Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
simson strzela z gaźnika i nie wkręca sie na obroty :(
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSON SR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:03, 10 Mar 2012    Temat postu:

Ustaw Przerwę na Platynkach Tu masz instrukcję

1. Poluzować śrubę podstawy przerywacza.
2. Przekręcić magneto do uzyskania maksymalnego rozwarcia platynek przerywacza.
3. Ustawić szczelinę na platynkach na 0,4 mm, dokręcic srubkę.
4. Zgrać znaki na magnecie ze znakami na karterze lub ustawić tłok 1,8 lub 1,4 mm (w zalezności od silnika) przed jego górnym położeniem (GMP). Dla mniej kumatych - wykręcić świecę, w otwór wstawić np. srubokręt i kręcąc magnetem ustawić tłok w jego górnym położeniu. Teraz zmierzyć suwmiarką odległość tłoka od górnej powierzchni głowicy, do wyniku dodać wymaganą wartość wyprzedzenia zapłonu, przekręcić magneto przeciwnie do wskazówek zegara, wstawić głębokościomierz suwmiarki z dodaną wartością wyprzedzenia zapłonu. Kręcić magnetem zgodnie z ruchem wskazówek zegara do momentu aż tłok dotknie głębokościomierza suwmiarki, zaznaczyc to położenie na karterze i magnecie.
5. Poluzować śruby trzymające iskrownik, podłączyć żarówkę (było opisywane jak) lub włożyć np. bibułkę papierosową i tak kręcić iskrownikiem, by styki przerywacza zaczęły otwierać się, gdy znaki na magnecie i karterze pokrywają się (żarówka gasnie lub bibułka zaczyna się lekko wysuwać ciągnięta).
Dokręcić śruby iskrownika.
Sprawdzić szczelinę przerywacza i czy początek rozwierania platynek następuje 1,8 lub 1,4 mm przed GMP.

Mam nadzieje że pomogło też tak miałem:)
A i jeszcze jedno ustwa na kowadełku taką Duża przerwę i kopnij go pare razy ustwa tłok w górnym połorzeniu i sprawdź czy na mniej więcej taką samą rozwartość bo jeśli nie to wymien sobie Platynki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin