Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zawrotna prędkość paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:15, 15 Kwi 2012    Temat postu: Zawrotna prędkość paliwa

Siema.
Ostatnio się załamałem...
Odpaliłem sima, podkreślam ODPALIŁEM i chodził na WOLNYCH, podkreślam na WOLNYCH. Paliwo w wężyku po prostu leciało do gaźnika jak szalone, nigdy tego nie zauważyłem, ale po prostu leciało jak z kranu... Miałem plane 5,5 litra, przejechałem 50km, zostało może 1,5-2litry... Co to ma być w ogóle....
Dodam, ze mam gaźnik amala 19, cyl na dotarciu (był, bo już zatarty :] ),
jeden ring na tłoku i oryginalny filtr powietrza. Dysza w gaźniku 80.
Weźcie coś poradźcie na to spalanie, bo idzie się załamać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:23, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Też miałem identyczny problem... Tyle, że na 16n3. Zalałem kiedyś 5 litrów wachy i myślę... jadę po kumpla i do dziewczyny. Wracając od niej zrobiliśmy z kolegą rundkę po okolicy, może z 40km? może mniej i do domu dotoczyłem się na rezerwie... Fakt zajebiście go zalewało ale i jakaś tam moc była. W końcu po przejechanych 100 km i 15 litrach paliwa postanowiłem coś działać. Wymieniłem dysze w gaźniku pływak zaworek iglicowy itp. I do tej pory pali jakieś 3 litry może mniej przy katowaniu, a teren u mnie jest nieco górzysty, że na pełnym gazie i tak jeżdżę, po dupie motor dostaje a i tak dużo nie pali. Wide grin
Zobacz czy zaworek iglicowy się domyka. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:36, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Właśnie chodzi o to, zę ja go ścisnę, bo to jeden ring, on na wolnych nie ma mocy, a ja nie lubię braku mocy Wide grin
Właśnie go rozebrałem i wszystkie elementy moczą się w rozpuszczalniku, jak i sam gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 621
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:20, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Ja też mam wrażenie że simek mi duzo pali w 3l na 100km na pewno się nie mieści spala coś ponad 4l a silnik jak i gaźnik jest seryjny beż żadnych tuningów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:23, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Jak kupię tłok z dwoma pierścieniami, to może mniej palić? Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:40, 18 Kwi 2012    Temat postu:

hahahaha. tak :P a to istnieją z 1, czy nie miałeś założonego, czy pękł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:42, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Są tłoki jedno ringowe. Z jednym rowkiem na na jeden pierścień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:35, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Gdyby simson tyle przepalal, z pewnoscia polowe tego by spalil dopiero w wydechu. Nie jest w stanie przerobic tyle paliwa, wiec albo leci gdzies "bokiem" albo przelatuje do wydechu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 11:43, 19 Kwi 2012    Temat postu:

zobacz ustawienie zapłonu i gaźnika bo ja kiedyś wykręciłem tłumik schwalby motorek nie przepalał to z tłumika kubeczek benzyny wypłynął ;D A co do 1ring ma większy moment obrotowy o ile dobrze kojarzę... tak na moje myślenie to mógłby się przyczynić do większego spalania ale na pewno nie takiego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:01, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Pierscien nic do tego nie ma. A moment obrotowy jest mniejszy, obroty sa wieksze. W teorii, w praktyce roznie to bywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin