 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
javorskyp
Bywalec

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zdziłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:06, 17 Kwi 2010 Temat postu: Simson zmiana biegów problem |
|
|
Witam. Mam problem ze zmieniaczem biegów , ponieważ w moim simsonie zmieniam z 1 na luz potem 2 potem luz potem 3 potem luz potem 4 i nie mogę cofnąć z 4 do mniejszego biegu. Co może być przyczyną ? Muszę ten wałeczek śrubokrętem zważać (mam rozebrany silnik). Biegi da sie wrzucać ale aby do gory a na dół już nie idzie...
A i nie wiem ale w simsonie powinien być chyba 1 luz nie?
Teraz mam 3 luzy a w moim drugim simsonie zawsze był jeden. (pomiedzy 1 a 2.
I jeszcze mam inny problem mianowicie z iskrą. Ścięło mi klin na wale i zdjąłem magneto. Teraz nie ma iskry a zapłon ustawiłem prawidłowo. Gdy włożyłem próbówkę do cewki wn i kopnąłem to się świeciło a przez kabel do świecy to już nie ma iskry. Co może być przyczyną...? Jakie powinno być napięcie w cewce? Czym mogę to zmierzyć , bo nie mam specjalnych przyrządów do tego...
Ostatnio zmieniony przez javorskyp dnia Nie 12:58, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:16, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a kabel WN jest dobry??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
javorskyp
Bywalec

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zdziłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:42, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Próbowałem na trzech różnych kablach i nie ma iskry..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KrOlikk
Simson Fan

Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Felinów (Trasa Kraśnik - Janów Lubelski) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:48, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a na innych swiecach ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec

Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:20, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
problem z biegami moze wcale nie istaniec, mi tez biegi "na sucho" nie chcialy sie wbijac, ale podczas jazdy gdy walek zdawczy sie obraca biegi chodziwy w obie strony i wszystko bylo ok
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:31, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Heh co do iskry miałem taki sam problem w wsk i w simsonie a mianowicie gdy ścieło ci klina to najprawdopodobniej podczas jazdy a co za tym szło koło magnesowe gdy schodziło z obrotów wydzierało kawałki tego co jeszcze zostało z klina i narobiło opiłków a że koło magnesowe wytwarza pole magnetyczne opiłki nie wyleciały tylko zostały w iskrowniku i poosadzały się na zwojach cewki na platynkach przez które nie może przeskoczyć iskra bo mają połączenie w postaci opiła odkręć koło magnesowe i powyczyszczaj wszystko jeżeli masz dostęp do kompresora to sprężonym powietrzem podmuchaj i powinno byś dobrze.
To o platynkach tyczy się zapłony platynkowego jeżeli masz elektronika to nie jestem pewien gdyż nie maiłem nigdy z takim zapłonem doczynienia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:58, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam co każdy bieg luz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:01, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli delikatnie będziemy dotykać dźwigni zmiany biegów luz uda się nam wrzucić po każdym biegu.
javorskyp napisał: | Jakie powinno być natężenie w cewce? Czym mogę to zmierzyć , bo nie mam specjalnych przyrządów do tego... |
Chyba nie natężenie lecz napięcie?Chodzi Ci o cewkę butelkową czy zapłonową?
Jaki masz rodzaj instalacji?
Do pomiarów napięcia są mierniki elektryczne, multimetry. Nie takie drogie a potrafią ułatwić życie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
javorskyp
Bywalec

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zdziłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:57, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mam zapłon platynkowy, instalację 6v. Jutro oczyszczę koło magnesowe tak jak kolega mówił i obczaję.
... tak chodziło mi o napięcie. i o cewkę butelkową .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
javorskyp
Bywalec

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zdziłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:02, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety to nie ten osad na cewkach. Co może być przyczyną braku iskry?
Tylko że na próbówce jest iskra zawsze nawet jak wezmę kluczykiem na zero ( ale nie wiem czy tak powinno być.) to jest też iskra. , tzn próbówka się świeci podczas kopania. .
Co się mogło stać?
Co do problemu z biegami to już go rozwiązałem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|