Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
szybkie zatarcie łożysk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 11:41, 02 Sty 2009    Temat postu: szybkie zatarcie łożysk

Witam rok temu zrobilem remont silnika wymieniłem łożyska na wale i kupilem uzywany wal ddr nie mial luzów tylko mial lekko wyrobiony czop łatwo nasadzalo sie łożysko od strony zaplonu lozyska te byly skf c3 i odziwo po przebiegu 2 tys km zrobily sie okropne luzy kiedy chwycilem za tryb to wal chodzil do siebie i od siebie i mial luz góra dół. Teraz kupilem nowe łożyska FAG c3 i wał mza, magneto ma zas lekkie bicia ( moze niecały 1 mm ) ale nie ociera o cewki czy to moze tez spowodowac szybkie zuzycie sie łożysk ?

Ostatnio zmieniony przez AdrianTBS dnia Pią 11:42, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:07, 02 Sty 2009    Temat postu:

Magneto jeśli ma bicie to szkoda je zakładać, nie będzie się poruszało po stałym torze - będą drgania. Załatw jakieś inne albo to oddaj do wyprostowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 16:12, 02 Sty 2009    Temat postu:

jeśli ma bicie to nie tylko łożysk ale też mogą się gniazda w karterach powybijać Wink (1). daj magneto do wyważenia. na pewno mniej zapłacisz niż za nowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 17:02, 02 Sty 2009    Temat postu:

Z moich doświadczen eksperymentowanie z magnetem zawsze kończyło się jego niechybną śmiercią. Magneto musi być idealnie wyważone i proste. Wątpie, zeby udało ci się je doprowadzić do takiego stanu. Lepiej poszukaj innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 19:26, 02 Sty 2009    Temat postu:

ok dzieki sproboje jakies załatwić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:38, 02 Sty 2009    Temat postu:

Kolego AdrianTBS, nie dziw sie ze lozyska sie rozlatuja. Jak nie masz pojecia o skladaniu silnika lub chociaz nie obejrzales dokladnie filmu Lehrvideo, to na drugi raz po prostu sie za to nie bierz.

Podstawowy blad jaki robisz - zle zdystansowanie wału, dlatego lozyska maja pozniej luz zarowno na czopie wału i jak i w karterach. O co chodzi w dystansowaniu? Wał musi byc "scisniety" przez oba lozyska walu, z obu stron. Sluzy do tego odrzutnik oleju oraz podkladki dystansowe. Jesli nie rozumiesz, to zachecam do obejrzenia tego filmu:

http://video.google.pl/videoplay?docid=1404281676110685199
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 11:03, 03 Sty 2009    Temat postu:

Możliwe iz mógł byc luz mialem odrzutnik załozony ale nie byla zamontowana podkladka dystansowa niedawno poskładalem silnik wraz z nia tylko bede starac sie w poszukiwaniu w dobrym stanie magneta bo chce by wszystko dzialało jak nalezy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:39, 03 Sty 2009    Temat postu:

Tu nie chodzi tyle o zalozenie podkladki dystansowej jednej byle jakiej grubosci. Przy kazdym skladaniu silnika, z nowym walem tymbardziej wszystko inaczej przychodzi. Musisz dobrac odpowiednie podkladki, jezeli nie masz to postaraj sie dorobic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponkol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 17:59, 03 Sty 2009    Temat postu:

ja czytalem o lozyskach skf to mowia ze sie wlasnie szybko przycieraja i bylem w hurtowni za lozyskami do wsk 175 to gosciu z hurtowni powiedzial mi ze mi szybko sie zatral kuzynowi w sk 175 zatarly sie po 500 km lepsze sa chyba fag albo jakies japonskie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:12, 03 Sty 2009    Temat postu:

A otwarłeś te łozyska ?Czy założyłeś zamkniete ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 18:51, 03 Sty 2009    Temat postu:

jesli o mnie mowa ta one nie miały zamknięc byly one od Pana Kniazwa w tych FAGach byly blaszki z dwóch stroch to je zdjąłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:23, 03 Sty 2009    Temat postu:

Apropo.. jak łozyska mogą się zatrzeć :F ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 22:33, 03 Sty 2009    Temat postu:

Mogą. Od temperatury tudzież braku smarowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin