6 tys. (DDR 2 szlif) i coś mu się zadziało a kumplowi jeździł 20 tys. i dopiero... Najlepiej tak jak kolega wcześniej wspomniał jeździć na oryginalnych częściach... Teraz juz takich dobrych nie robią... Nawet w Niemczech.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woojtass
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białośliwie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 24 Sty 2009    Temat postu:

Ja na oryginalnym cylindrze i tłoku zrobiłem 25tyś. km i jeżdze dalej. Pierścienie wymianiałem przy 8tyś. potem przy 15tyś i przy 20tyś. Caly czas pierścienie dzwonią ale pi..de ma nieskazitelną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:16, 24 Sty 2009    Temat postu:

Hmmmm, no a więc ja miałem na moim DDR ok. 23k km... I wcale nie był słaby. Bynajmniej nie słabszy od nowego cylka AL-MOT 60. A układ był już tak wyjechany że smarem zawalało zapłon. Zależy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin