Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Sposób na [u]solidne[/u] zamocowanie tłumika...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek-93
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: brać pieniądze?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:48, 25 Lis 2009    Temat postu: Sposób na [u]solidne[/u] zamocowanie tłumika...

...przy zerwanym gwincie na cylindrze. Planuję wsadzić 60 ccm (od dawien dawna) lecz bardzo duża rzesza osób chwali cylindry produkcji niemieckiej, a odradza "almoty" itp. Tak się składa że mam DDR'a w posiadaniu, lecz posiada on gratisowo zerwany gwint, poradzi ktoś coś? Happy
PS: użyłem funkcji szukaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macy
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:25, 25 Lis 2009    Temat postu:

Przeszlifuj DDR na 60ccm, a wydech zrób tak http://www.simsonrulez.fora.pl/patenty,20/patent-na-zerwany-gwint-przy-cylku,17975.html lub http://www.simsonrulez.fora.pl/patenty,20/przerobka-tzw-pseudosporta,3885.html

Ostatnio zmieniony przez Macy dnia Śro 17:27, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek-93
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: brać pieniądze?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 25 Lis 2009    Temat postu:

Dzięki, chyba źle wpisałem zapytanie że nie znalazłem tego.

Albo inaczej, czy jest jakiś sposób na regenerację gwintu? Słyszałem o tym aby nadspawać trochę i nagwintować. Można oddać do kogoś ten cylinder i się nie przejmować? Czy się nikt tym nie zajmuje?


Ostatnio zmieniony przez Cinek-93 dnia Śro 23:58, 25 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:01, 27 Lis 2009    Temat postu:

Znajdź spawacza, który spawa aluminium i hydraulika. Oni Ci pomogą :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 12:18, 27 Lis 2009    Temat postu:

Ja bym zrobił tak:

- zeszlifować gwint na cylindrze na równo (żeby znikły ślady po zwojach, albo pozostały MINIMALNE)
- przyspawać na stałe do kolanka nakrętkę
- przyspawać do kolanka takie 2 uszka
- wywiercić 2 dziurki w żeberkach (po obu stronach kanału wydechowego)
- kupić 2 dosyć mocne sprężyny
- zamontować wszystko na sprężyny
- cieszyć się zajebistym zamocowaniem wydeszku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz2507
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Izbica Kujawska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 27 Lis 2009    Temat postu:

sprezyny beda za slabo trzymaly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:22, 27 Lis 2009    Temat postu:

Będą dobrze trzymały, w większości nowszych konstrukcji jest taki patent zastosowany i sprawdza się to idealnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSONERS51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:23, 29 Lis 2009    Temat postu:

ja jak kupiłem simka to był już zerwany gwint i ktoś to włożył na klej. i raz jechałem i zaliczyłem glebe przez to.kupiłem nowy cylek (DDR od Kniazw)
i pare razy musiałem odkręcić kolanko.i musze powiedzieć że ten gwint jest taki słaby że to jest shock!!! więc postanowiłem kupić redukcje na zwrwany gwint i nakrecić na sprawny gwint. włożyłem jeszcze troche pakuł+ sylikon wysokotemperaturowy. i sie trzyma.i gwint mi sie teraz nie psuje bo nakręcam na redukcje a redukcja jest metalowa.pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek-93
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: brać pieniądze?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:33, 29 Lis 2009    Temat postu:

Nie wiem czy poprostu nie kupię almota i nie będę się martwił że mi coś odpadnie, nie wiem czemu almoty cieszą się one taką złą sławą. Mój brat ma almota 60 i mu to bardzo ładnie chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin