Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

automat stopu S51 przód

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:41, 16 Cze 2008    Temat postu: automat stopu S51 przód

Witam. chciałem Was zapytac czy jest jakis automat stopu do przodu bo ja to głównie na przód hamuje:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9064
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:56, 16 Cze 2008    Temat postu:

Tak, jest. Dostępny w sklepach motoryzacyjnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:38, 16 Cze 2008    Temat postu:

ale jak on mniej więcej wygląda? na allegro szukałem i nie ma.. bo ten gosc w sklepie to taki powalooony jest..:/ (zeby opone kupic to musiałem mu przyniesc i pokazac.. zapiepszałem jak głupi z zurzyta opaną przez miasto ;/ )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:41, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ja nie wiem jak Ty szukałeś... [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:42, 16 Cze 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

jest na allegro to fajny masz sklep swoja droga jak koleś tak obeznany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 16 Cze 2008    Temat postu:

ale to jest na przód?? jak ja nie mam takiego wejscia w bębnie.. w kazdym Simonie powinno byc takie?
dodam iz chodzi mi o przedni hamulec


Ostatnio zmieniony przez brozek dnia Pon 21:52, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:54, 16 Cze 2008    Temat postu:

bo to sie mocuje przy raczce hamulca powinien byc taki gwint bo pewnie nie masz czujnika wcale i bedzie trzeba kable nowe dac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:55, 16 Cze 2008    Temat postu:

Ten automat co Ci podałem i kolega jest przy klamce hamulca a nie przy bębnie.. jest tam gwint w który wkręcasz ten czujnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9064
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:55, 16 Cze 2008    Temat postu:

jest wejście przy kierownicy, przy rączce hamulca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:29, 17 Cze 2008    Temat postu:

no nie wiem.. ja jakos nie mam..;/ mozna samemu taki gwint nawiercic?
ey a jaki to jest gwint bo nie mam jeszcze automatu a chce sobie tam na pozylinie sróbke przykleic bo nie mam tego..:/ mysle ze jak bobrze oddłuszcze to poksylina powinna trzymac tylko nie wiem jaką sróbke dam dac? proszę o szybką odpowiedz


Ostatnio zmieniony przez brozek dnia Wto 13:33, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:35, 17 Cze 2008    Temat postu:

Nic nie kombinuj. [link widoczny dla zalogowanych] masz zaznaczone gdzie wkręcić automat stopu. idz i sprawdz dokladnie napewno to masz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bizmot
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Oświęcim dokladniej Libiąż
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:50, 17 Cze 2008    Temat postu:

niepiscie ze napewno ma bo moze miec od czegos innego ten uchwyt tak wiec ....

ale zobacz na a fotke co podal wczesniej kolega ...



a jak nie masz to wkrec w miejsce linki od hamulca (hehehe) moze i nie bedziesz mial hamulca ale za to swiatlo (zarcik )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:47, 19 Cze 2008    Temat postu:

Nie miałem tego a manetke miałem z simsona nawet nie odkręcana nigdy:P heh juz mam bo zrobiłem z poksyliny tak jak mówiłem wyzej :P moze zapodam fote jak bd miał czym zrobic
ps. nawet mi to ładnie wyszło xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin