Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Za mało paliwa?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matheush
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipy

PostWysłany: Sob 17:59, 01 Wrz 2007    Temat postu: Za mało paliwa?

Witam.
NA POCZĄTKU PROSZĘ O POMOC OSOBY KTÓRE SPOTKAŁY SIĘ Z TYM PROBLEMEM LUB TYCH KTÓRZY FAKTYCZNIE WIEDZĄ O CO CHODZI....
Zrobiłem niedawno tuning na 70ccm RZT i mam problem. Jak odpalę simka to nie chce trzymać mi wolnych obrotów (po prostu gaśnie) - muszę dać mu trochę gazu... To samo dzieje się jak puszczę gaz w czasie lub wcisnę sprzęgło... Co jest grane? Doidam że iglica w gażniku podniesiona jest max do góry.
Konfiguracja mojego simka:
-Cylinder 70ccm RZT POWER KPL
-Wał S70 MZA
-łożyska na wale SKF C3, reszta org. ddr (po 18 latach są w stanie niemalże idealnym!)
-Tłumik MZA AOA1
-gaźnik 16N3-4 z dyszą 70
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ravsr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Sob 22:29, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Ustaw na lince lub gaźniku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Sob 23:24, 01 Wrz 2007    Temat postu:

po mojemu to ten gażnik jest za maly trza by było pomysleć nad jakąś dziewietnastką a jezeli strasznie chcesz pozostac przy tym to trzeba wymienić dysze na większą bo na zwykłą siedemdziesiątke pasuje załozyć dusze 72 a co dopiero na RTZ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 0:18, 02 Wrz 2007    Temat postu:

powionno byc co najmiej dysza 74
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Nie 12:10, 02 Wrz 2007    Temat postu:

ja bym radził szukać duszy coś koło 78 i skołować se 16n-1 i przwiercić na 19 i jego ustawisz ze bedzie dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Nie 12:39, 02 Wrz 2007    Temat postu:

a jezeli na szybko chcesz zrobić zeby niegasł to podciągnij gaz na lince ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simel
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:52, 06 Wrz 2007    Temat postu:

do 16 mm przelotu gaznika dysza max 72 nie wazne czy pojemnosc 500ccm. wazny jest tylko stosunek powietrza do paliwa który wynosi około 14:1.
a regulowałes wolne obroty śrubą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:37, 07 Wrz 2007    Temat postu:

Ja bym był za tym, żeby przewiercić 16N1 na 19 i wkręcić dysze 78. Seryjny gaźnik jest za mały na 70ccm a dysza 70 to jest dobra ale na cylindry 50ccm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matheush
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipy

PostWysłany: Sob 8:06, 08 Wrz 2007    Temat postu:

Trochę udało mi się podregulować gażnik, ale chyba niedługo kupię amala 19... Simek cały czas dostaje bardzo mało paliwa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol25
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska Górne

PostWysłany: Sob 19:27, 08 Wrz 2007    Temat postu:

sprawdź czy czasami nie masz zatkanej dziurki z korka paliwa!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin