Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
wyciek oleju z silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:30, 11 Lip 2012    Temat postu: wyciek oleju z silnika

Wciąż mam problem z wyciekiem oleju z silnika. Z tego co mi się wydaje olej wycieka mi z pomiędzy ośki od startera a tulei na której jest dźwigienka od zmiany biegów.

Możliwe to? na 90% nie jest to przeciek przez simmering ten co jest w deklu . Jak się to uszczelnia? Poniżej wrzuciłem zgrubne foto Happy



Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:47, 11 Lip 2012    Temat postu:

pozdejmuj to i to na bank simering.jest on w karterze.jak zdejmiesz i jedno i drugie to go zobaczysz.wydlubaj i ostroznie wstaw nowy.uzupelnij olej.i ogien na tloki:) za simeringiem jest od razu olej wiec to musi byc on.chyba ze cos masz w pokrywie uszkodzone ale ja tego nie wiem

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Śro 18:52, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:51, 11 Lip 2012    Temat postu:

wyczyściłem wszystko pięknie i jestem pewien, że wyciek jest z pomiędzy dźwigni startera a dźwigni zmiany biegów.

Tobie chyba chodziło o simmering w deklu (a nie w kraterze), no ale on jest sprawny (z niego nie cieknie). Gdzie w takim razie szukać nieszczelności?

Czy przypadkiem nie powinienem wymienić simmera który jest w kraterze (tego, który się zobaczy dopiero po zdjęciu startera i mechanizmu zmiany biegów (ze sprężynami itp.) a do tego z kolei trzeba kosz sprzęgłowy wyciągać. Czy coś pomieszałem?

mógłby ktoś zaznaczyć na schemacie silnika co mam nie tak...?



Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Śro 19:26, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 11 Lip 2012    Temat postu:

ale ta oska wchodzi wlasnie w simering co jest w deklu i z tamtat wycieka wiec to musi byc on.z twoich obrazkow wynika ze to z niego cieknie.to ze jest wlozony to nie znaczy ze dobry.pozdejmuj wymien i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:35, 11 Lip 2012    Temat postu:

przy tym simmerze jest sucho (w szparze pomiędzy deklem a dźwignią zmiany biegów). Całkowicie i idealnie sucho. kapie z końca tulei. 100%.

A ten simmering (w deklu) tak swoją drogą jest nowiusieńki. To na pewno nie on.

W jaki sposób uszczelniona jest szpara pomiędzy ośką startera a rurką zmiany biegów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:44, 11 Lip 2012    Temat postu:

jak to mozliwe.to masz jakas usterke tego walka.ja juz zdebialem.moze ktos inny sie wypowie i pomoze koledze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:41, 11 Lip 2012    Temat postu:

na ośce startera powinien być gumowy oring. Musisz zdjąć te tulejke od biegów która zakłada się na wałek startera, pod nią jest ten oring.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 11 Lip 2012    Temat postu:

faktiko.stachu ma racje a ja na to nie wpadlem.stachu to jest As:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:29, 11 Lip 2012    Temat postu:

to akurat nie było trudne:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:35, 12 Lip 2012    Temat postu:

stasiu007 napisał:
na ośce startera powinien być gumowy oring. Musisz zdjąć te tulejke od biegów która zakłada się na wałek startera, pod nią jest ten oring.


do tego trzeba zdejmować sprzęgło prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:25, 12 Lip 2012    Temat postu:

nie trzeba. Zdejmujesz kape, ściągasz ten mechanizm biegów, odkręcasz nakrętke m6, i śrube m6, uważaj bo sprężyna startera może Ci wywalić, i starter Ci wyjdzie z takim trybikiem, tylko pamiętaj jak rozkładasz żebyś wiedział jak później złożyć, bo to jest tam dosyć dużo tego wszystkiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:47, 12 Lip 2012    Temat postu:

Oj nie strasz go ;D Lehrvideo jest jeszcze. Tak jak mówi przedmówca, musisz wymienić oring na wałku startera. Najlepiej później jak założysz już oring to nałożyć na jego obwód kapkę smaru aby na sucho tam nie pracował ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:04, 12 Lip 2012    Temat postu:

przecież trzeba zrobić tak jak mówiłem. Mechanizm biegów czyli ta błaszka i wycierak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:22, 12 Lip 2012    Temat postu:

Simson RM napisał:
Oj nie strasz go ;D Lehrvideo jest jeszcze. Tak jak mówi przedmówca, musisz wymienić oring na wałku startera. Najlepiej później jak założysz już oring to nałożyć na jego obwód kapkę smaru aby na sucho tam nie pracował ; )


kto nie smaruje ten nie jedzie Happy

Dzięki za pomoc, wieczorem się popieszczę z tym maleństwem Happy Można zamknąć temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin