Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

STRACIŁ MOC!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:55, 01 Lip 2008    Temat postu: STRACIŁ MOC!!

Witam posiadam simsona s50(platynkowiec) i ma on bardzo mało mocy...silnik miał małą kompresje więc zrobiłem szlif...kanały w cylku mam wypolerowane na lustro...w porównaniu do innych simsonów to mój to złom...w ogóle sie nie ciągnie...na biegu jałowym ma troche muła od dołu ale na wysokich ładnie chodzi...gaznik mam Bing 17 i ostatnio przełożyłem sobie od innego simsona s51 gaznik i dalej to samo tylko nie miał takiego muła i był bardziej czuły na gaz...zapłon mam ustawiony 1,8 przed najwyższym położeniem tłoka...z paltynek żadko się iskrzy...świeca NGK......już poprostu nie wiem co może być...bardzo prosze o pomoc pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:00, 01 Lip 2008    Temat postu:

Jak S50 to masz ten starszy typ silnika a tam zapłon jest 1.5 przed GMP.
Jak ci odpala? Jaka przerwa na swiecy , platynkach? Kto ci robił szlif? Dotarłes go po szlifie? Jak odpala? To ci sie tak nagle stało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:19, 01 Lip 2008    Temat postu:

tak to jest ten starszy typ silnika...ok to tym zapłonem sie dziś pobawie...rano przychodze wyprowadzam go z garażu włączam zapłon i pali za 1 kopem bez ssania a gdzy gorący tez za 1 kopnięciem...przerwa na świecy 0,4...na platynkach mam około 0,9...szlif mi robił pan Berdnarczyk(zrobił mi ga naprawde dobrze,jako jedyny robi szlify i regeneruje wały w Mielcu)...zrobiłem nim około 150km...nie stalo się to nagle tylko z biegiem czasu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:15, 01 Lip 2008    Temat postu:

Teoretycznie na platynkach powinno byc 0,4mm przerwy. Wątpie aby to jednak aż tak bardzo rzutowało na prace silnika. Mimo to spróbuj zmienic. Napisz potem czy pomogło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 18:05, 01 Lip 2008    Temat postu:

Platynowce sa bardzo czule - chodzi o przerwe na przerywaczu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Wto 21:44, 01 Lip 2008    Temat postu:

oczywiscie , zaduza przerwa na platynkach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabriel2407
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Wto 22:44, 01 Lip 2008    Temat postu:

zmniejsz przerwe na platynkach,bo jak koledzy pisali powyzej za duza przerwa może byc przyczyna twojego problemu z simsonem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:08, 02 Lip 2008    Temat postu:

Witam wczoraj siedziałem z simsonem do wieczora ustawiłem mu idealnie,zapłon(1,5mm przed GMP),platynki(0,4;przeczyściłem styki)),świece (0,4),przeczyścilem gaznik...lecz dalej jest tak samo,odczułem tylko minimalną zmiane...a co może być z tym gażnikiem(Bing17)że ma takiego muła od dołu(na innym gazniku simson chodził ładnie)??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:14, 02 Lip 2008    Temat postu:

Bo to jest BING najgorsze badziewie jakie ten świat widział sam go miałem i sam wiesz gdzie poleciał . Chodzi Ci na innym gaźniku normalnie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Śro 10:21, 02 Lip 2008    Temat postu:

tak to jaki masz lepszy gaźnik niz BING ?? AMAL ? przeciez to jest to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:21, 02 Lip 2008    Temat postu:

Nie to samo amal to amal a bing to bing . Matipiekarz widze ze jestes z Mielca. Kopsnij sie do Rzeszowa, tam mają dysze do binga. Pewnie masz binga z dyszą 67, może dysza 70 ci pomoże? Tylko troche droga jest i musisz odebrac osobiscie bo agmot wysyła tylko paczki za >100zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarek51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MILICZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:41, 02 Lip 2008    Temat postu:

Regulacja binga to temat rzeka jest... sam wiele nerwów straciłem ale sie opłaciło - smiga idealnie - musisz próbowac metodą prób i błędów srubą od mieszanki
PS. u mnie oryginalnie był źle ustawiony pływak


Ostatnio zmieniony przez czarek51 dnia Śro 12:43, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:38, 02 Lip 2008    Temat postu:

mój kolega jeżdzi codziennie w rzeszowie to powiem mu żeby mi kupił dysze do binga.Dysze jaką teraz mam to 68 a pojemność silnika to 60cm3 co o tym sądzisz??śrubką od mieszanki czyli tą od powietrza??a co do pływaka to ustawił mi go brat (podgiął do samej góry---->dużo paliwa w komorze pływakowej)może mam go odgiąć troszeczke do dołu??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:04, 02 Lip 2008    Temat postu:

Ja bym sie na twoim miejscu tym pobawil - metoda prob i bledow

Czy jest mozliwosc ustawiania w bingu iglicy ? - tez bym sie z tym pobawil
Dysza 68 mala na 60 cm , bierz 72 Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matipiekarz
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:52, 02 Lip 2008    Temat postu:

tak w bingu jest możliwość ustawiania iglicy...to tą dysze kupie na dniach...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin