Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wymiana łożysk karterów, simeringów, tłoka i cylindra ;(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mint
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:49, 01 Kwi 2009    Temat postu: Wymiana łożysk karterów, simeringów, tłoka i cylindra ;(

Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że pewnego dnia zdemontowałem stary silnik na części (silnik na chodzie lecz wyskakiwały w nim biegi i miały luzy w gniazdach łożyskowych). Kupiłem nowe łożyska i zemeringi wklepałem do nowych karterów złożyłem wszystko zgodnie z filmem: lehrvideo

i sklepałem kartery. Miałem spawany automat zmiany biegów więc dokupiłem nowy wszystko założyłem i uszczelniłem, zakładając juz miskę olejową. Ustawiłem zapłon i pokrywe od magneta zakręciłem. Założyłem nowy tłok i podkładki dystansowe od tłoka (tłok niemiecki) w komplecie z tłokiem dostałem 2 pierścienie "40,97" i naoliwiłem cylinder i zakładałem (straszcie ciężko w zamki wpadały pierścienie "wszystko na ścisk", aż w końcu założyłem kopnełem i strasznie ciężko pracował tłok w cylindrze. Potem założyłem silnik do ramy i podłożyłem instalacje, chciałem go odpalic (za 1 razem ciężko) potem jakoś odpalił, ale tak nim strzelalo, chuczało, i gwizdało. Biegi w ogóle nie wchodzą (tylko 1) wchodzi i to nie ma siły jechac gdy chce na 2 to coś blokuje nie chce po prostu. Sad (1) Ciężko
Nie wiem co dalej zrobi jaki popełniłem błąd i dlaczego tak głośno chodzi i jakoś dziwnie zaznaczam. sprzęgło chodzi problem jest z biegami(próbowałem je regulowa i na sucho ładnie wchodzą) ale głosna praca, dzwonienie , piski i inne hałasy. Pomocy... co mam zrobic??? ;( ;(


Ostatnio zmieniony przez mint dnia Czw 20:55, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Śro 13:51, 01 Kwi 2009    Temat postu:

a jaki masz cylinder? 50? który szlif? po włożeniu samych pierścieni do cylindra powinna być mała szczelina pomiedzy końcami pierścienia... i nie radze ci go odpalać bo szkoda cylindra...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mint
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:18, 01 Kwi 2009    Temat postu:

cylinder 60 ALMOT
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:38, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Sam tlok chodzi luzno? Cylinder w reku, puszcasz tlok od gory to przeleci?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Śro 18:50, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Przy nowych pierścieniach trzeba zrobić odpowiedni luz na zamku pierścieniowym.

Co do biegów, to po prostu je wyreguluj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 0:32, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Jeżeli ma dobrze dobrane pierścienie, tłok i odpowiednie pasowanie tłok-cylinder to nic nie trzeba przerabiać, jednak wydaje mi się, że ty masz coś źle dobrane.

I powiedz mi co to jest
Cytat:
zemering
??

Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Czw 2:53, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Czw 17:58, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Jak kupisz zestaw tłok + pierścienie, to pierścienie nie mają odpowiedniego luzu, zazwyczaj jest na styk, albo baaardzo mały i trzeba trochę się pobawić szczelinomierzem oraz pilniczkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mint
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:54, 02 Kwi 2009    Temat postu:

i pytanie czy dobrze złożyłem cały mechanizm. Np miałem już tak od początku że baranek bardzo łatwo wychodzi z wałka głównego. Czy to normalne??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin