Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zebatka przod
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:33, 07 Cze 2008    Temat postu: zebatka przod

witam chcialbym sie dowiedziec czy przy wymianie zebatki w simsonie s51 na 16 lub 17 zebow to czy wzrasta spalanie czy to niszczy silnik czy wymiana ma jakies wady i czy moze sppowodowac zla prace silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:16, 07 Cze 2008    Temat postu:

Wymiana na większą zębatkę z przodu powoduje to że simson jest szybszy, ale słabszy. Tzn ma słabszy start.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:40, 07 Cze 2008    Temat postu:

im większa zębatka tym większa prędkośc i mniejsza moc. Żywotnośc silnika nie spada spalanie również. Osobiście proponuje założyć 16z- wystarcza mocy i prędkość jest dobra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:38, 07 Cze 2008    Temat postu:

a o ile doda mi to predkosci maxymalnej narazie jade 60 jak wymienie na 16 to ile bede jechal ? a ile jezeli dam na 17?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 20:45, 07 Cze 2008    Temat postu:

to jest niewielka różnica
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:46, 07 Cze 2008    Temat postu:

a ile doda mi to do 60 km jak zaloze 16 zebow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:48, 07 Cze 2008    Temat postu:

1 ząb to ok. 5-7 km/h załóż 16z bo 17z to juz dobrze nie uciągnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:14, 08 Cze 2008    Temat postu:

Co do spalania to sie zmniejszy, bo jak w trasie jechałes z prędkoscią obrotową np 5000 to teraz takie samo tempo jazdy bedziesz miał przy niższych obrotach np 4500. A żywotnośc bedzie taka sama, chociaż czytałem ze jak jedziesz na bardzo niskich obrotach to łożyska szybciej wymiękają, no ale to by musiało byc ze 35 km/h na 4 biegu i to przez dłuższy czas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:06, 08 Cze 2008    Temat postu:

heniek, gowno prawda.

Ktory silnik mniej spali, ten ktory ciagnie na niskich obrotach ale ktoremu bardzo ciezko czy ten ktory pracuje z optymalnymi obrotami ale jest mu lzej? Ja jestem gleboko przekonany ze ten drugi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:52, 08 Cze 2008    Temat postu:

Oczywiście ze ten drugi on ma o dużo lżej ciągnąćHappy:)Ja założyłem zębatkę z 15 na 16 to v max wzrósł o jakieś 5 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:26, 08 Cze 2008    Temat postu:

Pierniczycie, w miescie może spali wiecej ale w trasie przy utrzymywaniu stałem prędkosci tylko nie 40 a np 60 na godzinę spali mniej. Weźcie pomyślcie jak dziła nadbieg albo sprawdzcie w książce ,, Jeżdzę .... " str27
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SanCZo
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:50, 28 Lip 2008    Temat postu:

a jesli z tyłu jest zębatka 51 zębów to jesli ja zmienie na normalną nominał to o ile porawi sie v- max?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:22, 28 Lip 2008    Temat postu:

51? O.o Skad taka wytrzasnales? Seryjna ma 34.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daczer
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:41, 28 Lip 2008    Temat postu:

Chyba z Jawy xD

Heniek mylisz się... Im silnik będzie miał lżej utrzymać prędkość tym mniej spali. Prościej tego nie potrafie wytłumaczyć. Myślisz , że jak będzie miał 1500obr to Ci będzie palił mniej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil08
Gość





PostWysłany: Wto 0:09, 29 Lip 2008    Temat postu:

Jawka ma 55z jakby ktoś nie wiedział ;]

Chcesz mieć lepszy start z pod świateł zastosuj nominał (15z) przydatna w mieście.
Jeśli jeździsz gdzieś blisko po okolicach,wsiach itd to 16z.
Jeśli ruszasz w daleką trasę polecam 17z.
To są moje spostrzeżenia nt. tych zębatek.
Pozdro


Ostatnio zmieniony przez Kamil08 dnia Wto 0:10, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin