Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Urywanie maszynki przy dętce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczurek24055
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:10, 08 Mar 2009    Temat postu: Urywanie maszynki przy dętce

Witam.Mam problem z urywającą się maszynką przy dętce. Zdarzyło mi się już to kilka razy, mam trochę skrzywioną felgę. Czy skrzywiona felga jest przyczyną tego urywania maszynki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:29, 08 Mar 2009    Temat postu:

Co to jest "maszynka przy detce" ?

Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Nie 13:29, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 14:43, 08 Mar 2009    Temat postu:

pewnie koledze chodzi o wentylek bo mi też ostatnio juz kilka razy go zcieło;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:02, 08 Mar 2009    Temat postu:

Bo zacznijmy od tego, ze wy nie umiecie zakladac detek. Po drugie, na feldze musi byc na srodku obreczy pasek tasmy gumowej, lub innej samowulkanizujacej. Po trzecie, wentla sie nie dokreca na maxa dociagnietego do felgi. Po czwarte, pompuje sie tyle ile powinno byc, oraz nie robi sie zrywow ani ostrych hamulcow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 15:52, 08 Mar 2009    Temat postu:

pasek na feldze posiadam opona jest wysypana talkiem, a wetyla nie dokrecam mocno, i wynika na to ze musze zmienić styl jazdy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hornet
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:34, 08 Mar 2009    Temat postu:

Powodem tego jest również to że kominek dętki lub jak kto woli maszynka nie jest ustawiona idealnie centralnie w otworze pod maszynke w rawce i ją ścina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczurek24055
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:34, 08 Mar 2009    Temat postu:

Na środku felgi mam pasek, wetyla nie dokręcam mocno i ciśnienie powietrza jest dobre .Najczęściej urywa jak się jedzie w 2 osoby (średniej masy). W czym może być przyczyna jeszcze ?

Ostatnio zmieniony przez szczurek24055 dnia Nie 22:37, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:18, 08 Mar 2009    Temat postu:

Opona po napompowaniu nie jest zwarta z felga na tyle, zeby nie mogla sie obrocic. Opona slizga sie po feldze, po rancie wewnatrz. Wyczysc szczotka druciana rant opony, gdzie jest ona dociskana, oraz felge papierem sciernym, zeby zmatowac, po czym przemyj ja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:57, 09 Mar 2009    Temat postu:

Ponadto podczas czyszczenia papierem ściernym panie dzieju zwróć uwagę na to, żeby nie zostawiać ostrych krawędzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:43, 09 Mar 2009    Temat postu:

najprawdopodobniej wina leże po stronie dętki. obecnie wypuszczane na rynek Made in Taiwan są strasznie badziewne a nawet nasze krajowe to już nie to co kiedyś. jeżeli macie stare dętki z wyrwanym zaworem to udajcie się do zakładu wulkanizacyjnego i powiedźcie żeby wkleili gumowy zawór taki jak był w samochodach osobowych. model zaworu to TR 13. problem rozwiązany na lata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin