|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:34, 13 Wrz 2010 Temat postu: strzela w wydech i wali ogniem z cylindra |
|
|
Witam. Mam bardzo powazny problem z moim simsonem jest sr60 gaznik bing17 platyniarz. po wymianie cylindra tloka i pierscieni simek zapala ale nie chce wejsc na obroty trzela w tłumik i co mnie bardzo nie pokoji to to ze gdy zdjelem kolanko bo zrobilo sie bardzo fioletowe czego wczesniej nie bylo i zapaliłem sima to szedł taki ogien c ylindra ze szoktzn plonien mial okolo 10 cm to normalne?
-tłumik nie zapchany
-zaplon ustawiony na znaki z lekkim wyprzedzeniem
.....................POMOCY...............................
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:46, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Sądząc z lektury Forum:
- fioletowe kolanko robi się raczej z zabrudzenia olejem niż temperatury. Czyste kolanka się podobno nie przebarwiają
- przyczyną strzelania w tłumik jest za późny zapłon
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:39, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj, że S60 wymaga innych ustawień niż S51.
Na ustawieniach S70, cylinder 50cm3 nawet z popychu nie dał oznak życia u mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:43, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
O czym ty mówisz. Oprócz szlifu cylindra na 60ccm i założenia nowego tłoka z pierścieniami nie ruszałem ani zapłonu ani gaźnika i wszystko ładnie pięknie. Dopiero później zmieniłem dysze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:48, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ale ten ogien moze to byc wina wału
sadzi jak cholera aha i jak sprawdzic wal czy jest przestawiony czy nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:04, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Człowieku, załóż dobrze tłumik i sprawdź czy potem strzela. Ja jak miałem odkręcone kolanko przy tłumiku to mi strzelało.Mieszanka przelewa się do tłumika ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:45, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
strzela tez z dokreconym kolankiem .
napiszcie mi jak sprawdzic wal korbowy przy simsonie czy nie jest przestawiony
Ostatnio zmieniony przez kolo205 dnia Śro 22:47, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czarnykmh
Nowicjusz
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogi (okolice krosna) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:26, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to przy zmianie cylindra na 60cm3 trzeba cofnąć zapłon coś 1.4mm do 1.6mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:43, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nic nie trezba przestawiać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:48, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw zapłon jak mówi syzyf, przyśpiesz go troszke, a nie kombinuj z wałem...takie jest moje zdanie... żeby zobaczyć czy wał jest krzywo osadzony w karterach (przesunięty) musisz ściągać cylinder co najmniej, tłok pewnie też dla lepszego widoku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:16, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
suszny napisał: | Nic nie trezba przestawiać. |
Może u Ciebie tak było. Teoretycznie trzeba przestawić zapłon przy zmianie pojemności.
Jeśli strzela w tłumik to na 99,9% jest to zbyt późny zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:00, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy czy ci klina nie ścieło pod magnetem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:52, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie klin jest w porzadku zaplon przyspieszylem wedlug wskazówek i nadal to samo
Nawet posunolem sie do takiego rozwiazania ze powymienialem na sprawdzenie od drugiego simsona w 100% na chodzie :
-gaznik z bing17 na bing17
-zaplon
-magneto
-cewke butelkową
-tłumik i filtr powietrza i nadal to samo
Ostatnio zmieniony przez kolo205 dnia Sob 15:55, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolo205
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żuromin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:10, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
słuchajcie doszedlem wlasnie przyczyny wal byl do wymiany stracilem troche kasy na takie rzeczy jak nowy zaplon nowy cylinder tlok pirscionki itp glowica ,wal korbowy łozyska ,ale nie zaluje ani troche chodzi jak nowo narodzony lepiej jak wczesniej pozdrawiam dzieki za podpowiedzi
Można zamykac;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|