Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Licznik w sr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopatek21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:46, 15 Cze 2012    Temat postu: Licznik w sr

Witam.. nie dawno kupiłem simsona sr50... i w nim nie działa licznik... ślimak jest ale linki nie ma... i mam pytanie moze mi ktos wysłac zdjecia miejsca gdzie sie wkłada linke w silniku i oraz jak wyglada koncówka linki aby zamontowac do sslimaka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopatek21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:41, 19 Cze 2012    Temat postu:

To znaczy jesli mi ktos mi powiedziec: czy w miejscu gdzie sie wkłada linke do silnika to wystarczy włozyc linke i podpiąc do licznika i bedzie juz działać (czy w miejscu gdzie sie wkłada linke w silniku trzeba jeszcze jakąś część włożyc oprócz slimaka?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:08, 19 Cze 2012    Temat postu:

Linkę od licznika wkładasz w miejscu gdzie wychodzi taki "cycek" z napędu po prawej stronie silnika. Napęd licznika napędzany jest bezpośrednio z zębatki zdawczej. Może być też napęd w przedniej piaście ale to rzadkość. Linka jak linka stalowa i po obu końcach kwadratowa, podłużna. Happy Zakręcasz linkę i patrzysz czy działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopatek21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:21, 20 Cze 2012    Temat postu: Rere

Dzieki..tylko jest mały problem bo ja tam w sliniku nie mam tego "cycka aby zamonotwac linke"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lopatek21
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lodzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:02, 23 Cze 2012    Temat postu:

mozna go gdzies kupic?
i jak sie tego cycka montuje ?


Ostatnio zmieniony przez lopatek21 dnia Pon 9:18, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz12t
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tur k/Bydgoszczy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:24, 20 Sie 2012    Temat postu:

lopatek21 napisał:
mozna go gdzies kupic?
i jak ssie tego cycka montuje ?



To że kolega określił jako "cycek" nie znaczy że go się ssie. xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dajzeta
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ZmC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:58, 22 Lut 2013    Temat postu:

Ja kupowałem w moim sklepie ,koszt około 10zł
Chyba że masz większe wymagania, to możesz poszukać w necie ślimak na przednie koło za około 60zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichuS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Konina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:35, 23 Lut 2013    Temat postu:

lopatek21 napisał:
mozna go gdzies kupic?
i jak sie tego cycka montuje ?


Taki zestaw można kupić na allegro. http://allegro.pl/simson-s51-sr50-s53-komplet-napedu-licznika-ddr-i2972285837.html
Co do montażu tą większą "część" nakładasz bodajże na zębatkę, a dalej jak się robi to nie wiem bo tego jeszcze nie robiłem. Koledzy podpowiedzą. Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:06, 23 Lut 2013    Temat postu:

W kapie masz tak bolczyk który wybijasz od środka, wtedy wychodzi ta plastikowa część z gwintem, i możesz wyjąc ten ślimak w który linkę sie montuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin