Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłon sam się rozregulowywuje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 16:05, 03 Cze 2007    Temat postu: Zapłon sam się rozregulowywuje

tak jak w temacie co może być tego przyczyna? czoraj rano wstawiałem zapłon wszystko ładnie podokręcałem itd. po przejechaniu ok. 20km zapłon znowu mam rozregulowany :/ przynajmniej tak mi się wydaje żejest to zapłon ... może sprzęgło mi ciągnie? gaźnik mam nowy i tak nie ma co ustawiać, ponieważ jest jedna śruba regulacyjna (obroty) jak mowa o gaźniku to może jest źle ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej?
jak odpalam nie chce wchodzić na obroty ... manetka do oporu do siebie i słuchać mulenie... obroty powpli rosną aż jest ok i jak trzymam go na wysokich obrotach to jest dobrze ale jak spadnie mi z tych obrotów to sytuacja się powtarza :/ może ma coś wspólnego z tym takie "strzały" z gaźnika? (nawet nie wiem skad:/) jade na 4 biegu 2/4 gazu i otwieram przepustnice na max (szybki ruch manetki) słychać "bum"(chwilowe zwolnienie predkości - szarpnięcie) i powoli wchodzi na obroty - przyśpiesza.
co jest? mam wiele żeczy niewyjerulowanych i nie wiem co to jest bo nie mam dużego doświadczenia. za co się wziąść najpierw?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Nie 17:05, 03 Cze 2007    Temat postu:

Moze masz wydech zapchany albo to zapłón
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:46, 03 Cze 2007    Temat postu:

prawdopodobnie masz zbyt wczesny zapłon, gdy jest za duze wyprzedzenie to pojawiają sie wlasnie takie objawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:16, 03 Cze 2007    Temat postu:

Po czym wnioskujesz ze zaplon Ci sie przestawia? Wez ustaw go odpal i przegazuj. Obserwuj czy zaplon sie do przodu nie obkreca.

Zacznij od ustawienia zaplonu, sprawdzenia wydechu, filtra powietrza. Ustaw iglice na srodek i sprawdz rozmiar dyszy glownej.

Ps. nie moze nic kichac, sprawdz czy nie masz iskry na platynkach gdy silnik chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 19:46, 03 Cze 2007    Temat postu:

teraz go próbowałem odpalić i normalnie masakra ;( nie ma siły jechać ... muli go całkiem jutro może coś popatrze Sad (1) (zaczynam go mieć powoli dość :evil )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 19:57, 03 Cze 2007    Temat postu:

jesli ci sie przestwia zaplon to znaczy ze magneto musi przycierac o cewki..albo masz magnesy luzne albo stator lata po karterach na tych "zabkach" co trzymaja ten stator...sprawdz...sproboj zmienic swiece i kondenstaor..sprawdz czy iskra zamiast na swiecy nei jest czasem na platynkach..aha..i przyczysc gaznik !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 20:00, 03 Cze 2007    Temat postu:

magnesów luźnych nie mam bo magneto jest nowe Happy
zastanawiał bym się z tym starterem ponieważ czasami jak go kopne to płynnie mi schodzi bez żadnego efektu z lekkim oporem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:01, 03 Cze 2007    Temat postu:

kuba..mi nie chodzilo o starter tylko o stator z cewkami Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 20:13, 03 Cze 2007    Temat postu:

Moj wcześniejszy post wyraża moją wiedze na ten temat 8O
gaźnik jest nowy - na tym gaźniku jeździłem wiec powinien być ok chyb a że tez coś się zwaliło :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:15, 03 Cze 2007    Temat postu:

czyli po ustawieniu zaplonu jest wszystko ok tylko po paru kilometrach sie je*** tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 20:29, 03 Cze 2007    Temat postu:

dokładnie ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:53, 03 Cze 2007    Temat postu:

nop to skoro masz nowe magneto to masz wyrabane zabki na karterze ktore trzymaja ten stator i one sa po to zeby ten stator nie latal..sprawdz czy ten stator nei ma luzow po odkreceniu tych motylkow..albo mzoe poprpostu za slabo te motylki przykrecasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:10, 04 Cze 2007    Temat postu:

Czesto tez jest tak ze nowe magneto jest za male i ociera o cewki. Ustaw zaplon i sprawdz czy magneto nie ociera sie o cewki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Śro 21:45, 13 Cze 2007    Temat postu: ...

Jeśli mu dowaliłeś cylek RZT 60(duża kompresja) to nie zdziw się jak ci wał nie wytrzymuje i skutkiem tego masz luz góra-dół więc wtedy zapłon ci się przestawia i masz lipe bo wał do wymiany-rozpoławianie silnika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 21:42, 15 Cze 2007    Temat postu:

żadnych RZT nie dawałem ... mam niemiecki (podobno - ale jest dobry) z allegro. już m,nie to zaczyna denerwować :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin