Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wolne obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:23, 17 Mar 2012    Temat postu: Wolne obroty

Witam wszystkich szczesliwych posiadaczy simsona;)
Mam problem z simkiem.
Mam gaznik z ifa 16M3. Mam przykrecony w nim ten zaworek od stanu paliwa, dysza glowna, i jeszcze jedna dysza jest wkrecona, ale na nia przykrecona jest taka srubka. No i simson nie trzyma wolnych obrotow, gdy dodam troszke gazu to gasnie, a jak dodam wiecej gazu to szybko sie kreci, a czasem przed jazda trzeba go rozgrzac. No i wpadlem na pomysl ze to moze byc wina tego ze na tej dyszy jest na srubka przykrecona. Co wy o tym sadzicie? Czy to wina tej srubki, czy ta srubka musi tam byc?
Dodam ze probowalem tam ta srubka regulujaca gaznika regulowac ale to nie przynioslo efektow. Na kazdym ustawieniu to samo.
Gaznik 16M3 Ifa.
Prosze o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:26, 18 Mar 2012    Temat postu:

Jakbyś dał jakieś foto to by było fajnie.
Po drugie jak już to jest gaźnik 16n3.
Po trzecie nie mam dobrych doświadczeń z tym gaźnikiem. Póki go posiadałem też miałem problemy z wolnymi.


Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Nie 13:26, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:21, 18 Mar 2012    Temat postu:

Bez tej srubki nie poplynie paliwo przy zamknietej przepustnicy. Z tego co piszesz, masz za duzo powietrza w mieszance. Latwo to sprawdzic. Zdejmij gume filtra, odpal. Jak bedzie gorzej, znaczy ze mialem racje. Wtedy przytkaj wlot powietrza dwoma palcami, jezeli bedzie lepiej, to juz bedzie wiadomo. Wtedy nalezy przeczyscic dysze, sprawdzic poziom paliwa, ewentualnie podniesc iglice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:21, 18 Mar 2012    Temat postu:

Antonio dzisiaj probowalem te srubke odkrecic i tak nijak chodzil, tzn. pojawil sie problem z odpalaniem ruszaniem. Mozliwe ze dostaje za duzo paliwa bo na ssaniu chodzi na wolnych. Dysze sprawdzone, poziom wedle wskazan, i iglica na drugim od dolu. A ta srubka od regulacji co jest na sprezynce krece i nie odczuwam zadnych zmain. A ta srubka przy cylindrze jest od ustawiania mieszanki paliwowo-powietrznej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:26, 18 Mar 2012    Temat postu:

Tak. Ta sruba ze sprezyna ustawiasz to samo, co mozesz ustawic linka gazu, wiec to ustawiasz dopiero na koncu. Mulenie i zalewanie nalezy skorygowac srubka skladu mieszanki. Wkrec do oporu, wykrec 2,5 obrotu, odpal.


Jezeli muli po dodatniu gazu, a na obroty max wchodzi po paru sekundach - wkrec. Jezeli dodales gazu, a on nie chce wejsc na obroty - wykrec. Musisz znalezc zloty srodek.


Ostatnio zmieniony przez Antonio dnia Nie 21:26, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:49, 18 Mar 2012    Temat postu:

Srubka skladu mieszanki to ta pod zaslepka tak?
I jak zdjac te zaslepke?
Bo jest rowno z powierzchnia gaznika. Myslalem o nawiercie tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:56, 19 Mar 2012    Temat postu:

Wbij cienki plaski srubokret i wyciagnij. Ewentualnie rozgrzej zapalniczka zagiety drucik (np spinacz do papieru), wtop, poczekaj az zastygnie i wyciagnij.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:38, 20 Mar 2012    Temat postu:

To teraz tak na czysto. Ktora srubka regulowac obroty? Bo mnostwo tematow o tym, ale z zadnego nic nie wynika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:22, 20 Mar 2012    Temat postu:

Ustawienie gaźnika regulujesz dwoma śrubkami. One są nieodzowne. Chyba że masz taki gaźnik w którym już na stałe jest ustawiony poziom przepustnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin