 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:15, 15 Kwi 2012 Temat postu: Zawrotna prędkość paliwa |
|
|
Siema.
Ostatnio się załamałem...
Odpaliłem sima, podkreślam ODPALIŁEM i chodził na WOLNYCH, podkreślam na WOLNYCH. Paliwo w wężyku po prostu leciało do gaźnika jak szalone, nigdy tego nie zauważyłem, ale po prostu leciało jak z kranu... Miałem plane 5,5 litra, przejechałem 50km, zostało może 1,5-2litry... Co to ma być w ogóle....
Dodam, ze mam gaźnik amala 19, cyl na dotarciu (był, bo już zatarty ),
jeden ring na tłoku i oryginalny filtr powietrza. Dysza w gaźniku 80.
Weźcie coś poradźcie na to spalanie, bo idzie się załamać...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:23, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Też miałem identyczny problem... Tyle, że na 16n3. Zalałem kiedyś 5 litrów wachy i myślę... jadę po kumpla i do dziewczyny. Wracając od niej zrobiliśmy z kolegą rundkę po okolicy, może z 40km? może mniej i do domu dotoczyłem się na rezerwie... Fakt zajebiście go zalewało ale i jakaś tam moc była. W końcu po przejechanych 100 km i 15 litrach paliwa postanowiłem coś działać. Wymieniłem dysze w gaźniku pływak zaworek iglicowy itp. I do tej pory pali jakieś 3 litry może mniej przy katowaniu, a teren u mnie jest nieco górzysty, że na pełnym gazie i tak jeżdżę, po dupie motor dostaje a i tak dużo nie pali.
Zobacz czy zaworek iglicowy się domyka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:36, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie chodzi o to, zę ja go ścisnę, bo to jeden ring, on na wolnych nie ma mocy, a ja nie lubię braku mocy
Właśnie go rozebrałem i wszystkie elementy moczą się w rozpuszczalniku, jak i sam gaźnik
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek SIMER s51
Simson Fan

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:20, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja też mam wrażenie że simek mi duzo pali w 3l na 100km na pewno się nie mieści spala coś ponad 4l a silnik jak i gaźnik jest seryjny beż żadnych tuningów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:23, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kupię tłok z dwoma pierścieniami, to może mniej palić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:40, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
hahahaha. tak :P a to istnieją z 1, czy nie miałeś założonego, czy pękł?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:42, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Są tłoki jedno ringowe. Z jednym rowkiem na na jeden pierścień.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:35, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Gdyby simson tyle przepalal, z pewnoscia polowe tego by spalil dopiero w wydechu. Nie jest w stanie przerobic tyle paliwa, wiec albo leci gdzies "bokiem" albo przelatuje do wydechu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Czw 11:43, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz ustawienie zapłonu i gaźnika bo ja kiedyś wykręciłem tłumik schwalby motorek nie przepalał to z tłumika kubeczek benzyny wypłynął ;D A co do 1ring ma większy moment obrotowy o ile dobrze kojarzę... tak na moje myślenie to mógłby się przyczynić do większego spalania ale na pewno nie takiego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:01, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pierscien nic do tego nie ma. A moment obrotowy jest mniejszy, obroty sa wieksze. W teorii, w praktyce roznie to bywa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|