Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
strzela w wydech i wali ogniem z cylindra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo205
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żuromin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:34, 13 Wrz 2010    Temat postu: strzela w wydech i wali ogniem z cylindra

Witam. Mam bardzo powazny problem z moim simsonem jest sr60 gaznik bing17 platyniarz. po wymianie cylindra tloka i pierscieni simek zapala ale nie chce wejsc na obroty trzela w tłumik i co mnie bardzo nie pokoji to to ze gdy zdjelem kolanko bo zrobilo sie bardzo fioletowe czego wczesniej nie bylo i zapaliłem sima to szedł taki ogien c ylindra ze szoktzn plonien mial okolo 10 cm to normalne?
-tłumik nie zapchany
-zaplon ustawiony na znaki z lekkim wyprzedzeniem

.....................POMOCY...............................
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:46, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Sądząc z lektury Forum:
- fioletowe kolanko robi się raczej z zabrudzenia olejem niż temperatury. Czyste kolanka się podobno nie przebarwiają
- przyczyną strzelania w tłumik jest za późny zapłon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:39, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Pamiętaj, że S60 wymaga innych ustawień niż S51.
Na ustawieniach S70, cylinder 50cm3 nawet z popychu nie dał oznak życia u mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:43, 14 Wrz 2010    Temat postu:

O czym ty mówisz. Oprócz szlifu cylindra na 60ccm i założenia nowego tłoka z pierścieniami nie ruszałem ani zapłonu ani gaźnika i wszystko ładnie pięknie. Dopiero później zmieniłem dysze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo205
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żuromin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:48, 14 Wrz 2010    Temat postu:

ale ten ogien moze to byc wina wału
sadzi jak cholera aha i jak sprawdzic wal czy jest przestawiony czy nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kira
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:04, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Człowieku, załóż dobrze tłumik i sprawdź czy potem strzela. Ja jak miałem odkręcone kolanko przy tłumiku to mi strzelało.Mieszanka przelewa się do tłumika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo205
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żuromin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:45, 15 Wrz 2010    Temat postu:

strzela tez z dokreconym kolankiem .
napiszcie mi jak sprawdzic wal korbowy przy simsonie czy nie jest przestawiony


Ostatnio zmieniony przez kolo205 dnia Śro 22:47, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarnykmh
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rogi (okolice krosna)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:26, 16 Wrz 2010    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to przy zmianie cylindra na 60cm3 trzeba cofnąć zapłon coś 1.4mm do 1.6mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:43, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Nic nie trezba przestawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:48, 17 Wrz 2010    Temat postu:

ustaw zapłon jak mówi syzyf, przyśpiesz go troszke, a nie kombinuj z wałem...takie jest moje zdanie... żeby zobaczyć czy wał jest krzywo osadzony w karterach (przesunięty) musisz ściągać cylinder co najmniej, tłok pewnie też dla lepszego widoku...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:16, 17 Wrz 2010    Temat postu:

suszny napisał:
Nic nie trezba przestawiać.


Może u Ciebie tak było. Teoretycznie trzeba przestawić zapłon przy zmianie pojemności.

Jeśli strzela w tłumik to na 99,9% jest to zbyt późny zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek025
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:00, 17 Wrz 2010    Temat postu:

sprawdź czy czy ci klina nie ścieło pod magnetem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo205
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żuromin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:52, 18 Wrz 2010    Temat postu:

nie klin jest w porzadku zaplon przyspieszylem wedlug wskazówek i nadal to samo
Nawet posunolem sie do takiego rozwiazania ze powymienialem na sprawdzenie od drugiego simsona w 100% na chodzie :
-gaznik z bing17 na bing17
-zaplon
-magneto
-cewke butelkową
-tłumik i filtr powietrza i nadal to samo Sad (1)


Ostatnio zmieniony przez kolo205 dnia Sob 15:55, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo205
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żuromin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:10, 25 Wrz 2010    Temat postu:

słuchajcie doszedlem wlasnie przyczyny wal byl do wymiany stracilem troche kasy na takie rzeczy jak nowy zaplon nowy cylinder tlok pirscionki itp glowica ,wal korbowy łozyska ,ale nie zaluje ani troche chodzi jak nowo narodzony lepiej jak wczesniej pozdrawiam dzieki za podpowiedzi

Można zamykac;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin