Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik nie uruchamia się, nie ma mocy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wowkas
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 19:45, 21 Maj 2010    Temat postu: Silnik nie uruchamia się, nie ma mocy.

Mam simsona 6V 3-biegowy. Dzisiaj kupiłem nową cewkę i gaźnik u Kniazia i wszystko zamontowałem. Simson ma takiego muła że sie w pale nie mieści, Po drugie na wolnych obrotach gaśnie, po trzecie nie ma w ogóle siły, po czwarte jak zdechnie to za moją głupotę go nie odpale, a po piate iskra jest tak słaba jak niskie jest moje IQ że mi sie płakać chce. Zapłon i gaźnik jest ustawiony na 100% dobrze co to może być bo mnie szlak trafia;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:43, 21 Maj 2010    Temat postu:

Zmień temat.
Chyba przeklinać nawet zamaskowanie też nie wolno ale to nie moja sprawa.
Jaką tą cewkę wymieniłeś butelkową czy zapłonową w statorze?

Co się dziwisz że słaby i że ma muła jak masz słabą iskrę. Jedno wynika z drugiego.
Nie napisałeś jaki masz zapłon :!
Jak mechaniczny to wymień kondensator, albo popatrz na styki przerywacza - czy równe przylegają, czy przerwa jest dobra, czy są odpowiednio ustawione.
Jak elektroniczny to przeczytaj to : Przeczytaj
Sprawdź impulsator.
Jeśli to nic nie pomoże to ja jestem pewny na 100% tego, że zapłonu i gaźnika nie masz ustawionego na 100%.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9064
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:11, 21 Maj 2010    Temat postu:

Poprawiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wowkas
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 22:24, 21 Maj 2010    Temat postu:

Dobra więc zapłon na przerywacz i wymieniłem cewke butelkową z 12V na 6v tak jak powinno byc. Jutro zobacze czy nie ma nigdzie przebicia.Jaki sprawdzić impulsator?

P.S; Sory za przekleństwa ale zaraz po zrobieniu byłem zdenerwowany;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moon
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poniatowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:54, 21 Maj 2010    Temat postu:

Poco ci sprawdzać impulsator kiedy ty masz z tego co zrozumiałem zapłon platynkowy gdzie nie ma impulsatora tylko przerywacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wowkas
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 23:08, 21 Maj 2010    Temat postu:

Dobra już wiem bo przeczytałem. W tej chwili to jest mało ważne teraz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:03, 22 Maj 2010    Temat postu:

moon napisał:
Poco ci sprawdzać impulsator kiedy ty masz z tego co zrozumiałem zapłon platynkowy gdzie nie ma impulsatora tylko przerywacz.


Napisałem żeby sprawdził impulsator jeżeli ma elektroniczny zapłon, albo platynki jeśli mechaniczny.

Impulsator to występuje w zapłonie elektronicznym, więc w mechanicznym go nie znajdziesz czyli go nie sprawdzisz:)

Sprawdź te styki przerywacza. Ja mimo wszystko stawiał bym na zapłon i gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin