Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Z kąd to się wzięło? Co się stało?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Wto 19:56, 05 Lut 2008    Temat postu: Z kąd to się wzięło? Co się stało?

Witam.Skąd to się wzięło i jak to się mogło stać ? Co jest nie tak,znaczy co trzeba wymienić? Na moc nie narzekam kompresja myślę że jest ok ale zaniepokoiłem się tymi przedmuchami.
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:40, 05 Lut 2008    Temat postu:

twoja maszyna dostala sporego przedmuchu na pierscieniach.. ile wynosi przebieg od ost rematu?? (jesli takowy mial) moze juz moto prosi sie o remat... ew byl nieumiejetnie docierany a silnik przy docieraniu byl bardzo obciazany i dostal przedmuchu.. mozesz wymienic same pierscienie ew. z tlokiem ale ja juz wolalbym zrobic szlif kupic tlok i miec spokoj.. a ty rob jak chcesz :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Wto 20:50, 05 Lut 2008    Temat postu:

Jak kupowałem to koleś mówił że robił remont i że kupił nowy niemiecki cylinder 60. Simkiem przejechałem już ok 1500-2000km. Możliwe że nieumiejętnie go dotarłem :] bo wtedy byłem zielony w tych sprawach.Pierścienie -tak właśnie myślałem, tłoka trochę szkoda zmieniać bo jest to tłok MZA (napis w środku tłoka) ale spróbuje ew. kupić pierścnienie.
PS.Czy coś może się stać jeżeli będę tak dalej jeździł znaczy tak jak teraz jest (bo moc ma) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:52, 05 Lut 2008    Temat postu:

nic sie nie stanie tylko bedzie słabszy ;]
zobacz czy cylinder ma prog ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Wto 20:58, 05 Lut 2008    Temat postu:

Na cylindrze widać takie coś- chyba próg ale jest niewyczuwalny (przynajmniej na razie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:00, 05 Lut 2008    Temat postu:

no to zmien pierscienie i tłok i bedzie OK ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:00, 05 Lut 2008    Temat postu:

niee to jesli cyl ma tylko tyle przebiegu i nie ma porysowanej tuleji to mozesz smialo zakladac nowe pierscienie.. powinno pomoc :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Wto 21:06, 05 Lut 2008    Temat postu:

Dobra to na dniach kupie nowe pierścienie i zmienię.A jak potem poznam, że pomogło ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:08, 05 Lut 2008    Temat postu:

ale przypominam ze zmienia sie komplet <tłok+pierscienie>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:11, 05 Lut 2008    Temat postu:

tez bym tak wymienial ale jak tlok ma taki maly przebieg.. pierscienie to nie majatek przeciez wiec mozna sprobowac wymienic je same :look po czym poznasz ze pomoglo?? po prostu zaloz nie przeciazaj go przez jakies 100km (niektorzy pisza ze nawet krocej dociera sie pierscienie ale lepiej przejechac troche wiecej i miec czyste sumienie xP )jezdzij delikatnie na mieszance takiej jak podczas docierania.. efekty powinienes zauwazyc w pracy silnika :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:50, 05 Lut 2008    Temat postu:

jezeli byloby to z jednej strony, to twierdzilbym ze to korbowod krzywy, ale skoro po obu stronach, to ujowe pierscienie, za slabo dociskaja do tulei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Śro 2:56, 06 Lut 2008    Temat postu:

Zmierz luz na zamkach i się wszystko wyjaśni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin