Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson s50 nie zbiera sie z wolnych obrotów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:30, 27 Kwi 2013    Temat postu: Simson s50 nie zbiera sie z wolnych obrotów.

Witam tak jak w temacie jak jade simsonem electronic pomalutku bez gazu tocze sie i nagle dodam gazu to simson buczy i nie przyśpiesza dopiero dodam stopniowo gazu i zaczyna przyśpieszać a jak jade na większych obrotach to sie zbiera ładnie nic nie buczy czy to normalne???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:58, 27 Kwi 2013    Temat postu:

Spróbuj obniżyć iglicę o jeden rowek. Wyczyść świecę lub spróbuj inną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:44, 27 Kwi 2013    Temat postu:

aha czyli tą blaszke wsunąć o jeden ząbek wyżej czy niżej wspomne że iglice mam ustawioną na środku.

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Sob 21:48, 27 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:49, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Cytat:
dopiero dodam stopniowo gazu i zaczyna przyśpieszać

ŁukaszS50 napisał:
aha czyli tą blaszke wsunąć o jeden ząbek wyżej czy niżej wspomne że iglice mam ustawioną na środku.


Wręcz przeciwnie, jeżeli iglica prawidłowo redukuje dyszę w zakresie częściowego obciążenia to nie ma tam nic do grzebania.wyczyść całą komorę pływakową i dyszę główną to wszystko.


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Nie 1:52, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:08, 28 Kwi 2013    Temat postu:

czyściłem gaźnik i dalej nic z tego może mieszanka paliwo-powietrze?? mam śrubke wykręconą 2,5 obrotów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:24, 28 Kwi 2013    Temat postu:

2,5 obrotu śruby jest ogólnym ustawieniem składu mieszanki i nie należy się kierować dosłownie tym. W moim przypadku w silniku S50 i S51 na gaźnikach 16n1-11 idealna reakcja na gaz, bez zmuły itp. była do osiągnięcia po wykręceniu śrubki składu mieszanki o 1-1,5 obrotu. Gdy właśnie dałem na 2,5 obr. miałem podobną sytuacje do ciebie. Również może regulacja gaźnika się kłania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:28, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Simson RM napisał:
2,5 obrotu śruby jest ogólnym ustawieniem składu mieszanki i nie należy się kierować dosłownie tym. W moim przypadku w silniku S50 i S51 na gaźnikach 16n1-11 idealna reakcja na gaz, bez zmuły itp. była do osiągnięcia po wykręceniu śrubki składu mieszanki o 1-1,5 obrotu. Gdy właśnie dałem na 2,5 obr. miałem podobną sytuacje do ciebie. Również może regulacja gaźnika się kłania.

No właśnie tu leży pies - bo autor nie pochwalił się jaki ma gaźnik a ja pisałem o nowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:53, 29 Kwi 2013    Temat postu:

aha to radzicie aby ją pomału dokręcać i sprawdzać czy jest lepiej?? bo wykręcać dalej chyba już nie ma sensu? regulowałem w oby dwie strony po trochu i nic a mało tego jeszcze gorzej! gaźnik 16n1 5.Ostatnio byłem na myjni i czy jak w gaźniku jest woda to czy mogą być te objawy?? i czy przepali wode czy musze rozbierać gaźnik?

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS50 dnia Pon 17:41, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:56, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Czyli wszystko jasne to woda - że też dajesz taki temat z zalanym gaźnikiem?
Co do kropel wody w komorze pływakowej to ona jest zbyt gęsta by pociągnęło ją przez dyszkę.

I jeszcze jedno, co to jest za post? !!!
ŁukaszS50 napisał:
czyściłem gaźnik i dalej nic z tego może mieszanka paliwo-powietrze?? mam śrubke wykręconą 2,5 obrotów


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Wto 0:38, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:25, 30 Kwi 2013    Temat postu:

pss sory za nieporozumienie pomyliłem się. A co myślicie o wlaniu spirytusu do gaźnika i przechylenie aby wylało się przelewem? nie chce mi się rozbierać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:35, 30 Kwi 2013    Temat postu:

ŁukaszS50 napisał:
pss sory za nieporozumienie pomyliłem się. A co myślicie o wlaniu spirytusu do gaźnika i przechylenie aby wylało się przelewem? nie chce mi się rozbierać.

No mistrzu jak Ci się zachce jeździć? - to Ci się odechce kombinować :budzjelopa :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŁukaszS50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:26, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Przeczysciłem gaźnik ale nic to nie dało Happy zauważyłem że się mocno grzeje i robi się słabszy.Po przejechaniu 3km jak dotkniesz cylinder mokrym palcem to syczy czy to normalne?? Zauważyłem że zaczoł się grzać po zmianie oleju na mobil extra 2t
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMSON SR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:51, 01 Maj 2013    Temat postu:

Spróbuj zapłon przyspieszyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:43, 01 Maj 2013    Temat postu:

Przy "normalnym" użytkowaniu wzrost temperatury silnika następuje w skutek nie właściwego ustawienia zapłonu (zbyt wczesny), zbyt uboga mieszanka (niebezpieczeństwo zatarcia silnika) i niewłaściwa regulacja sprzęgła ( tu chyba z regulacją każdy sobie radzi)
- zanieczyszczony tłumik (zapomniałem to dopisuję)


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Pią 9:50, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin