Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik a iglica
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:46, 29 Lis 2009    Temat postu: Gaźnik a iglica

Cześć wszystkim. Jeśli był podobny temat to sory, ale ja go nie znalazłem. Mam pytanie. Mój S51 jechał 80, czyli cały licznik jak go kupiłem. Lecz gasł (miał źle ustawione obroty, a ja sie na tym nie znam, bo to dla mnie czarna magia gdziebać w gaźniku, ale teraz juz wiem co i jak). Wpadłem do kumpla, który ma z bratem 2 simy i pogdzebał coś w iglicy, a dopiero potem ustawił obroty. Teraz simek leci 65-70. hamster_abandoned: Czy może mieć na to wpływ iglica? Wiem, że można ją tam jakoś ustawić na jakieś ząbki i ponoćma iść lepiej, ale ja sie nie znam. Mam gaźnik 16N1-11. Dodam jeszcze. że i sam i razem z kumplem mieliśmy 70, co raczej nie jest normalne. Tak, jakby coś go blokowało. Pomóźcie, bo dalej chce mnieć najmocniejszego sima w miejscowości na 10 wszystkich. Thx z góry [/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:21, 29 Lis 2009    Temat postu:

A może licznik się naprawił?

Ostatnio zmieniony przez Paluch dnia Nie 22:22, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:26, 29 Lis 2009    Temat postu:

cieta riposta Wide grin

Co to wnosi do tematu?? Pilnuj sie bo masz 4/5.

Kaziu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:47, 30 Lis 2009    Temat postu: Gaźnik a iglica

Licznik jest sprawny Wide grin Sprawdzałem ile wyciagnie samochodzem i ogarem 900 kumpla, ale ten wymiekał. Niech ktoś się wypowie, jak dać tą iglicę, bo dla mnie to czarna magia. I mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak będę w zimie jeździł simem, to nie pęknie mi cylek?? Bo różnie słyszałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cepe
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ś-ca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 30 Lis 2009    Temat postu:

normalnie peknie ci cylek w pol ale chociaz tuleja ci wyjdzie i zrobisz jakis tjunerski projekt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:53, 30 Lis 2009    Temat postu:

Zależy jak chcesz ustawić czy duzą dawke paliwa czy małą tam na iglicy sie ustawia im wyzej to mniej paliwa a jak nizej to wiecej paliwa tylko ustaw zeby go nie zalewało i nie miał za mało zupki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:09, 30 Lis 2009    Temat postu: Re: Gaźnik a iglica

P4V3U napisał:
Czy jak będę w zimie jeździł simem, to nie pęknie mi cylek?? Bo różnie słyszałem.

Sory kolego ale nie wytrzymałem Wide grin Wide grin Wide grin Wide grin Nie wiem z kąd masz taką wiedze, ale jestem w szoku Wide grin gdzie takie głupoty słyszałeś?Wide grin Wide grin Wide grin Mówisz tak jak byś był posiadaczem chińskiego kibla, bo taki ktoś nie wie jak działa silnik spalinowy.
Mam kolege, który ma właśnie taką pralko-suszarke, kiedys nie chciał mu zapalić powiedziałem żeby sprawdził czy gaźnik mu sie nie zapchał może, na co usłyszałem od niego pytanie: "a to ja mam tam gaźnik?". Ja nie wiedziałem czy mam sie śmiać czy płakać.

Reasumująć, podczaj jazdy w zime nie peknie ci cylinder Wide grin Wide grin Wide grin Wide grin i raczej nic ci w simsonie z powodu zimy nie pęknie Wide grin Wide grin Wide grin

A jesli chodzi o iglice ustawiając ja na najniższy rowek zwiększysz dopływ paliwa, a jeśli na najwyższy zmniejszysz go. Tłumacząc ci tak abyś zrozumiał jesli jest na najniższym rowku jest mocnieszy ale więcej pali a jesli na najwyższym odwrotnie.


Ale sie uśmiałem Wide grin Wide grin Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:02, 30 Lis 2009    Temat postu:

Pęknąć to on morze jak go w mrozie
-30 i mniejnagle wsadzisz do gorąca jakieś 100C i powinno się udać :budzjelopa :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 16:08, 01 Gru 2009    Temat postu:

Nie naśmiewajcie się z niego może co ?? i nie róbcie burdelu.

Kolega pyta jak się ustawia ta iglice krok po kroku więc:

1. musisz dojść po lince gazu do takiej czapeczki przy gaźniku (na końcu tej linki)
2. odkręć ją, i wyciągnij przepustnice wraz z iglicą
3. żeby zmienić położenie iglicy w górę lub w dół musisz zdemontować linkę gazu przy przepustnicy, wyciągnąć iglice (będzie już wtedy luźno latała.
4. na iglicy wytoczone są takie takie małe rowki, i razem z iglicą jest taka blaszka aby podnieść iglice musisz ta blaszkę przełożyć w dół ( dół to ta ostrzejsza stona) a żeby opuścić to w górę.
5. zmontować wszystko tak jak było i sprawdzić jak się jeździ.


Iglica to taka jakby grubsza szpilka (jak byś nie wiedział)

to by było na tyle co do ustawiania iglicy.


Aha a cylinder na polskie warunki klimatyczne to raczej nie ma szans żeby pękł. I na pewno nie sam cylinder tylko tuleja jak już.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 01 Gru 2009    Temat postu: Gaźnik a iglica

Dzięki pawels2004. O to mi chodziło. Chociaż jedna mądra osoba, która nie naśmiewa się z kogoś, kto ma od niedawna motor i do tego pierwszy w życiu. Juź sobie poradzę z tymi istrukcjami. Właśnie mój kumpel z zazdrochy pewnie mi zmienił ustawienie iglicy. Jak kupilem sima to jak siedziałem na baku wyrywał na jedno koło, a teraz słaby jest. Ale mam jeszcze jedno pytanie, ale juz nie o sima. Mój kumpel ma motorynkę. Idzie jak burza. Wyciągał nią 60 km/h mierzone moim simem i skuterem kumpla. Ale coś mu się stało. Dziwnie mu strzela z rury, jakby miał rurę zatkaną, ale to nie to. Gaźnik też nie, bo sprawdzaliśmy. Jego ojciec mówi, że to kondensator, ale nie wiem. Doradźcie coś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilson
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 1554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CwA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:43, 01 Gru 2009    Temat postu:

zapłon :]
i kondensator niech wymieni nie jest drogi Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:15, 09 Gru 2009    Temat postu: Gaźnik a iglica

Ale jak to jest z tą igicą. Bo chyba jak się ją podciąga do góry to daje więcej paliwa, a ktoś napisał mi tu na odwrót.
:budzjelopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:14, 09 Gru 2009    Temat postu: Re: Gaźnik a iglica

suszny napisał:

A jesli chodzi o iglice ustawiając ja na najniższy rowek zwiększysz dopływ paliwa, a jeśli na najwyższy zmniejszysz go. Tłumacząc ci tak abyś zrozumiał jesli jest na najniższym rowku jest mocnieszy ale więcej pali a jesli na najwyższym odwrotnie.


Jak byś poczytał dokładniej to byś wiedział... No chyba ze czegoś z mojej wypowiedzi nie rozumiesz, to pytaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:28, 10 Gru 2009    Temat postu:

ustawiając na najniższy rowek iglica będzie wyżej czyli będzie dostawał więcej paliwa... A na najwyższy iglica będzie niżej i będzie dostawał mniej paliwa... Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Czw 23:00, 10 Gru 2009    Temat postu:

Po prostu jak ustawisz na pierwszy ząbek od początku czyli jakby zaostrzenia to iglica będzie wyżej w gaźniku i bedzie podawał więcej paliwa gazior. A jak ustawisz na GÓRNY ząbek ostatni to gaźnik będzie podawał mniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin