 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
choder
Bywalec

Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sępólno Krajeńskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:33, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:21, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Simonem jak najbardziej w zimę da się śmigać bokiem Jak co roku praktykuje to na parkingu, mam simsona s51 4b, musisz wyczuć swój motor ale podstawą jest drugi bieg gaz opór i puszczasz sprzęgło a później musisz tylko sie elegancko ustawić i lecisz. Ważny jest balans, trzeba posadzić tyłek bardziej na strone na która chcesz skręcać i wtedy ogień, a kierownice skręć troche w drugą strone (jak na żużlu).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
choder
Bywalec

Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sępólno Krajeńskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:29, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
czyli jak chce sie ustawic tak\==*______ to siadam Tu* przy baku ? gdzie \ to koło== to bak a reszta siedzenie bvez hamulca ? a dlaczego 2 bieg ? jak mi nieraz na 1 juz gasnie bo ma opor ?:P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:51, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Siadasz jak najbliżej zbiornika i bardziej po lewej stronie - jeśli chesz lecieć w lewo, i odwrotnie bardziej po prawej stronie - jeśli chcesz lecieć w prawo.
Na 1 biegu koło za wolno sie kręci, są wysokie obroty ale driftem pojedziesz kawałeczek i motor nabiera prędkości i już bokiem nie chce jechać. Na 2 jest najlepiej, motor ma jeszcze moc żeby uciągnąć. Hamulca używam tylko do tego żeby zatrzymać się przed samochodami z 180* na końcu parkingu wykręcić, w innych przypadkach nie jest potrzebny bo w drift wprowadza sie motor nie hamulcem ale gazem i balansem ciała..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan785
Nowicjusz

Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: Sob 15:01, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nom trzeba samemu wycwiczyc az bedziesz mial to opanowane profesjonalnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|