Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
gażnik 19n1 ustawienie 70/2 a 70/4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grójca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:46, 03 Lis 2007    Temat postu: gażnik 19n1 ustawienie 70/2 a 70/4

czy po dorobieniu do mojej 70 2 płuczących i splanowaniu głowicy trzeba jeszcze raz ustawiać gażnik

zmeiniłem tutuł , nastepnym, razem zatutułuj odpowiednio temat .
*Paweł*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:06, 03 Lis 2007    Temat postu:

Przydałoby sie rozwiercić na 19 albo chociaż dać dysze w okolicach 80.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:56, 03 Lis 2007    Temat postu:

Zależy co bierzesz pod uwagę mówiąc ustawić.

http://simsonrulez.fora.pl/rozwiercanie-gaznika-t1909.html tu jest temat o rozwiercaniu gaźnika.

Możesz mieć przy 70-ce zbyt ubogą mieszanką, podnieś iglice o jeden stopień wyżej jeśli zauważysz że coś jest nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pan Paweł
PREZES HONOROWY
<font color=black>PREZES HONOROWY


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:16, 03 Lis 2007    Temat postu:

z tego co widze to on ma binga.

jak srednice on ma ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grójca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:20, 03 Lis 2007    Temat postu:

chodzi oto że kupuje gażnik 19n1 od kniazia zmieniam dysze na 80 pojeżdze ustawie a póżjej planuje splanować głowice i 2 płuki dorobić i czy musze drugi raz ustawiać gażnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:30, 03 Lis 2007    Temat postu:

zobaczysz jak będzie chodził. Nikt nie jest jasnowidzem żeby wiedział jak będzie jeździł. Jeśli się coś będzie dzialo to metodą prób i błędów jakoś zaradzimy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pan Paweł
PREZES HONOROWY
<font color=black>PREZES HONOROWY


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:37, 03 Lis 2007    Temat postu:

bedziesz musiał ustawiac gaznik jeszcze raz.

skoro ustawiasz gaznik na cylindrze 70/4 i chodzi bdb ( tzn jest ustawiona idealnei mieszanka paliwa z powietrzem i odpowiednio jest zaopatrywany cylionder w mieszanke)
to skoro dorobisz dwa dodatkowe kanały , zapotrzebowanie na meiszanke bedzie wieksze, wiec ja bym wyregulował sobie odpowiednio :look

jezdzic napewno bedize , ale jak tem ustawiam zeby miał idealne spalanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 21:44, 03 Lis 2007    Temat postu:

Trzeba tak ustawić żeby nie dymił, i łatwo wkręcał się na obroty no i żeby miał odpowiednie spalanie. Jak to sprawdzić czy ma odpowiednie spalanie? Pojeździj troche i jak odkręcisz świece to zobacz jaki ma kolor, jesli będzie czarna to za dużo paliwa albo za mało powietrza, a jeśli będzie podchodziła pod brąz to znaczy że wszystko jest OK. :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:40, 20 Sty 2008    Temat postu:

Nie chce zakladac ktoregos z rzedu tematu o 19n1. Otuz kupilem gaznik z silnikiem, tam byl 16n1-4. Chce go rozwiercic na 19n1-4, ale czy moze mi ktos powiedziec czy to jest oplacalne, bo rozwiercanie, regulacje, poziomy paliwa itp zajma mi jeden dzien, a w obecnych czasach to dla mnie duzo.

Prosze o wypowiadanie sie na ponizsze pytanie osob ktore mialy 16n1/16n3 i rozwiercily/zmienily na 19mm przy cylindrze 70/2 (70/4 tez ale bez dorabiania kanalow w momencie zmiany gaznika).

Czy roznica miedzy 16 a 19 mm w osiagach jest duza, co wam to dalo, czy da sie to odczuc i czy warto?

Dzieki za pomoc, jezeli posty beda przekonywujace podejme sie kolejnej (drugiej) proby rozwiercania gaznika 16n1, poprzednia zakonczona fiaskiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 2:58, 21 Sty 2008    Temat postu:

Tak jak pisałem na gg nic ci to nie da jak nie poszerzysz dolotu na 19mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:12, 21 Sty 2008    Temat postu:

A czy moglby sie wypowiedziec ktos kto mial juz dolot 19 i jakie odczucia byly?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simek1998
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 17:55, 21 Sty 2008    Temat postu:

Sorki za ot ale gdzie kupic dysze do oryginalnego gaźnika o rozmiarze 74 i powyżej ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiel_budyta
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grójca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:02, 21 Sty 2008    Temat postu:

kniazw ma dysze 76,78,80,82,84 ma tez większe cena 3zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:02, 21 Sty 2008    Temat postu:

Mogles przynajmniej napisac to w dziale "Dysza". Agmot.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simek1998
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 23:43, 21 Sty 2008    Temat postu:

Ja zamówiłem 72 do 60ccm ddr. Nie za mała ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin