 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 19:56, 05 Lut 2008 Temat postu: Z kąd to się wzięło? Co się stało? |
|
|
Witam.Skąd to się wzięło i jak to się mogło stać ? Co jest nie tak,znaczy co trzeba wymienić? Na moc nie narzekam kompresja myślę że jest ok ale zaniepokoiłem się tymi przedmuchami.
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec

Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:40, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
twoja maszyna dostala sporego przedmuchu na pierscieniach.. ile wynosi przebieg od ost rematu?? (jesli takowy mial) moze juz moto prosi sie o remat... ew byl nieumiejetnie docierany a silnik przy docieraniu byl bardzo obciazany i dostal przedmuchu.. mozesz wymienic same pierscienie ew. z tlokiem ale ja juz wolalbym zrobic szlif kupic tlok i miec spokoj.. a ty rob jak chcesz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 20:50, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jak kupowałem to koleś mówił że robił remont i że kupił nowy niemiecki cylinder 60. Simkiem przejechałem już ok 1500-2000km. Możliwe że nieumiejętnie go dotarłem bo wtedy byłem zielony w tych sprawach.Pierścienie -tak właśnie myślałem, tłoka trochę szkoda zmieniać bo jest to tłok MZA (napis w środku tłoka) ale spróbuje ew. kupić pierścnienie.
PS.Czy coś może się stać jeżeli będę tak dalej jeździł znaczy tak jak teraz jest (bo moc ma) ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:52, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
nic sie nie stanie tylko bedzie słabszy
zobacz czy cylinder ma prog
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 20:58, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Na cylindrze widać takie coś- chyba próg ale jest niewyczuwalny (przynajmniej na razie)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:00, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no to zmien pierscienie i tłok i bedzie OK
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec

Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:00, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
niee to jesli cyl ma tylko tyle przebiegu i nie ma porysowanej tuleji to mozesz smialo zakladac nowe pierscienie.. powinno pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Wto 21:06, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra to na dniach kupie nowe pierścienie i zmienię.A jak potem poznam, że pomogło ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:08, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ale przypominam ze zmienia sie komplet <tłok+pierscienie>
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec

Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:11, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tez bym tak wymienial ale jak tlok ma taki maly przebieg.. pierscienie to nie majatek przeciez wiec mozna sprobowac wymienic je same po czym poznasz ze pomoglo?? po prostu zaloz nie przeciazaj go przez jakies 100km (niektorzy pisza ze nawet krocej dociera sie pierscienie ale lepiej przejechac troche wiecej i miec czyste sumienie xP )jezdzij delikatnie na mieszance takiej jak podczas docierania.. efekty powinienes zauwazyc w pracy silnika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:50, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jezeli byloby to z jednej strony, to twierdzilbym ze to korbowod krzywy, ale skoro po obu stronach, to ujowe pierscienie, za slabo dociskaja do tulei.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|