Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szybkie zatarcie łożysk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 11:41, 02 Sty 2009    Temat postu: szybkie zatarcie łożysk

Witam rok temu zrobilem remont silnika wymieniłem łożyska na wale i kupilem uzywany wal ddr nie mial luzów tylko mial lekko wyrobiony czop łatwo nasadzalo sie łożysko od strony zaplonu lozyska te byly skf c3 i odziwo po przebiegu 2 tys km zrobily sie okropne luzy kiedy chwycilem za tryb to wal chodzil do siebie i od siebie i mial luz góra dół. Teraz kupilem nowe łożyska FAG c3 i wał mza, magneto ma zas lekkie bicia ( moze niecały 1 mm ) ale nie ociera o cewki czy to moze tez spowodowac szybkie zuzycie sie łożysk ?

Ostatnio zmieniony przez AdrianTBS dnia Pią 11:42, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:07, 02 Sty 2009    Temat postu:

Magneto jeśli ma bicie to szkoda je zakładać, nie będzie się poruszało po stałym torze - będą drgania. Załatw jakieś inne albo to oddaj do wyprostowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 16:12, 02 Sty 2009    Temat postu:

jeśli ma bicie to nie tylko łożysk ale też mogą się gniazda w karterach powybijać Wink (1). daj magneto do wyważenia. na pewno mniej zapłacisz niż za nowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 17:02, 02 Sty 2009    Temat postu:

Z moich doświadczen eksperymentowanie z magnetem zawsze kończyło się jego niechybną śmiercią. Magneto musi być idealnie wyważone i proste. Wątpie, zeby udało ci się je doprowadzić do takiego stanu. Lepiej poszukaj innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 19:26, 02 Sty 2009    Temat postu:

ok dzieki sproboje jakies załatwić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:38, 02 Sty 2009    Temat postu:

Kolego AdrianTBS, nie dziw sie ze lozyska sie rozlatuja. Jak nie masz pojecia o skladaniu silnika lub chociaz nie obejrzales dokladnie filmu Lehrvideo, to na drugi raz po prostu sie za to nie bierz.

Podstawowy blad jaki robisz - zle zdystansowanie wału, dlatego lozyska maja pozniej luz zarowno na czopie wału i jak i w karterach. O co chodzi w dystansowaniu? Wał musi byc "scisniety" przez oba lozyska walu, z obu stron. Sluzy do tego odrzutnik oleju oraz podkladki dystansowe. Jesli nie rozumiesz, to zachecam do obejrzenia tego filmu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 11:03, 03 Sty 2009    Temat postu:

Możliwe iz mógł byc luz mialem odrzutnik załozony ale nie byla zamontowana podkladka dystansowa niedawno poskładalem silnik wraz z nia tylko bede starac sie w poszukiwaniu w dobrym stanie magneta bo chce by wszystko dzialało jak nalezy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:39, 03 Sty 2009    Temat postu:

Tu nie chodzi tyle o zalozenie podkladki dystansowej jednej byle jakiej grubosci. Przy kazdym skladaniu silnika, z nowym walem tymbardziej wszystko inaczej przychodzi. Musisz dobrac odpowiednie podkladki, jezeli nie masz to postaraj sie dorobic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponkol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 17:59, 03 Sty 2009    Temat postu:

ja czytalem o lozyskach skf to mowia ze sie wlasnie szybko przycieraja i bylem w hurtowni za lozyskami do wsk 175 to gosciu z hurtowni powiedzial mi ze mi szybko sie zatral kuzynowi w sk 175 zatarly sie po 500 km lepsze sa chyba fag albo jakies japonskie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:12, 03 Sty 2009    Temat postu:

A otwarłeś te łozyska ?Czy założyłeś zamkniete ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 18:51, 03 Sty 2009    Temat postu:

jesli o mnie mowa ta one nie miały zamknięc byly one od Pana Kniazwa w tych FAGach byly blaszki z dwóch stroch to je zdjąłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:23, 03 Sty 2009    Temat postu:

Apropo.. jak łozyska mogą się zatrzeć :F ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 22:33, 03 Sty 2009    Temat postu:

Mogą. Od temperatury tudzież braku smarowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin