Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zmiana fotki w karcie motorowerowej - czy można samemu?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Porady prawne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjKamillo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zadupie xD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:27, 04 Wrz 2010    Temat postu: Zmiana fotki w karcie motorowerowej - czy można samemu?

Ogólnie to zapytanie mogłoby się tyczyć innych dowodzików, legitymacji i różnych takich.

Otóż, sprawa jest prosta i pytanie jest proste: Gdybym chciał zmienić fotke na swojej karcie motorowerowej to co musiałbym zrobić? Wystarczy odkleić stare i wkleić nowe? Czy musze załatwiać to tu i tam bo to tamto i tamto?

Może to głupie pytanie, ale mam taką ciulową fotke na moim pierwszym prawku xDDD


Przeniosłem z "Simson". Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:15, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Jak masz przybitą pieczątke dyrektora szkoły na zdjęciu to lipa (toche na zdjęciu troche na papierze).
Jak nie to odklejaj i wal nową. To nie jest aż tak ważne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kira
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:35, 16 Paź 2010    Temat postu:

Ja miałem podbite lekko zdjęcie i w dodatku pieczątka sie rozmazała, wkleiłem nowe foto, lekko cienkopisem zrobiłem kółko, jakiś wzorek i chamsko lekko rozmazałem.Wyszło tak samo jak na pierwszym org. zdjęciu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Porady prawne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin