Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zerwany gwint na cylindrze
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moondu
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:57, 27 Lut 2008    Temat postu:

spróbuj z redukcją a jak to mało pomoże to pod ta redukcje możesz obwinąć taśmą hydrauliczną a jak to nie pomoże to dopytam sie kumpla i ci powiem jak to zrobić on to tak opatentował ze mu sie nic nie odkręca ani redukcja ani tłumik ale przy tym bedzię dużo roboty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:41, 28 Lut 2008    Temat postu:

Jezeli chce ci sie, to mozesz zrobic tak. Ponawiercaj dziorki w obecnym gwincie wiertlem okolo 1,5 - 3mm ale nie na wylot. Dookola. Wez klej do tlumikow, exhaust cement, ewentualnie poxipol czy jego pochodne, zalep cale dookola tak zeby w te dziorki naszlo go i zeby mial sie czego chwycic. Na to mozesz nakrecic (zanim zaschnie) na stale reduktor, lub prubowac nacinac gwint (czego nie polecam, bo krotko trzyma)

Soviet, cylinder poki dziala, jest nadal dobry.

Ja sie z tym klejeniem nie bawilem, uzyj obejmy i szpilek lub sprezyn. W patentach opisalem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 0:47, 28 Lut 2008    Temat postu:

Albo najlepiej w redukcji nawiercić 4dziury , nagwintować je i wkręcić w nie 4śruby, tak żeby trzymały się do starego gwintu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin